MuscleMeat

Wie komen er kijken op YBF 14 oktober? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hier even een verslagje van mij..

Ten eerste wil ik even melden dat het idd goed geregeld was en dat de organisatie er alles aan heeft gedaan om het ook op schema te houden, wel heb ik vernomen dat de mensen die normaal het geluid doen, dit keer niet konden en dat ze daarom nieuwe mensen hadden genomen(ook mijn muziek haperde:mad:)
Duurde mede zo lang omdat er veel dansteams waren en heel veel mannelijke atleten, vandaar ook de superbody2 klasse.
Het publiek was wel lekker enthousiast( heb ik ook wel eens ander gezien)
Ook de sfeer backstage was heel erg gemoedelijk en het was goed geregeld, puntje van kritiek zou kunnen zijn de communicatie naar de atleten toe..hoe laat bep. dingen plaatsvinden of een indicatie van de tijdslijn.
En ik had het idee dat er een paar atleten warn die niet goed ingedeeld waren..

Over de members on stage:
Davy: zag er goed uit buffel, maari k weet dat je meer kan..ook in je routine!
Brian: Je leek erg zenuwachtig..nergens voor nodig!!! wat een vooruitgang zeg, heel mooi!
pinda: iedereen weet wat je kan, laat gister gaan en over 2 weken knallen!!want ook jij weet dat je het kan!
en G: wauw!!! all i can say! supershape!
Blokkie: :thumb: en nog gezellig ook:D

Verder ook nog een aantal members gezien gister..wat een stelletje bij elkaar zeg:D
Loca, bedankt voor alles lief...en dwaas, wat moet ik daar nou over zeggen:D haha
En Lanah,was weer gezellig even met je gekletst te hebben

en nu op naar de bakker!


Was jij nou degene die af en toe bij de dbbhoek stond? met blonde krullen en roze pantoffels?
 
Chickie :D Goed gedaan meis :)
 
Ja die pantoffels waren wel schattig haha

Edit: zag er trouwens erg goed uit AlysA!!
 
Laatst bewerkt:
Zo zo, al een hoop reacties hier! net uit bed, was er vannacht om 02:30 weer, ik vergezelde 3 deelnemers.. (lange rit vanuit beverwijk naar wagenborgen.)

Mijn dag begon om 06:30 toen ik opgehaald werd, nadat we nog een andere deelnemer opgehaald hadden op naar wagenborgen om te verzamelen.
Daarna op naar beverwijk!

Meteen bij het melden had ik Niels al in de peiling toen hij aansloot in de rij (ik stond ondertussen al vooraan) en wees ons groepje al op niels dat hij erg goede benen zou hebben.
Beetje jammer dat je ziek werd kerel, en ook jammer van je routine!
Ik hoop dat het volgende keer wel volgens schema loopt!
Ik geloof dat ik DavyO ook nog gezien had in de rij, maar daar was ik niet zeker van.

Nou goed, snel de tanning erop en wachten op de pre-judging!
De pre judging zat erop, en de jongens werden ingedeeld in de extreme body (nr 60) en superbody (nummer 65, als ik me niet vergis!) ingedeeld.
Onze dame stond ook in de superbody klasse, haar nummer ben ik echter vergeten :o

Het duurde nog extreem lang voordat ze dan ook aan de beurt waren..
In de tussentijd veel mensen gezien, appie steenbeek mascha desiree giovanni en nog meer.
Nu ik weer op het forum kijk, bedenk ik me pas hoeveel mensen me gister opvielen maar er geen seconde bij nagedacht te hebben dat ik die hier wel vaker op het forum gezien had!
Enkel niels herkende ik eigenlijk meteen...

Nou na een lange middag van wachten mocht Jolanda dan op, en werd uiteindelijk 3e in de superbody klasse, enigzins een teleurstelling voor haar.
Daarna was Andre aan de beurt in de superbody 1 klasse (waarom trouwens 2 superbody klasses, ging nergens over!!)
wachten wachten wachten, want de klasse daarvoor was enorm groot!
Tijdens het wachten zag ik Gijs nog enkele poses doen, ik schrok ervan!!
Dit merkte hij ook op, en vroeg iets in de zin van of ik het goed vond haha.
Ik had nog nooit zo'n harde natural gezien en wist amper wat ik moest antwoorden haha!
Ik had hem toen ook nog niet herkend als g-men hier van het forum in het echt is hij echt tig keer zo indrukwekkend! helemaal van een metertje afstand. echt puik werk kerel!
Extreme hardheid... terrechte winnaar!
Uiteindelijk dan nog Johannes op het podium bij Gijs in de klasse.
Werd uiteindelijk 4e, maar was niet teleurgesteld hij had immers in de zwaarste klasse gestaan!
Was zijn eerste wedstrijd, en had tot 20 weken hiervoor nog nooit met een voedingsschemagewerkt en/of supplementen.
Hij is echt verkocht en wil volgend jaar zeker weer meedoen! :)

Al met al vond ik het een geweldig dagje, veel gezien en erg onder de indruk ging ik gister weer huiswaarts.
Enigzins met de gedachte om ook maar eens een gokje te wagen volgend jaar, maar dan moet er nog veel veranderen wat voeding betreft, maar we zullen zien! :)
Ik heb in ieder geval genoten!
 
tnx kale!:o ging alleen voor mn gevoel niet goed, kon meer..kreeg nergens spanning op en zat toch zo met mn vocht te kloten ??? maar goed, weer wat wijze lessen geleerd en op naar de volgende!! kan niet geheel ontevreden zijn!

@ steph@n ..hoorde de hele dag niets anders dan opmerkingen over die pantoffels :D
haha
 
Dank u!

Vers uit de kebabzaak hier mijn eerste reactie.

Het was een geweldige wedstrijd met ontzettend goede deelnemers. Ontzettend balen voor Niels (Ryu) van zijn muziek. Achter het podium iedereen wel gesproken en ontzettend veel waardering gekregen voor mijn fysiek en dat was echt heel erg leuk. Getracht ook vrolijk te blijven tot ik op moest en dat was lang wachten!! Toen het moment daar was ging het dak eraf en ik werd helemaal gek van alle support uit de zaal, mensen ik ben nog ontroerd.

Uiteindelijk de uitslag: Ik ben Nederlands kampioen geworden bij de body Extreme:D
Morgen zal ik een volledig fotorapport posten, nu eerst douchen en nog een boterham pindakaas eten.

Gefeliciteerd!
 
Was een leuke dag gister! Ben erg tevreden met mijn plaatsing, en idd jammer van de muziek Ryu. Maar bij mij ging het ook fout, dus boeie daar kijkt de jury wel overheen. Om nou meteen niet meer mee te doen etc.:rolleyes:. Beetje overdreven imo...
 
Mugje, wie was jij dan? Pics?

Vond 't trouwens wel jammer dat er niet meer dames meededen.
 
hier even een verslagje van mij..

Ten eerste wil ik even melden dat het idd goed geregeld was en dat de organisatie er alles aan heeft gedaan om het ook op schema te houden, wel heb ik vernomen dat de mensen die normaal het geluid doen, dit keer niet konden en dat ze daarom nieuwe mensen hadden genomen(ook mijn muziek haperde:mad:)

eens! op de muziek na, vond ik het allemaal best goed geregeld!
Ook handig dat ze alles even op tijd na gingen of iedereen er was voordat ze aan de beurt waren.
Ik zag menno (kale man, blauw shirtje backstage) veel heen en weer lopen en deelnemers zoeken en op de hoogte stellen.
 
tnx kale!:o ging alleen voor mn gevoel niet goed, kon meer..kreeg nergens spanning op en zat toch zo met mn vocht te kloten ??? maar goed, weer wat wijze lessen geleerd en op naar de volgende!! kan niet geheel ontevreden zijn!

@ steph@n ..hoorde de hele dag niets anders dan opmerkingen over die pantoffels :D
haha

Richard wilde die pantoffels dolgraag hebben :D
 
tnx kale!:o ging alleen voor mn gevoel niet goed, kon meer..kreeg nergens spanning op en zat toch zo met mn vocht te kloten ??? maar goed, weer wat wijze lessen geleerd en op naar de volgende!! kan niet geheel ontevreden zijn!

@ steph@n ..hoorde de hele dag niets anders dan opmerkingen over die pantoffels :D
haha

je kon zeker meer.. mooie uitstraling en goed fysiek. je was alleen niet hard genoeg voor de titel. kwa massa zeker de beste dame in je klasse
 
hier even een verslagje van mij..

Ten eerste wil ik even melden dat het idd goed geregeld was en dat de organisatie er alles aan heeft gedaan om het ook op schema te houden, wel heb ik vernomen dat de mensen die normaal het geluid doen, dit keer niet konden en dat ze daarom nieuwe mensen hadden genomen(ook mijn muziek haperde:mad:)
Duurde mede zo lang omdat er veel dansteams waren en heel veel mannelijke atleten, vandaar ook de superbody2 klasse.
Het publiek was wel lekker enthousiast( heb ik ook wel eens ander gezien)
Ook de sfeer backstage was heel erg gemoedelijk en het was goed geregeld, puntje van kritiek zou kunnen zijn de communicatie naar de atleten toe..hoe laat bep. dingen plaatsvinden of een indicatie van de tijdslijn.
En ik had het idee dat er een paar atleten warn die niet goed ingedeeld waren..

Over de members on stage:
Davy: zag er goed uit buffel, maari k weet dat je meer kan..ook in je routine!
Brian: Je leek erg zenuwachtig..nergens voor nodig!!! wat een vooruitgang zeg, heel mooi!
pinda: iedereen weet wat je kan, laat gister gaan en over 2 weken knallen!!want ook jij weet dat je het kan!
en G: wauw!!! all i can say! supershape!
Blokkie: :thumb: en nog gezellig ook:D

Verder ook nog een aantal members gezien gister..wat een stelletje bij elkaar zeg:D
Loca, bedankt voor alles lief...en dwaas, wat moet ik daar nou over zeggen:D haha
En Lanah,was weer gezellig even met je gekletst te hebben

en nu op naar de bakker!

Dank je monster :kiss:, ik vind dat mij posing ten opzichte van vorig jaar al erg verbeterd is, maar natuurlijk kan het altijd beter en dit is ook iets waar ik nog steeds aan moet blijven werken. :D

Het is jammer dat je nog wat vocht vasthield, maar wat mij betrefd (en ik ben niet misschien helemaal onpartijdig misschien haha) had je hoger moeten eindigen. I vond toch dat je er goed uitzag. Bovendien heb je een hele mooie uitstraling onstage trouwens... en die pantoffels waren cute :D

Ik vond het ook allemaal goed geregeld, maar ik kan me heel erg voorstellen dat Ryu er gruwelijk van baalt. Dat hij het niet over heeft mogen doen en zelfs geen excuus heeft ontvangen is ronduit onbeschoft te noemen.

De klasse indeling mogen ze volgende keer toch wel iets kritischer doen wat mij betreft, er stonden zeker mensen in verkeerde klasses...

Verder een tijds indicatie wanneer je klasse aan de beurt is ongeveer zou heel handig zijn. Verder heb ik niks te klagen, sfeer backstage prima, verlichting prima, kleedkamers prima. De sfeer in de zaal zat er ook lekker in, en er was ergens een hele DBB meeting aan de gang hahaha. Super! :D
 
Je zag er Top uit DavyO, ik had het je gisteren al gezegd, echt goed!
 
tnx kale!:o ging alleen voor mn gevoel niet goed, kon meer..kreeg nergens spanning op en zat toch zo met mn vocht te kloten ??? maar goed, weer wat wijze lessen geleerd en op naar de volgende!! kan niet geheel ontevreden zijn!

@ steph@n ..hoorde de hele dag niets anders dan opmerkingen over die pantoffels :D
haha

de pantoffels maakten et hele plaatje af :roflol:


waar blijven de duopose pic van ons, trio-poses en de blue steel foto's? :p
 
Super dag gehad, Gezeik allemaal,Alle jaren is t goed en Ruy met alle respect,ze zag er echt minder uit dan ik ook had verwacht,Excuses als ziekte muziek etc. hadden je ECHT geen hogere plaatsing opgeleverd geloof me maar...Stop met zeiken vorig jaar kon er niets kapot voor je en nu gooi je alles stuk,Ik herriner me toch dat Diana naar je toe is gelopen en met je heeft gesproken en je zei dat je dat waardeerde,dus vind dit beetje kinderachtig...je reactie....Maar goed zegt iets over jou...En heb al vernomen dat er ivm enorme deelname volgend jaar veel eerder wordt begonnen.
Topdag ,respect voor organisatie,Jammer vd Muziek ,RESPECT VOOR IEDEREEN EN EEN KLEINE NOTE,Super dat er idd zo'n accomodatie is met kleedkamers en douches,en ruimte voor de atleten backstage,heb wel wedstrijden gezien dat het idd om te huilen was...en TOP Die potten van PERFORMANCE EN Die andere kadoos en iedereen een beker!!! Bij gemiddelde wedstrijd is het top 5 een lauzy bekertje ...en de rest niets...succes voor de volgende x en respect voor iedereen die er weer heeft gestaan dit jaar.!!EN SUCCES VOOR IEDEREEN DIE VOLGENDE WEEK NOG WAT GAAT DOEN...Of in Belgie de WABBA of 6 april volgend jaar de Artemiscup....!!
 
Je zag er Top uit DavyO, ik had het je gisteren al gezegd, echt goed!

Dankje kerel :D, altijd goed om te horen ;)

Ben dan ook tevreden met mijn vooruitgang die ik afgelopen jaar heb doorgemaakt en met hoe ik er gisteren bij stond. Echter als bodybuilder ben je nooit klaar, we zullen nu keihard gaan werken om het totaalpakket voor de volgende (nog niet bekent welke..) wedstrijd te verbeteren en aan te scherpen.

Ik heb een geweldige dag gehad, ik ga alleen die 8ste plaats maar zo snel mogelijk vergeten haha... Eerst een weekje rust, maar eerlijk gezegt "kriebeld" het nu al, en morgen ga ik weer terug op dieet. Vandaag nog even lekker eten. Als ik het volhoud maak ik volgende week maandag pas mijn rentree in de gym :eek:..........
 
Super dag gehad, Gezeik allemaal,Alle jaren is t goed en Ruy met alle respect,ze zag er echt minder uit dan ik ook had verwacht,Excuses als ziekte muziek etc. hadden je ECHT geen hogere plaatsing opgeleverd geloof me maar...Stop met zeiken vorig jaar kon er niets kapot voor je en nu gooi je alles stuk,Ik herriner me toch dat Diana naar je toe is gelopen en met je heeft gesproken en je zei dat je dat waardeerde,dus vind dit beetje kinderachtig...je reactie....Maar goed zegt iets over jou...En heb al vernomen dat er ivm enorme deelname volgend jaar veel eerder wordt begonnen.
Topdag ,respect voor organisatie,Jammer vd Muziek ,RESPECT VOOR IEDEREEN EN EEN KLEINE NOTE,Super dat er idd zo'n accomodatie is met kleedkamers en douches,en ruimte voor de atleten backstage,heb wel wedstrijden gezien dat het idd om te huilen was...en TOP Die potten van PERFORMANCE EN Die andere kadoos en iedereen een beker!!! Bij gemiddelde wedstrijd is het top 5 een lauzy bekertje ...en de rest niets...succes voor de volgende x en respect voor iedereen die er weer heeft gestaan dit jaar.!!EN SUCCES VOOR IEDEREEN DIE VOLGENDE WEEK NOG WAT GAAT DOEN...Of in Belgie de WABBA of 6 april volgend jaar de Artemiscup....!!

Je kan niet lezen bro. Ik zeg nergens dat ik YBF of diana beschuldig door mijn plaatsing.Die 4e plaats klopt gewoon. Ik zeg alleen dingen over de muziek. Heb je zelf uberhaupt ooit wel eens een wedstrijd voorbereiding gedaan? Je loopt wel vaker dingen van de zijlijn te roepen, maar als je zelf 14 weken op dieet hebt gezeten dan praat je wel anders.

Niet dingen verdraaien. :rolleyes:
 
Back
Naar boven