AndroidHealthClinic

Wie moet morgen terug naar school?

Moet jij morgen terug naar school?


  • Totaal stemmers
    97

Bezoekers in dit topic

Ik zit er al een week... :)
 
Ga dinsdag voor het eerst in 10 jaar weer naar school. Heb de afgelopen 10 jaar gewerkt en ga er nu een avondopleiding HBO Bedrijfskundige Informatica bij doen.

en ja.. ik heb er zin in. Eindelijk weer eens een uitdaging!
 
JA, MET PLEZIER!!!!!


de hele week introductie week, ennehhh, 95% van de studenten zijn vrouw:D:D:D:D
 
Ja, met tegenzin. 2e jaar Farmacie.
 
school is k*t, maar werken is nog erger, geniet er dus maar van

Ik werk op een school dus dat zou dan helemaal zwaar k*t moeten zijn haha.. Maar ik ben weer vol frisse moed voor mn nieuwe baan, dus: ja ik ga weer met plezier naar school.

Jullie doen iets verkeerd trouwens: er geen in hebben en toch betalen voor je school... Ik heb er wel lol in en krijg er nog geld voor ook :D
 
Meester Franky :D
 
Ik ben alweer 1.5 week bezig:(. Ik doe nu trouwens HBO bouwkunde.
 
Morgen moet ik ook weer beginnen: HTS Werktuigbouwkunde........zin in:rolleyes:
 
Ik. Laatste jaar VMBO. Daarna kijken voor een vakopleiding als kok.
 
Ken genoeg mensen met een iq van 140+ die het niet optimaal gebruiken. Uitsmijter, uitkeringtrekkers, vulploegleider.

Dus het zou kunnnen... hoewel ik me niet kan voorstellen dat een leraar die een verslag van hem leest hem niet als de zodemieter weg trapt van dat VMBO.:D

Anyway misschien is hij wel een beetje autistiche en zijn slechts zijn taalkwaliteiten erg goed ontwikkeld.
 
Yup, morgen terug school, nadeel is het leren, voordeel vind ik dan weer de structuur die wederkeert in je leven. LMAO
 
Yup, morgen terug school, nadeel is het leren, voordeel vind ik dan weer de structuur die wederkeert in je leven. LMAO

Heb met leren niet zo veel problemen eigenlijk. Beetje inkomen maar verder... Welk niveau doe jij condoom?
Haha structuur is inderdaad fijn, dan weet je tenminste weer welke dag het is;)
 
Economie - Wiskunde, 7uur wiskunde en 4uur economie... dit jaar gaan we ook te maken krijgen met een mini - onderneming. Dat gaat wel leuk worden.
 
Ikke :D

eerst vier jaar Latijn-wiskunde, en nu Wetenschappen 8u wiskunde

Ik heb drie weken in de bouw gewerkt als vakantiejob, en besef dat schoolgaan verschrikkelijk tof is :) Ik zie er helemaal niet tegenop, ik ben eigenlijk blij dat ook alle nevenactiviteiten herbeginnen zoals judo, jeugdbeweging, ...

En weer lekker lol trappen met je vrienden in de speeltijd en na school. Wat een leuke tijd is dit toch :P Vergeleken met het werk, waar je veel te vroeg moet opstaan enzo... Ik heb niet te klagen!

;)
 
Economie - Wiskunde, 7uur wiskunde en 4uur economie... dit jaar gaan we ook te maken krijgen met een mini - onderneming. Dat gaat wel leuk worden.

Ah balen. Wat voor opleiding doe je dan? Small Business of zo? En op MBO, HBO of WO niveau?
 
Back
Naar boven