XXL Nutrition

Wie mijn uitzending op tv brussel wil zien : (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

cool joh! leuk stukje en ga vooral zo door, op de zuivere manier :D
 
builderB zei:
cool joh! leuk stukje en ga vooral zo door, op de zuivere manier :D

hehe, toch iemand dat dit zinnetje heeft onthouden ! :D

hell yeah, i'll prove them all i can total 800+ op de zuivere manier :D

mogen ze bloed trekken en me laten zeiken in een potje maanden aan een stuk :D
 
Tja ik ben ook bijna aan 800 hé spike boy, ook naturel, 5 jaar jonger en veel minder trainingservaring :fu::D
 
MonsterStrength zei:
Tja ik ben ook bijna aan 800 hé spike boy, ook naturel, 5 jaar jonger en veel minder trainingservaring :fu::D
Owned! :D
 
als ik zou oud was begonnen als gij had ik dat ook gehaald.



alleen was ik nooit zo vet geworden dan gij, en ben da nu nog steeds ni :D :D :D :D :D
 
Deejay_Spike zei:
als ik zou oud was begonnen als gij had ik dat ook gehaald.



alleen was ik nooit zo vet geworden dan gij, en ben da nu nog steeds ni :D :D :D :D :D

Hah , die zit! :D 1-0 voor onze Spike :cool:
 
gaaf zo'n filmpje, goed voor de sportbelangen:cool:
 
thx, daar doe ik het uiteindelijk allemaal voor!
 
Hele mooie en goede reportage Michaël.

Proficiat,
 
Zoiets doet de sport eer aan. goed bezig bro! :thumbs:
 
Leuke reportage en vooral goed dat PL eens op TV komt !

Jij studeert dus L.O. (10-15 uur sport of zo per week... ?) en daarbovenop nog al je krachttraining. Ik heb me altijd al afgevraagd hoe mensen dat soort dingen kunnen combineren en toch vooruitgang boeken. Als ikzelf eens ga fietsen of lopen voel ik dat tijdens de volgende training al aan m'n squats en deadlifts. Of kan je je studieprogramma op één of andere manier een beetje daarop organiseren ? Want ik kan me voorstellen dat je voor de sporten op school toch ook volluit moet gaan...
 
The Locust zei:
Leuke reportage en vooral goed dat PL eens op TV komt !

Jij studeert dus L.O. (10-15 uur sport of zo per week... ?) en daarbovenop nog al je krachttraining. Ik heb me altijd al afgevraagd hoe mensen dat soort dingen kunnen combineren en toch vooruitgang boeken. Als ikzelf eens ga fietsen of lopen voel ik dat tijdens de volgende training al aan m'n squats en deadlifts. Of kan je je studieprogramma op één of andere manier een beetje daarop organiseren ? Want ik kan me voorstellen dat je voor de sporten op school toch ook volluit moet gaan...


neen, ik heb nog geen topsportstatuut en ik kan mijn lessen daar nog niet op organiseren.

ik weet het, het is zwaar, en ik boek ook niet evenveel vooruitgang als ik zou willen/kunnen. maar het valt te combineren. kwestie van je fitnessniveau en workload op te krikken. ik heb al dagen gehad dat ik de ochtend 4 uur lang sport heb gehad (turnen en dansen bvb, toch ook behoorlijk zwaar), en de avond zelf op squats of deadlifts nog een pr behaalde.

je lichaam past zich daar op aan hoor. wel goed eten :)
 
Back
Naar boven