MuscleMeat

Wie komen er kijken op YBF 14 oktober? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ha ha leuk de 2 sterkste mannen van 8 juli in Amsterdam ,Die ook maar ff op het podium gaan staan!!Leuk ,respect !!!Ik ga dit zeker volgen en aanschouwen de 14e oktober in beverwijk!!
 
Kan ik mijn inschrijving nog intrekken Als ED meedoet :eek:
 
Had ik over gemaild,maar alleen aan de kasse,ze doen geen voorverkoop!!:(
Heb meteen ff gevraagd of er al wat meer deelnemers waren,zitten nu al over de 55 inschrijvingen,En ze hebben nog 4 weken dus wordt wel leuk bezet dan denk ik...
Dus wordt in ieder geval beter ,dan de laatste wedstrijd in Deventer en Zeeland die ik dit jaar heb gezien waar gemiddeld 30 man voorbij kwamen.
Succes allemaal de laatste weken de laatste loodjes wegen t zwaarst...:loopband::lifter::thumbs::thumbup:
 
verdomme dat word lachendat je geen kaartjes kunt bestellen ;zit ik dadelijk 2 uur in de auto en zul je zien dat ik geen kaartjes heb :mad:
 
Er zijn altijd wel kaartjes hoor. Het is geen Aerosmith concert. :)
 
verdomme dat word lachendat je geen kaartjes kunt bestellen ;zit ik dadelijk 2 uur in de auto en zul je zien dat ik geen kaartjes heb :mad:


so what...??? we gaan gewoon naar binnen... wie wou ons tege houwe :D

-rodge
 
Ik denk dat ik ook wel kom kijken.
 
Woei! je gaat :D zullen we vast spandoeken maken? "hup tegenstanders van Niels, hup!" :D

Dat zijn net zulke tegenstanders als personen die al 3 jaar bleren dat ze ybf een keer willen meedoen. :D
 
Ik kom ook kijken... ga je met mij mee Flower? ;)
 
Back
Naar boven