AndroidHealthClinic

wie luistert er muziek tijdens het trainen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nilsjei1234

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
1.580
Waardering
0
Zo ja wat voor muziek..

en hoe luister je het...

mp3speler gewoon radio etc..

Als je met een speler luistert aub ff zeggen welke en hoe hij bevalt...
 
muziek die de gym draaid, meestal slappe trance of andere slappe muziek
 
Meestal Hardcore of hardstyle -> MP3
 
Ik luister ook gewoon muziek die sportschool draait, meestal trance/harhouse maar ook gewoon top 40.
TRainen met een mp3speler ofzow lijkt mij niet echt fijn, deze moet je immers ook ergens kwijt kunnen., maar je kunt natuurlijk wel fijn je eige muziek draaien:rocker: :lifter:


mzzl rob
 
alleen als ik een end ga fietsen voor vetverbranding neem ik me mp3-speler mee.

Meestal metal of rock of trance.

momenteel AC/DC. Een gouwe ouwe, altijd goed !
 
meestal wat er in de gym gedraaid wordt :D

de gewone lokale radio dus, ofwel dan een cd'tje van de een of andere (meestal metal of punk dan)
 
de muziek die in de fitness draait.

soms stoort die mij wel want het is dan van die muziek met die op niets trekt met een zware bass erin.
 
Ik luister muziek als ik alleen train.
 
Originally posted by Rob G
muziek die de gym draaid, meestal slappe trance of andere slappe muziek

idd, gym-muziek kan stukken beter... dat moet ik aanhoren tijdens de trainingen
 
In de gym ligt het eraan wie er aan het werk is de een draait top 40 en de ander hard house, trance, etc. Als ik thuis train zet ik gewoon mtv op.
 
Originally posted by Ilya
alleen als ik een end ga fietsen voor vetverbranding neem ik me mp3-speler mee.

Meestal metal of rock of trance.

momenteel AC/DC. Een gouwe ouwe, altijd goed !

weet je nog een paar goede nummers er van?

heb hier al thunderstruck die bevalt zwaar goed :)
 
probeer gewoon het hele palmares van Ac/Dc ;)

en blijven beuken!!!

Highway to Hell
For those about Rock (we salute you)
TNT
She got Balls
Hard as a Rock

etc etc :D
 
Zonder muziek geen training voor mij !! :coolnana:
 
krachttraining in de sportschool: de muziek die de trainer draait (dance / jaren 80 etc)

wielrennen: geen

hardlopen buiten en spinning: MiniDisc met meest progressive en club (tracks met verschillende BPM)

thuis trainen: MP3 dmv mijn PC
 
Gewoon mp3tjes op m'n computer thuis
 
Originally posted by rob12345
Ik luister ook gewoon muziek die sportschool draait, meestal trance/harhouse maar ook gewoon top 40.
TRainen met een mp3speler ofzow lijkt mij niet echt fijn, deze moet je immers ook ergens kwijt kunnen., maar je kunt natuurlijk wel fijn je eige muziek draaien:rocker: :lifter:

naja ik ga er denk ik nog 1 kopen maar tegenwoordig zijn ze zo klein en zijn er wel speciale bevestigingsdingen voor dat het niet echt irritant is...


mzzl rob
 
Jah, ik zit nu eigenlijk ook wel te denken aan een compacte mp3speler, alleen ik vindt ze wel errug duur ie krengen, en voor die €100 kan je natuurlijk mooi weer wat supplementen kopen !
Of niet dan ?

mzzl rob





Originally posted by nilsjei1234
 
Originally posted by rob12345
Jah, ik zit nu eigenlijk ook wel te denken aan een compacte mp3speler, alleen ik vindt ze wel errug duur ie krengen, en voor die €100 kan je natuurlijk mooi weer wat supplementen kopen !
Of niet dan ?

mzzl rob

klopt zo denk ik ook,en zonder die muziek kan ik ook wel hard trainen maar met lijkt me toch net iets lekkerder..

naja ik ga in de grote vakantie mooi werken en dan koop ik een goede voor een paar honderd euro waar ik lang mee doorkan :)



 
Back
Naar boven