AndroidHealthClinic

Wie traint er bij spatacus gym of elite gym in Gent ???

Bezoekers in dit topic

Blackadder

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 nov 2004
Berichten
6.722
Waardering
2
zoals de titel al zegt, wie traint er of gaat trainen in 1 van volgende gyms? Aangezien ik volgend jaar op kot ga heb ik de keuze gemaakt om bij 1 van deze twee te trainen.
(s&s in merelbeke is wel hardcore, maar ben niet van plan om nog een treinabbonement te nemen om hier elke keer naartoe te trekken)

ik ben namelijk nog op zoek naar een trainingspartner om er binnenkort weer in te vliegen. PM me anders maar.
 
Ik heb al een paar keer in spartacus weesten trainen, brute gym
cool
 
Je doet er natuurlijk mee wat je wil, maar ik snap de redenering er niet achter om niet voor s&s te kiezen. Ik woon vlakbij de overpoort, en noteer volgende afstanden :

- s & s : 3 km
- elite : 1.5 km
- spartacus : 4 km

Hoe dan ook liggen elite gym en spartacus redelijk ver uiteen, dus vreemd dat het daartussen zou gaan :D. Toch met als rede afstand.
 
spartacus own;) d en daarmee uit
 
Fietsje naar Merelbeke is geen grote afstand, krijg je nog eens bij dat je met types als Locust kan trainen.
 
ik ga wss ook bij elite gym trainen vanaf oktober..
escape suckte nogal :p

of die spartacus... als ik hier zo wat rondkijk is die ook goed, kga eens in beide zien :)
 
Ik train ook bij Spartacus maar dan in Almere! :)
 
<<
 
Laatst bewerkt:
Is er een squat/powerrack dan kom ik :D
 
Ik ga binnekort bij elite gaan trainen maar die first class waar jij van spreekt hebbek nog nie gezien daar in de buurt
 
ik ben ook ant kijken voor nieuwe gym in gent
ik kom van jacky secke (einde were) maar wil veranderen wegens mindblowing prijzen daar...
ik ben vooral geintereseerd in First Class Gym , ziet er deftig uit op de fotos (moet zelf nog es gaan zien) en de prijs is zeer mooi :)
 
Zie nu pas dat de nieuwe site er is. Typisch dat ze weer veel foto's maken van cardio maar niks van het squatrek of de grote db's (50kg) rechts in de hoek. En drie van de bar haha.
 
Ik weet niet hoe die in Gent is, maar ik train zelf bij spartacus in Almere en 't is een van de betere gyms hier.
 
Zie nu pas dat de nieuwe site er is. Typisch dat ze weer veel foto's maken van cardio maar niks van het squatrek of de grote dumbbell's (50kg) rechts in de hoek. En drie van de bar haha.

ik geloof je op je woord wimmos ;)
 
Back
Naar boven