Fitness Seller

Wie regelt meer chickies qua body BOS of Cuttler? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

helemaal met je eens, maar ik ben dus benwieuwd waarom Nislje een hekel heeft aan die mensen. En niet iedereen wil fraky groot worden omdat meisjes dat niet mooi vinden. ik hoef zelf ook niet joekelgroot te worden maar wil wel zo snel mogelijk een mooi fysiek, en omdat ik te fraky groot zoals Ronnie zelf niet mooi vind om te hebben (met alle rfespect uiteraard). ik ga liever voor een mooi atletisch uiterlijk. heb je nu ook een hekel aan mij Nilsje?;)
 
Nilsje is van de aardbodem verdwenen.... :)
 
Originally posted by dandyman


maar Nislje, train jij niet om te imponeren dan?

beetje tegenstrijdig hoor, jouw stelling. Ik snap heus wel dat mensen zo snel mogelijk blokjes en grotere armen ed willen maar hey, vind je t gek. dat wil toch iedereen en ook zo snel mogelijk.

En met welk doel: juist om te imponeren. je kan mij niet vertellen dat je zo groot wil worden puur en alleen voor jezelf, dat maak je mij niet wijs. t gaat ook om hoe de buitenwereld tegen je OPkijkt (en dus niet AANkijkt). Dat zijn er velen hier die om die reden trainen en die t puur om t lichamelijke aspect doen waar BB ook in theorie voor staat. Daar val jij dus ook onder, hoe je t ook wend of keert.

Vind dat jij je mening wel heel snel klaar hebt liggen

en nu we t er toch over hebben, wat is jouw beweegreden geweest om te trainen. groot en strek te worden..ja toch?

en waarvoor dan?

Mijn beweegreden is omdat ik het echt zelf mooi vind, niets meer ofniets minder..

Jij zult mij ook nooit in een strak shirt aantreffen etc. simpelweg omdat ik er niet van houd om te pronken met mijn spieren..
 
Originally posted by dandyman
helemaal met je eens, maar ik ben dus benwieuwd waarom Nislje een hekel heeft aan die mensen. En niet iedereen wil fraky groot worden omdat meisjes dat niet mooi vinden. ik hoef zelf ook niet joekelgroot te worden maar wil wel zo snel mogelijk een mooi fysiek, en omdat ik te fraky groot zoals Ronnie zelf niet mooi vind om te hebben (met alle rfespect uiteraard). ik ga liever voor een mooi atletisch uiterlijk. heb je nu ook een hekel aan mij Nilsje?;)

Ach tuurlijk heb ikj geen hekel aan jou...

maar jij traint tovh ook voor jezelf omdat je je dan beter voelt...

En niet zonodig omdat je dan meer wijffies kan scoren....


toch...
 
NEE ik train lekker alleen voor de lekkere wijfies ik kan za anders niet krijgen snap je maar nu ik gespierd ben gaat het zooo makelijk he. Trainen omdat je het lekker vindt tssssssssssssss wat een rare reden joh :rolleyes:
 
Voor mezelf want trainen is gewoon VET!!! Groot zijn geeft je zelfrespect en een beter eigen gevoel (voor mij dan iig). Daarbij is het HEEL mooi meegenomen dat de wijfkes het lekker vinden en gasten bang van je worden (some day i hope :))
 
Back
Naar boven