XXL Nutrition

Wie komen er kijken op YBF 14 oktober? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik kom ook weer kijken :) Samen met TheNose waarschijnlijk.
 
Niet gelijk schelden;)
Die nick van jou zal ook wel ergens vandaan komen of niet:D
 
mijn vrouw is de dag er voor jarig,maar als ik mijn drank(mis)gebruik een beetje in toom kan houwe dan zal ik er zijn...is tenslotte zowat een thuis wedstrijd voor me :D

-rodge
 
Ik kom dus ook kijken! :thumbs:
 
Ik ben er ook ( ingeschreven en wel) zie jullie daar :D
 
Ik kom ook met een aantal mensen;)
 
Eindeloos gezeur, ga de organisatie persoonlijk vragen om me te testen, lijkt me geweldig.
Prof bij mij op de gym zei dat ik met mijn fysiek zoiezo wel getest zou gaan worden daar. Lijkt me mooi. Eigenlijk zou ik behoorlijk trots zijn.

Voorbereiding gaat lekker, ben mijn vet% constant aan het houden nu tot 2 weken voor de wedstrijd en dan ga ik het door middel van cardio nog verder verlagen.

Ben je niet clean hoor je eigenlijk niet op de YBF, in mijn mening hierover ben ik bikkelhard.
 
Bodybuilden is absoluut niet mijn ding, maar mss kom ik toch wel ff g-men aanmoedigen, is vlakbij.
 
Eindeloos gezeur, ga de organisatie persoonlijk vragen om me te testen, lijkt me geweldig.
Prof bij mij op de gym zei dat ik met mijn fysiek zoiezo wel getest zou gaan worden daar. Lijkt me mooi. Eigenlijk zou ik behoorlijk trots zijn.

Voorbereiding gaat lekker, ben mijn vet% constant aan het houden nu tot 2 weken voor de wedstrijd en dan ga ik het door middel van cardio nog verder verlagen.

Ben je niet clean hoor je eigenlijk niet op de YBF, in mijn mening hierover ben ik bikkelhard.

Hoeft niet iedereen wordt getest....dus don't worry!!Be happy succes de laatste weken !!
 
Hoeft niet iedereen wordt getest....dus don't worry!!Be happy succes de laatste weken !!

Oke dan, iedereen verteld me altijd dat het te duur zou zijn enzo. Eigenlijk is het natuurlijk wel zo eerlijk om gewoon iedereen te testen. Is eigenlijk ook de enige manier om een echte naturel wedstrijd neer te kunnen zetten.
 
Bodybuilden is absoluut niet mijn ding, maar mss kom ik toch wel ff g-men aanmoedigen, is vlakbij.

Je zou geen gek figuur slaan in de juniorenklasse maar zou tof zijn als je kwam.
 
Gijs niet alleen jij maar ook Henry 2e sterkste man van amsterdam,doet de YBF mee,dus wordt leuk....Succes sterkste mannen!!!!En doe je best de laatste weken!!!
Laat zien hoe allround jullie zijn!!!!
 
Ik heb niet veel verstand van alle bonden, zoals ik het ook onzin vind met boksen :S Maar doet Ed van Amsterdam mee. Is 1 van de bb die ik ken.
 
Ja, Ed van Amsterdam staat er ook tussen.

:o
 
Jaaa, die Ed gaat het niet trekken denk ik.




:o
 
Krijgt ie een zware dobber aan G-men, die is aardig buff.
Dacht eigenlijk dat Ed gestopt was. Maar hij trekt zijn string dus weer aan.

:D

Geweldig dit.
Ed's zijn onderarmen zijn mijn benen, Ed is monster;)
 
Back
Naar boven