AndroidHealthClinic

Wie o wie kan dit probleem onderbouwen...

Bezoekers in dit topic

Brownie88

Cool Novice
Lid geworden
3 nov 2016
Berichten
156
Waardering
63
Lengte
1m83
Massa
112kg
Ik ben net een aantal weken begonnen met hgh van pfizer 2x 2,25iu EOD (oplaadfase ED)

Kuur hiernaast:
Parabolan 76mg EOD
Test-p 100mg EOD
Mast-p 100mg EOD
Proviron 50mg ED

Hiernaast slik ik 12,5mg aromasin en 0,5mg cabergoline per dag tegen gyno omdat ik hier gevoelig voor ben.

Zit momenteel op dag 10 van de kuur.

Nu is het probleem dat ik dus last krijg van mijn tepels, schijven beginnen weer pijn te doen en libido is weer aan het zakken heb ik het idee. vanwege libido gisteren begonnen proviron er naast te slikken, dit werkte de vorige keren ook goed en heb dit achter de hand gehouden als zich het probleem voor zou doen.

Het libido is natuurlijk niet mijn grootste zorg en verwacht dat deze weer zal herstellen over een paar dagen(mijn ervaring in vorige kuren).

Iemand enig idee waardoor ik problemen moet ondervinden van de opkomende gyno? En wat ik zou moeten doen om toch lekker mijn kuur af te kunnen maken?!

Gyno moet haast onmogelijk zijn met de caber & aromasin ernaast... nolva kan ik niet slikken ivm de IGF levels die gaan droppen.
 
Je kan je mast verhogen...

Of

Arimidex of letro proberen die zijn sterker als aromasin. Letro werkt altijd maar zou eerst ari proberen want ari heeft toch een stuk minder bijwerkingen als letro...

En caber is 2 tabs per week genoeg ik denk dat elke dag een typfout is? Dure grap dan haha
 
Je kan je mast verhogen...

Of

Arimidex of letro proberen die zijn sterker als aromasin. Letro werkt altijd maar zou eerst ari proberen want ari heeft toch een stuk minder bijwerkingen als letro...

En caber is 2 tabs per week genoeg ik denk dat elke dag een typfout is? Dure grap dan haha
Thnx voor je reply,

Typefout inderdaad, 0,5mg per week is het! Eigenlijk 0,25 e3d. Op US boards gelezen dat dit voldoende moet zijn?

Ga vandaag ari bestellen en hopen dat het werkt. Wat voor bijwerkingen kan ik trouwens van letro verwachten? Libido killer zover ik weet toch?
 
Thnx voor je reply,

Typefout inderdaad, 0,5mg per week is het! Eigenlijk 0,25 e3d. Op US boards gelezen dat dit voldoende moet zijn?

Ga vandaag ari bestellen en hopen dat het werkt. Wat voor bijwerkingen kan ik trouwens van letro verwachten? Libido killer zover ik weet toch?

Jaa elimineert je oestrogeen volledig ik werd er echt depressief van, libido weg, je glycogeen trekt het leeg dus was helemaal plat, last van me aanhechtingen... Voelde me gewoon zwak en verrot pfff en zat nog laag zelfs op 1.25 mg per dag maar het werkte wel.
 
Groeien je schijven of is het gewoon de tepels die gevoeliger worden? Last van lactatie?
 
Ik zou letro lekker laten liggen tenzij je aan het preppen bent.
Niemand die denkt dat het juist komt door het hoge gehalte androgenen...?
 
Of prolactin nog te hoog. Evt 25mcg T3 erbij om dit nog te verlagen. Maar zou eerst labs moeten zien anders is het moeilijk te zeggen.
 
Of prolactin nog te hoog. Evt 25mcg T3 erbij om dit nog te verlagen. Maar zou eerst labs moeten zien anders is het moeilijk te zeggen.
Op zo lage tren? Nah
 
Groeien je schijven of is het gewoon de tepels die gevoeliger worden? Last van lactatie?
Bestaande schijven doen zeer, lacteer niet gelukkig. Tepels gevoeliger komt vaak voor tijdens een kuur maar hoeft geen probleem te zijn zover ik weet.
Ik zou letro lekker laten liggen tenzij je aan het preppen bent.
Niemand die denkt dat het juist komt door het hoge gehalte androgenen...?
letro heb ik inderdaad geregeld in nood, ga eerst de ari proberen en kijken wat die gaat uithalen.
Of prolactin nog te hoog. Evt 25mcg T3 erbij om dit nog te verlagen. Maar zou eerst labs moeten zien anders is het moeilijk te zeggen.
Voor de prolactine neem ik al cabaser, voor zover mijn kennis reikt moet dit het prolactine verhaal uitsluiten?
Hoge igf levels kunnen wel gyno etc laten groeien beste is bloed laten testen anders kun je alles proberen voor je een oplossing vind :P
Inderdaad is bloed trekken de beste optie, ga de ari zowieso proberen die heb ik over een paar dagen. Dan als er nog geen verbetering optreed maar eens even oestradiol en prolactine laten testen om gerichter te werk te kunnen gaan!
 
Neem je zoveel caberline. 1x per week 1mg of 2x per week 0,5mg moet echt voldoende zijn. (Ook volgens de anabole poli)
Is je caberline wel echt?
Ik kreeg ook overal gyno van, moest dat elke keer wegwerkers met letro. (Wat overigens echt troep is)
Maar sinds ik hg caberline nam (2×0,5mg per week) nergens meer last van.
Als je het elke dag neemt moet je dat niet zomaar doen zonder dat je bloed gecontroleerd worden.
 
Neem je zoveel caberline. 1x per week 1mg of 2x per week 0,5mg moet echt voldoende zijn. (Ook volgens de anabole poli)
Is je caberline wel echt?
Ik kreeg ook overal gyno van, moest dat elke keer wegwerkers met letro. (Wat overigens echt troep is)
Maar sinds ik hg caberline nam (2×0,5mg per week) nergens meer last van.
Als je het elke dag neemt moet je dat niet zomaar doen zonder dat je bloed gecontroleerd worden.
Ik heb HG cabaser ;) maar als je iets verder leest was dat een typefout! Ik zit inderdaad op 0,5mg per 6 dagen!
 
Back
Naar boven