AndroidHealthClinic

Wie regelt meer chickies qua body BOS of Cuttler?

Juriaan

Freaky Bodybuilder
Waardering
0
Oke omdat er steeds die discussie is over de ideale body, nemen we even voor het gemak:

Onze beachboy BOS vs. De gruwelijk grote Jay Cuttler.

Bijde in onspannen pose

Ik zeg dat 80% van de wijffies bos lekker vind en dat ze jay eng vinden als ze beide heren op het strand zien lopen

Ik zal op Jay Cutler vallen :D

Geloof me dat die pros ze echt aan elke vinger 10 hebben als ze willen.

Vrouwen zeggen soms dat ze het lelijk vinden maar willen er allemaal wel ....

Als je nu zou zeggen vaste ralatie..das wat anders....

Originally posted by Juriaan
Oke omdat er steeds die discussie is over de ideale body, nemen we even voor het gemak:

Onze beachboy BOS vs. De gruwelijk grote Jay Cuttler.

Bijde in onspannen pose

Ik zeg dat 80% van de wijffies bos lekker vind en dat ze jay eng vinden als ze beide heren op het strand zien lopen

Qua body denk ik dat de meeste wijffies BOS aantrekkelijker vinden, maar er zijn meerdere factoren die meespelen.
Misschien is BOS wel een enorme miskleun in bed, en als dat algemeen geweten is zullen de wijffies natuurlijk veel liever met Jay Cuttler willen palen... :cool:

Wijffies kan je regelen met vlotte babbels en je charmes, ik train me niet helemaal wezeloos voor de wijffies,,,

Volgens mij train jij voor de wijffies,

Doe mij maar Jay vind het erg mooi...

Dat is toch ook gewoon fascinerend om te zien...

• Topic Starter Topic Starter
Originally posted by admin
Geloof me dat die pros ze echt aan elke vinger 10 hebben als ze willen.

Vrouwen zeggen soms dat ze het lelijk vinden maar willen er allemaal wel ....

Als je nu zou zeggen vaste ralatie..das wat anders....

T ook van de vaart kan er 10 aan elke vinger krijgen, we hebben het nu niet over naamsbekenheid

Trainen moet je niet alleen voor vrouwen of mannen doen...

Originally posted by Levrone@
Wijffies kan je regelen met vlotte babbels en je charmes, ik train me niet helemaal wezeloos voor de wijffies,,,

Volgens mij train jij voor de wijffies,

Nee ik zeg alleen wat jullie denken dat wijffies mooier vinden voor body.

Ja ik train puer voor de wijffies joh, zonder vrouwen zou ik nooit de sportschool ingegaan zijn ik train absoluut niet omdat ik een echte ecto ben, das echt geen reden om te trainen

Originally posted by Juriaan

T ook van de vaart kan er 10 aan elke vinger krijgen, we hebben het nu niet over naamsbekenheid
Nee ik ook niet... ik heb het louter over lichaamlijk vlak. Vrouwen willen gewoon wel eens meegemaakt hebben volgens mij.
Niet elke man heeft 120 kg droge spiermassa...
Maar eerder een vraag voor vrouwen dit eigenlijk :)

Eigenlijk wel ik zal binnenkort eens een enquette formulier op school uitdelen met foto's :D

120 nou ja dat hoeft ook weer niet doe maar 119 oke...

Maar ben het inderdaad eens met de stelling dat veel meiden groot toch wel erg eng vinden en ook niet mooi...

Veel van mijn vriendinnen moeten daar ook niets van hebben...

Kilootje of 80 droge massa is weer niet genoeg zeker. :sad:

Meer dan genoeg, bos 1.75 kg bij 80 kg

ik durf te wedden dan 90% voor BOS gaat en ik ben het hier niet helemaal met T eens.

Ik denk niet dat veel vrouwen het eens willen uitproberen, de meesten vinden het gewoon echt niet mooi (dan praten we wel over extreme massmonsters he?)

Toch vind ik bos toch wel iets meer dan een beachboy hij heeft veel en hard getrained en gedieet en vind hem net zo goed een bodybuilder als de rest. Beach boy is beetje buikspieren en wat boven gemiddelde armen.

Jur, volgens mij vind jij die BOS wel een erg lekkere vent, of niet?
Of je bent zijn manager en probeert hem te promoten...? ;)

Neej, maar ik denk, weet wel zeker eigenlijk, dat het merendeel van de dames voor de athletische look gaan.

Terug
Naar boven