Fitness Seller

Sticky Wie traint waar? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat is wel de gym waar ik ook train ja ;)

Ga over het algemeen doordeweeks rond 16:15 trainen in Waddinxveen, zaterdags rond een uur of 10:00 en heel soms (meestal op een vrije dag of als ik toch in de stad moet zijn) ga ik even naar Gouda.
 
Ga over het algemeen doordeweeks rond 16:15 trainen in Waddinxveen, zaterdags rond een uur of 10:00 en heel soms (meestal op een vrije dag of als ik toch in de stad moet zijn) ga ik even naar Gouda.
Dat verklaart, ik train bij de regel in Gouda (tijdens lunchtijd). Rij heel soms op zaterdag, zondag of feestdagen naar Wadinxveen
 
een van jullie wel eens bij basic fit leidsche rijn (waar tot vorige maand fitland zat?)
Zelf niet geweest, maar ik ken wel mensen die daar trainen. Over het algemeen hoor ik er geen slechte berichten over, behalve dat het publiek gemiddeld wat ouder is (lees: oude wijven fitness). Jij gaat daar in ieder geval geen mensen van jouw niveau tegenkomen.
 
Waardeloze gym op de KHK, maar bij gebrek aan beter.. :)
BB_ had jij niet een F4F abonnement? Volgens mij zit er in de Galgenwaard ook zo'n keten sportschool?

Ik train bij Newstyle Leidsche Rijn
Bij gebrek aan beter en tijd inderdaad, is maar 2x p/w. De Basic Fit zit daar trouwens. Ik vind 2 abo's en 2 rittenkaarten genoeg.
 
Zelf niet geweest, maar ik ken wel mensen die daar trainen. Over het algemeen hoor ik er geen slechte berichten over, behalve dat het publiek gemiddeld wat ouder is (lees: oude wijven fitness). Jij gaat daar in ieder geval geen mensen van jouw niveau tegenkomen.
Dus het squatrack is altijd vrij en dumbells boven de 20 ook? Ideaal.
 
een van jullie wel eens bij basic fit leidsche rijn (waar tot vorige maand fitland zat?)
Nooit binnen geweest bij een basicfit
Zzit zelf bij Newstyle, genoeg locaties in en om utrecht heen.
Ironhouse ook prima maar niet zo voor de bodybuilding.
 
Sport in BodyFit Den Helder en Biggym Den Helder. Verschillende openingstijden en apparaten.
En ook een BasicFit abo omdat ik regelmatig door Nederland cross.
 
Sport in BodyFit Den Helder en Biggym Den Helder. Verschillende openingstijden en apparaten.
En ook een BasicFit abo omdat ik regelmatig door Nederland cross.
Kan dat niet met big gym abbo? Zitten toch ook wel door t land?
 
Kan dat niet met big gym abbo? Zitten toch ook wel door t land?
Lang niet overal
Screenshot_20190917-205038_Chrome.jpg
 
  • Haha
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven