MuscleMeat

Wie komen er kijken op YBF 14 oktober? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

weet ik wel maar wilde even dat je het hier ten overstaan van iedereen gewoon toe zou geven.

:( sorry mensen... ik ben een alcohol maagd, ook heb ik mijn naam niet te wijten aan het smoken, maar door mijn afkeer tegen alles wat met die vieze groente te maken heeft :( opgebiecht!
 
lucht wel op he ..doet je echt goed toch??
 
:( sorry mensen... ik ben een alcohol maagd, ook heb ik mijn naam niet te wijten aan het smoken, maar door mijn afkeer tegen alles wat met die vieze groente te maken heeft :( opgebiecht!

Zal ik je ontmaagden? ;)
 
Nou ik denk dat ik ook wel een kijkje kom nemen, het is toch bij mij om de hoek. Neem me vrouwtje wel mee, das ook een "fitnesskip"
 
Nou ik denk dat ik ook wel een kijkje kom nemen, het is toch bij mij om de hoek. Neem me vrouwtje wel mee, das ook een "fitnesskip"

juist ja Dimitri kom ook maar eens af ja is wel weer gezellig en een kip meebrengen is altijd ok
 
Tering, een dik leger van dbb in de zaal. :D

Wel aanmoedigen he! :D
 
Ik ga NoPain_NoGain zeker aanmoedigen ;)

Iedereen onstage krijgt aanmoediging. Al hoewel , ik heb wel eens gezien dat iemand zich heeeeel erg voor lul stond.

Die had iets teveel streetfighter gezien. :D
 
Vorig jaar stond er een gast bij met een chagerijnige kop... die had het echt niet door haha

Doet trouwens Mass_builder ook weer mee? die al een tijd niet gezien hier?
 
Nou ik bedoelde eigenlijk die kerel die steeds ''Fight''! riep tijdens elke pose! haha

Ja, MB doet weer mee. :)
 
Hmz, die kerel is me dan niet echt opgevallen.

Hoe sta je er bij trouwens momenteel Ryu? Gaat het allemaal goed nog?
 
Ik leef nog, maar daar is ook alles meegezegd. :D

Ben nu bezig met de laatste hardnekkige vetspots.
 
Nou als ik dat zo hoor ben ik blij dat ik lekker met een bulk kop in het publiek kan gaan staan hehe.

Succes nog!
 
Hmm word me iets te gortig om eerst naar Hengelo te tuffen.
Eventueel oppikken in Arnhem is voor mij een optie, maar dan houd het wel op hoor;)
 
Back
Naar boven