Fitness Seller

Sticky Wie traint waar? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oxygen Geraardsbergen
 
Platinum gym Heerlen
 
Shit for free atm
 
SportCity Zeist
 
Peak Fit Silvolde
 
Misschien trainen er wel forum leden bij dezelfde sportschool zonder dit van elkaar te weten. Het is daarnaast ook leuk om wellicht een trainingsmaatje op die manier ook te vinden voor degene die er op zoek naar zijn.

Zal dan maar beginnen
Basic fit heerlen /kerkrade

In het begin van het forum hadden we regelmatig forummeetings in sportscholen van leden.
Zo heel wat leuke gasten leren kennen en geweldige trainingen en meetings gehad.

Bij één van deze trainingen in 2004 mijn vrouw leren kennen.

Leuk topic dit :clap:
 
nieuwe biggym hengelo iemand ?
 
nieuwe biggym hengelo iemand ?
Toevallig laatst eenmalig geweest. Wat een gigantische gym. Aan de hele kant stonden apparaten en dumbbells van merk x en aan de andere kant alles hetzelfde maar dan van merk y :roflol:
 
Klopt, ben je vergeten dat ik aan jou vroeg of je mee uit de kast kwam? vond het zo sneu dat je daarna alleen in de kast zat :D
Heb me daarna heel erg eenzaam gevoeld maar anno 2019 durf ik wel vooruit te komen zeker omdat ook nog sumo deadlift doe dus meer gay dan dat kan bijna niet.
 
Wie traint hier in of omgeving utrecht?
 
Peak Fit Silvolde

Nice, prima gym. Kom zelf uit Doetinchem en train thuis maar kom er wel eens als ik met een maat meega. Enig idee of meer DBB'ers daar trainen?
 
Nice, prima gym. Kom zelf uit Doetinchem en train thuis maar kom er wel eens als ik met een maat meega. Enig idee of meer DBB'ers daar trainen?

Oh nice! Voor zover ik weet niet nee. Als je me een x ziet kom dan ff hoi zeggen, ben er elke avond bijna en draag animal petje/shirt met blauwe allstars ;)
 
Back
Naar boven