AndroidHealthClinic

Wie traint er 's morgens voordat 'ie naar z'n werk/school gaat?

Bezoekers in dit topic

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
30
Ik zit er over te denken 's morgens 2 uur eerder op te staan en voordat ik naar me werk ga te trainen (train thuis). Alleen ben ik benieuwd of ik dit vol kan houden en of het nut heeft?

Kan me voorstellen dat je 's morgens nog weinig fit hebt na 8 uur geslapen te hebben maargoed als ik thuis kom van me werk ben ik ook moe dus in principe zou het weinig uit maken. Op deze manier kan je denk ik toch meer energie in je training stoppen en ben je de rest van de dag fitter.

Wie doet dit?

als ik smiddags werk begin ik 12/1 uur, kan dan nog trainen, soms wel lekker:)

soms train ik eens smorgens
wel leuk vind ik

Lijkt me echt moeilijk: je spieren zijn stijf dus een lange en goede op warming is imo erg belangrijk.
Na een dag bewegen zijn ze los genoeg om een minder lange (of geen) warming up te doen.

Ik zou het niet doen, maar je moet het zelf weten.

Als ik om 11 uur pas op school moet zijn train ik ook liever 's ochtends hoor. Veel relaxter dan dat ik 's middags ga. Vind het gewoon lekkerder trainen 's morgens.

hmm da gaat bij mij nog eens nie moet om 7uur werke en sportschool gaat pas om 8uur open.

ik train 's ochtends regelmatig, maar dat is dan tussen 10 en 12, niet om 6 uur...

rond die tijd voel ik me meestal ook lekker fit.

Ik heb geen keus. De ene week is avond-dienst, de volgende week is dag-dienst. (Werk bij de ECT) iemand hier ook? :D

Ik zou niet 's ochtends trainen, dan heb je totaal geen fut. Ik verbreek mn Pr's altijd in de middag / avond.

Ik train wanneer ik tijd heb.. 's ochtends heb ik nooit zin om te trainen maar dat is wat anders.. voor je groei en resultaten geloof ik er niks van dat het uitmaakt op welke tijdstip je traint..

ik werk in 2 shiften nl van 6u tot 2u of van 2u tot 10u als ik met de late shift sta (van 2u tot 10u) ga ik altijd voor me werk trainen, ik sta op om half 9 sta aan de deur om 10u (fitnes gaat zo laat open) en train dan een uurtje en ga naar huis... werkt perfect...

Naar het schijnt zou je 's morgens rond 8u het meest testosteron aanmaken... heb ik eens ergens gelezen maar weet niet meer waar...

Ik doe het wel eens, als je eerst goed eet en zorgt dat je lang genoeg wakker bent. Een uurtje ofzo is voor mij lang genoeg. Ik merk eerlijk gezegd niet veel verschil met andere tijden. Ik maak net zo veel pr's als op andere tijden.

Yep.. zo nu en dan doe ik het ook.. maakt niet echt een verschil. Heb alleen wel wat meer rusttijd tussen setjes door nodig.

Back
Naar boven