MuscleMeat

Wie mij kan helpen is een held

Bezoekers in dit topic

Roli

Novice
Lid geworden
6 jun 2017
Berichten
17
Waardering
1
Lengte
1m67
Massa
78kg
Hallo iedereen.

Heb maar even een profiel aangemaakt want ik kom er niet meer uit.
Ik wil graag afvallen, ben al 23 kilo afgevallen maar sta nu al een jaar stil.

Ik sport 5x in de week. 3x kracht met daarna 20/30 minuten cardio en 2x een flink stuk skaten.

Ik eet rond de 1600 kcal per dag en hou de verhoudingen 40 30 30 aan. Heb jullie advies echt wel opgevolgd hoor met die regel (2 gr eiwit en 1 gram vet de rest koolhydraten) maar ik val flauw als ik maar 98 gram koolhydraten mag. Sowieso lust ik geen salade (nee, ik maak helaas geen grapje). Er lopen ook wat bloedtests waar ik einde deze week de uitslag van krijg omdat ik vaak erg slap ben en zo gezond eet maar niet meer af val. It drives me crazy.

Ik werk 10 uur per dag en wat ik eet:

60 gram havermout
250 ml (soya)melk

Een stuk fruit met 100/200 gr komkommer

200 gr sperziebonen
100 gram kip
40 gram (ongekookt) rijst

3 eieren

2 boterhammen
6 plakjes kipfilet

350 gr magere kwark
20 gram walnoten


Om en nabij rond de 1500/1600 kcal per dag en ik heb dit vrij laag ingezet zodat ik ook olie kan gebruiken om in te bakken etc. Ik mag rond de 1800/1900 kcal volgens berekeningen. Ik weet ook dat velen zeggen "calorie in calorie uit" maar ik weet 100% zeker dat ik meer verbrand dan dit.

Wie kan mij alsjeblieft helpen.
 
Hoeveel weeg je?
 
bc7.png
 
Wat is je onderhoud?
Heb je zo nu en dan een refeed gedaan?
 
Onderhoud kwam ik uit op gemiddeld 2200 kcal met 3x sport. (even het gemiddelde van alle verschillende methodes). Eigenlijk 5x sport maar skaten ligt aan het weer dus voor het gemak weggelaten. Vind het super vervelend dat ik nu niet meer afval terwijl er nog 10 afmoeten. (78 kilo nu, Ik kom van 101.. zeg maar niks :'))

Doe echt zo mn best. Misschien dat er wat geks uit de bloed uitslagen komt maar zo niet. Hoe kan dit :(
 
Heb je je onderhoud berekent met 101 kilo of met 78 kilo?
 
Heb je je onderhoud berekent met 101 kilo of met 78 kilo?

Met 78 :) 101 is nu 2 jaar geleden en ben nu een jaar op hetzelfde gewicht. Wel strakker geworden maar daar blijft het bij.
 
Wacht even.
Een heel jaar hetzelfde gewicht?

Het gaat langzamer na een tijd, maar een jaar is iets te meid.

Neem een goede cheat dag en daarna droppen die kcal ;)
 
Wacht even.
Een heel jaar hetzelfde gewicht?

Het gaat langzamer na een tijd, maar een jaar is iets te meid.

Neem een goede cheat dag en daarna droppen die kcal ;)

Ja het frustreert me ook en probeer iedere keer weer wat anders maar niks werkt joh. Wel cm kwijt, which is Nice, maar wil niet blijven hangen op 78. Alleen nog lager gaan in kcal (bmr is 1500 en dat eet ik nu..) Ga ik niet volhouden op een dag. Ik heb staand werk 10 uur lang en dan val ik om
 
Sorry to say, maar 99% kans dat er sprake is van onderrapportage en je het afgelopen jaar gewoon op onderhoud hebt gegeten.

Dacht ik ook eerst ja. Wel gek want heb het 100x berekend en houd alles bij in mfp. Heb ook een sport horloge die ik draag tijdens activiteiten en verbrand rond de 2200 per dag.
 
Heb ook een sport horloge die ik draag tijdens activiteiten en verbrand rond de 2200 per dag.
Als er iets onnauwkeurig is, dan is het wel het energieverbruik 'gemeten' door activity trackers.
 
Als er iets onnauwkeurig is, dan is het wel het energieverbruik 'gemeten' door activity trackers.

neemt het niet weg dat het klopt met wat er op de crosstrainer staat. Scheelt misschien 10 calorieën dat hij minder zegt verbrand te hebben. Het feit blijft dat ik 5x per week sport en alles bijhoudt in mfp. Met of zonder horloge:)
 
zou even je bloedtesten even afwachten.
als er niks uit komt zal je toch je kcals moeten verlagen.
 
zou even je bloedtesten even afwachten.
als er niks uit komt zal je toch je kcals moeten verlagen.

Yes. Krijg vrijdag de uitslag dus ben benieuwd. Weet wel dat ik een lage bloeddruk heb. 105/60. Maar dat kan er niet mee te maken hebben.
 
Kan het niet zijn dat je serieus spieren aan het kweken bent? Je zegt zelf dat je strakker wordt, maar op zelfde gewicht blijft...
Lijkt mij dus dat je het overige vet wel verliest, maar ook spieren bij krijgt, waardoor je gewicht hetzelfde blijft
 
Wie is er nu de held eigenlijk
 
heb je wel eens een vetmeting met tang laten doen?
 
Zit wat lastigers hier als het klopt, als je bloedtest goed is verder zul je iig wat moeten veranderen.
 
Ik snap je probleem niet? Als je gewicht hetzelfde blijft maar je word wel strakker, wat dus betekent dat je vet verliest, is het toch alleen maar een win win win situatie?
 
Back
Naar boven