XXL Nutrition

Wie komen er kijken op YBF 14 oktober? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

heb afgesproken om 1 uur op station haarlem. Ik zal binnen Richard wel ff bellen/smssen.

Om 1 uur gaat de deur open, geen idee of er heel erg veel animo is maar zou lullig zijn als je niet binnenkomt... vandaar dat ik even wat eerder er ben...
 
Ik weet niet of ik alle koppen herken. Ik loop in een zwart body en fit shirt rond of in een rode nike trui.

Heb je me nooit negatieve karma gegeven, spreek me dan ff aan. :D
 
Ik kan er niet bij zijn maar bij deze wil ik je veel suc6 wensen. en de rest ook natuurlijk ;)
 
Hoe herkennen we elkaar :o
Allemaal een roze strik om ofzo.
 
Ik weet niet of ik alle koppen herken. Ik loop in een zwart body en fit shirt rond of in een rode nike trui.

Heb je me nooit negatieve karma gegeven, spreek me dan ff aan. :D

Shit, check eens even of ik je ooit negatieve karma gegeven heb haha Zal wel niet toch :p
 
Ik weet niet of ik alle koppen herken. Ik loop in een zwart body en fit shirt rond of in een rode nike trui.

Heb je me nooit negatieve karma gegeven, spreek me dan ff aan. :D

Ik herken Loca wel ;)

Jij heel veel succes morgen... ben erg benieuwd hoe je erbij staat
 
Ik ben er morgen ook:cool:
Ik ben te herkennen aan de bruine kleur:cool:
 
Uurtje of half 1 afspreken voor de deur heren?
Ik zie jullie morgen...

ik rijd hier rond 11 uur aan ben don zo ongeveer om kwart voor een een uur daar ....dus als jullie even geduld hebben daar aan die deur......zie ik jullie daar..
 
ik rijd hier rond 11 uur aan ben don zo ongeveer om kwart voor een een uur daar ....dus als jullie even geduld hebben daar aan die deur......zie ik jullie daar..

Tuurlijk jacky... wordt gezellige boel hahaha...
 
wil zeker komen moet alleen effe kijken hoe het gaat met vervoer.
 
Cool, Wij zullen alleen wel veel backstage zijn op het begin, aangezien ik gelijk opmoet met mijn klasse. Daarna zal ik genoeg in de zaal te vinden zijn. :)
 
ach dan zien we je toch nog wel Ryu....

@peoples is oke en het zal zeker wel gezellig worden dat weet ik haast wel zeker heb alleen vanavond nog een feestje hahaha maar ik heb Annuska beloofd dat zij mag drinken en ik moet bobben hahaha kijken of dat lukt met mijn been:cool:
 
Tuurlijk! :)
 
ach dan zien we je toch nog wel Ryu....

@peoples is oke en het zal zeker wel gezellig worden dat weet ik haast wel zeker heb alleen vanavond nog een feestje hahaha maar ik heb Annuska beloofd dat zij mag drinken en ik moet bobben hahaha kijken of dat lukt met mijn been:cool:

Ik ga ook niet drinken vanavond, dus morgen een fris en fruitige Kale :D
 
Ik ga ook niet drinken vanavond, dus morgen een fris en fruitige Kale :D

ook zonder drank ben jij wel eens niet fris en fruitig beste man..


zie je morgen ouwe gek ;)
 
ook zonder drank ben jij wel eens niet fris en fruitig beste man..


zie je morgen ouwe gek ;)

haha :D

Word wel een flinke meeting zo te zien.
 
Back
Naar boven