XXL Nutrition

Wie O Wie.. Is Jouw Lievelings-DBB'er? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ericr en rvr
 
Koetje omdat hij zich niet schaamt voor zijn roze anus!
 
Ik vind iedereen wel goed te pruimen.
 
Tractortje omdat hij het niet erg vind om op iemand te lijken van een boyband!
 
roxxe:p
you chubby little boeboe
 
Ik word door niemand genoemt :( misschien als er een topic komt van "Wie O Wie.. Van De DBB'ers haat jij het meest?" :sad:




:D
 
Ik heb geen lievelings-DBB'er :(
 
D., Mars, Lauw en Guido krijgen me altijd aan het lachen. Wat betreft humor staan ze allemaal bovenaan. Qua info heb ik altijd het meest aan 3XL gehad (en Big Cat), zij weten de feiten op een rijtje te zetten in begrijpelijke taal.

helemaal met je eens! behalve guido en big cat.. die ken ik niet.
 
Had ik Jonko al genoemd? :cool:

Ik word door niemand genoemt :( misschien als er een topic komt van "Wie O Wie.. Van De DBB'ers haat jij het meest?" :sad:




:D

Nou, wat een toeval, ik heb je net genoemd ;)
 
Ik heb eigenlijk een tyfushekel aan 99% van dit board.. maar boogie, Mighty en RobG die spannen wel de kroon... wat kunnen die irritant zijn zeg..

O ja.. Lauw, Richard, Spiertje, eric en nog een paar van die figuren komen me ook al een tijdje m'n keelgat uit.. bah..

Ik kom hier eigenlijk alléén als ik een goede dag heb gehad.. zo kan ik de dag toch een beetje vergallen.

EDIT: topicstarter vind ik overigens ook zwaar irritant...
 
Ik heb eigenlijk een tyfushekel aan 99% van dit board.. maar boogie, Mighty en RobG die spannen wel de kroon... wat kunnen die irritant zijn zeg..

O ja.. Lauw, Richard, Spiertje, eric en nog een paar van die figuren komen me ook al een tijdje m'n keelgat uit.. bah..

Ik kom hier eigenlijk alléén als ik een goede dag heb gehad.. zo kan ik de dag toch een beetje vergallen.

EDIT: topicstarter vind ik overigens ook zwaar irritant...

Pff gelukkig stond daar geen RichardV. Schrok haast:D
 
Lauw en koetje en adema omdat hij altijd zo begrijpend is... :rolleyes:
 
Ik ben dol op de spiders die het board bezoeken. Ze zijn zo lekker rustig en hebben nooit irritant commentaar.
Fijn dat ze er zijn! :thumbs:
 
Back
Naar boven