XXL Nutrition

Wie moet ik nou geloven? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
ik was vanochtend in een suplementen winkel en ik vroeg of er in de shake potten die ik gekocht had of er sth en hgh inzaten.
toen zei hij nee sth zit in hgh en we hebben in geen enkele pot hgh,omdat het te duur is, en toen zei ik dat ik op internet had gelezen dat er in sommige shake potten sth en hgh zaten, en dat je daarvan een dikke buik krijgt, hij zei dat dat onmogelijk was want van hgh verbrand je juist vet en hij zag er ook het nut niet van in waarom een fabrikant het in een potje zou doen, wat hij wel wist is dat de EU duitste potten heeft getest en daar zaten wel anabolen in, maar hij verkocht alleen amerikaanse en import produkten uit china.
En hij zei als er hgh in zou zitten dan zou ik er langer van worden, maar geen dikke buik van krijgen.

Warom word er dan hier wat anders beweerd?
 
Dat van die hgh was maar een GRAPJE !!
hgh (groeihormoon) mag natuurlijk niet in eiwitshakes voorkomen ! Maar uit testen bleek dat er wel een paar hiermee vervuilt bleken (lees eens wat stukjes hierover op ergogenics !)
:shrug:

ciao
 
sorry hoor kan dit kereltje niet ook gebanned worden want dit is echt ongelooflijk!!!!!!!!!!
 
Hoe moet ik nou weten dat het een grapje was van jullie?
ik vraag wat en ik krijg een antwoord dat helemaal niet klopt........fijn is dat!
 
Tering lees wat en stel desnoods de vraag welke shake is goed? op het supplementen gedeelte en bestel wat via internet

Mdy is missch B merk maar promax 95 daar lukt het wel mee hoor, maar ja, je traint net, je hebt je eerste jaar een groeispurt, met genoeg en goede voeding moet je al cker 10 kilo kunnen aankomen, dus hou je geld in je zak maak een goed eetschema plant die neer ga trainen heb geduld en je zal snappen dat je je nu nog niet druk hoeft te maken over supplementen(aanvulling)!!!

ADIOS
 
Vieren, het is niet erg als je vragen stelt maar zoek nou eerst eens dit forum door naar antwoorden in oudere threads voordat je met die vragen komt. 99 van de 100 vragen kun je terugvinden in oudere posts. -> zoekfunctie (search) vind je bovenaan.
 
Tering lees wat...


Dat is hem geloof ik al een keer of wat verteld...
vragen stellen is oké, maar zelf onderzoek is beter. En natuurlijk kan de een net iets anders vertellen dan de ander. Daarom moet je ook zoveel mogelijk info verzamelen. Dan kun je de goede dingen er uit filteren.
 
Hij loopt ons te dollen :)

Ik vond die vorige grap beter Vieren.
 
Originally posted by Bram
Hij loopt ons te dollen :)

Ik vond die vorige grap beter Vieren.

ik loop helemaal niet te dollen, mij is hier toch echt verteld dat er sth of hgh in sommige eiwit potten zitten!
maar dat blijk nu een grap te zijn geweest, ik lig ervan in een deuk:o
 
Zal ik de grap even uitleggen? HGH/STH zijn benamingen voor groei hormoon, veel pro BB nemen groeihormoon in combi met insuline voor extra groei mogelijkheden, neveneffect is dikwijls dat ze flinke puilbuiken krijgen door uitzetting van interne organen...vandaar dat ik de grap maakte omdat jij over eiwit shakes begon, kan je er mee lachen?
 
Admin, heb het nou is door, vieren zit thuis een feestje te vieren, hij lacht zich een ongeluk.
Men kan misschien ietwat ontwetend zijn maar wat vieren (wat bedoel je daar toch mee, waarom geen drieen of vijven ofzo) hier klaar speelt slaat gewoon alles.
Even nuchter nagedacht: hij kan op dit board komen en hij kan ook een foto plaatsen dus zal ie ook weleens het een en ander hebben gelezen over AAS en eiwit.
Maar goed, hij houd wel iedereen bezig zo, ik vond dat er de laatste tijd wat weinig nieuwe threads bijkwamen, dus,
maar of we er veel mee opschieten weet ik niet!!
 
Zulke speculaties zijn zeer gevaarlijk, wat mij betrefd is er geen reden om te veronderstellen dat hij een troll is..
Als ik daar bewijs voor heb, dan vliegt hij sneller van dit board dan dat hij methandrostenolone kan spellen.
 
vieren is trouwens 1 van mijn voornamen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven