Fitness Seller

Wie moet morgen terug naar school?

Moet jij morgen terug naar school?


  • Totaal stemmers
    97

Bezoekers in dit topic

Economie - Wiskunde, 7uur wiskunde en 4uur economie... dit jaar gaan we ook te maken krijgen met een mini - onderneming. Dat gaat wel leuk worden.

Geloof me man, dat gaat niet leuk worden :roflol:

Ik ga volgende week nog een week richting the south of france en dan begin ik ook weer met school.
 
Geloof me man, dat gaat niet leuk worden :roflol:

Ik ga volgende week nog een week richting the south of france en dan begin ik ook weer met school.

Woon je echt in France of ben je daar voor stage?
 
Morgen weer aan de slag ja

Heb d'r wel zin in eigenlijk :D Moet komend jaar afstuderen aan de HBO Verpleegkunde opleiding.

School is een van de mooiste dingen die er is imo.
 
Morgen weer aan de slag ja

Heb d'r wel zin in eigenlijk :D Moet komend jaar afstuderen aan de HBO Verpleegkunde opleiding.

School is een van de mooiste dingen die er is imo.

Wat ga je doen in de verpleegkunde? Bejaarden wassen? Of assistent van de verloskundige spelen?:P
 
is het trouwens nog mogelijk om je na 1 september in te schrijven?

vriend van me wilt toch weer back to school en HBO gaan doen.

Kan wel, bij bepaalde opleidingen kan je in februari instromen.
 
@ sjminkie: Nee, jou wat sondevoeding geven zodat je van dat anorexia lichaam af komt.
 
Economie - Wiskunde, 7uur wiskunde en 4uur economie... dit jaar gaan we ook te maken krijgen met een mini - onderneming. Dat gaat wel leuk worden.

5de jaar ?

Ik ga dees jaar ook als keuzevak mini-onderneming doen (2 uurkes in de week)
 
Ben al een week bezig, vind het wel prima. Ik zit der op maandagmiddag, en nog 3 ochtenden, vrijdag vrij. Mooi roostertje dus. :D
 
damn ik voel me dom ik volg technische electriciteit :P
 
School is een van de mooiste dingen die er is imo.

Idd. Tijdens de godsdienstles onder de tafel met je hand in je broekzak milde prikkeling zoeken met je eikel. Aandachtig vooruit blijven staren naar dat meisje die als brugklasser voor het eerst een rokje droeg. 'Twas de leeftijd dat je 365 dagen per jaar in een kuur zat.
 
School? Wa's dat ook alweer? :D
 
Begin helaas vrijdag, met m'n laatse jaar van mijn opleiding, opslag en vervoer:(

Maar het enige voordeel is dat ik elke 2 uur pauze heb en dus genoeg tijd om te eten:):)
 
Economie - Wiskunde, 7uur wiskunde en 4uur economie... dit jaar gaan we ook te maken krijgen met een mini - onderneming. Dat gaat wel leuk worden.


:roflol:

die mini-onderneming is zo basic en zielig in elkaar gestoken dat je snel genoeg van gedachten zal veranderen. ;)

Als je kan kiezen is het interessanter om marketing te nemen ofzo, dat heb ik in het 5e jaar als keuzevak genomen aangezien we in het 4e al te maken kregen met zo'n "mini-onderneming".
 
Kan wel, bij bepaalde opleidingen kan je in februari instromen.


thanks, hij had gister gebeld en kan idd deze week zich nog aanmelden.
 
JA, MET PLEZIER!!!!!


de hele week introductie week, ennehhh, 95% van de studenten zijn vrouw:D:D:D:D


had ik ook afgelopen jaar, maar als ze allemaal lelijk zijn heb je er ook vrij weinig aan.
 
Back
Naar boven