AndroidHealthClinic

Wie moet de nieuwe trainer van Ajax worden?

Wie moet MvB opvolgen?


  • Totaal stemmers
    43

Bezoekers in dit topic

rivelino

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 feb 2008
Berichten
4.079
Waardering
73
Zie Poll

Licht je keuze toe.
 
Ed de Goey..
 
Johan Cruijf.
 
Ik zie Menzo ineens staan. :orly: Afblijven, die is voorlopig van ons.
 
Koeman was voor de Cl wedstrijd van net nog aan het solliciteren.
 
Rijkaard ligt voor de hand..
 
Koeman was voor de Cl wedstrijd van net nog aan het solliciteren.

Tsja, toen het even minder ging met PSV was hij ook direct aan het solliciteren bij Studio Voetbal. Als van Gaal morgen bekend maakt dat hij naar Bayern gaat zien we overmorgen Koeman op TV zeggen dat hij AZ een fantastische club vind.
 
Rijkaard is denk ik geweldig als hij werkt met sterren om hem heen die alleen moet aansturen. Helaas valt het op dit moment tegen met die sterren bij ajax en denk ik dat Co Adriaanse er gewoon met harde hand moet regeren.
 
gordon
tenslotte willen ze toch die 3e ster
 
gordon
tenslotte willen ze toch die 3e ster

Hahaha

Ik zou zeggen martin jol, co adriaanse

in ieder geval iets in die richting, Iemand met veel ervaring, bewezen dat ze iets op kunnen bouwen en vooral met de harde hand erdoor kunnen gaan.

Selectie dient flink uitgedunt te worden, al die ongemotiveerde individuen moeten eens in teambelang gaan spelen en iedere wedstrijd voor iedere meter willen knokken. Anders hop weg ermee.

Hadden ze allemaal maar de mentaliteit van Heitinga of Huntelaar, ookal lukt het even niet, gewoon blijven werken en bij een doelpunt of overwinning vol trots naar het logo op hun shirt grijpen!
 
anders, nl johan derksen
 
Co Adriaanse, die kan een team bouwen. Rijkaard is toch niet haalbaar, die heeft aangegeven dat hij nog niet naar NL wil.
 
Rijkaard met als assistent Johan Neeskens:cool:.
Ook de combinatie Ronald Koeman, Johan Neeskens is voor mij een goede....
 
Frank de Boer
 
Frans Adelaar moet je kijken wat ie allemaal niet met Volendam presteerd dit seizoen.
 
Het liefst zie ik Louis van Gaal komen, maar dat is niet haalbaar denk ik.
Doe dan maar Adriaanse. Lijkt me een prima man voor deze klus.
Tegen Koeman of Rijkaard zou ik ook geen nee zeggen.
 
Frans Adelaar moet je kijken wat ie allemaal niet met Volendam presteerd dit seizoen.

Yep...hij ging voor rechtsreekse degradatie en het lukt hem bijna ook nog;):D.

Maar idd Volendam speelt leuk voetbal en is leuk om naar te kijken, enige proleem in dit team is een goede middevelder, die zowel aanvallend als verdedigend voor oplossingen kan zorgen.
 
René Vandereycken
 
Back
Naar boven