Fitness Seller

Wie o wie heeft...

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjekoog

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 dec 2007
Berichten
2.934
Waardering
169
Lengte
1m89
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
luppie verstopt? Niet dat ik hem mis hoor, ben alleen nieuwsgierig waar hij gebleven is :D

Als niemand van jullie het weet ga ik de GGZ bellen..
 
heb je zijn nichtje al geprobeerd?
 
luppie is aan het eten, trainen en injecteren als een beest om ons zo over een tijdje uit te kunne lachen...

of verdwaalt in...you know where hehe(vl vau)
 
geloof dat lup gebanned is
 
hij is gebanned en ow ja.....

in before the :slotje:!
 
idd en vooraleer je zo'n stom topic aanmaakt ga eens naar zijn account gaan kijken , daar kun je zien dat hij banned is

nou...
Ik mis gewoon een stukje intellect op het forum, zoeits kan toch niet onopgemerkt blijven??
 
IBTL :D!
Beter komt die snel terug, wel lachen altijd
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
idd viel mij ook al op toen ik naar de topposter van de maand keek hij staat niet meer in de top3
 
kan iemand nog rap voor het slotje vertellen waarom hij is gebanned?
 
Hij post tegenwoordig onder de naam 'Buff'. No joke, zijn intellect en schrijfskills etc. komen overeen.
 
er is geen user met alleen buff als naam?
 
hij had eerst een weekban, maar toen kwam die op een kloonaccount terug en nu heeft ie maar een permban gekregen?
 
Hij zit nu op het andere forum iedereen adviezen te geven en net te doen alsof hij werkelijk alles weet betreffende training, voeding, as etc. Lachwekkend die gozer :roflol:
 
Hij zit nu op het andere forum iedereen adviezen te geven en net te doen alsof hij werkelijk alles weet betreffende training, voeding, as etc. Lachwekkend die gozer :roflol:
welk forum is dat dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven