Fitness Seller

Sticky Wie traint waar? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gast 143284

Cool Novice
Lid geworden
18 mrt 2015
Berichten
31
Waardering
23
Misschien trainen er wel forum leden bij dezelfde sportschool zonder dit van elkaar te weten. Het is daarnaast ook leuk om wellicht een trainingsmaatje op die manier ook te vinden voor degene die er op zoek naar zijn.

Zal dan maar beginnen
Basic fit heerlen /kerkrade
 
Basic fit PSV stadion eindhoven
 
Gold's gym caracas.
 
Home Gym, Laakdal
 
Basic Fit Emmen voetbal stadion...
 
Radboud Studentensportcentrum Nijmegen
 
Radboud Studentensportcentrum Nijmegen
Is dit chill?
Ik heb tijdje niet gelift, maar woon nu Nijmegen. Ga maandag ff langs om te kijken.
Denk wel zo'n sportkaart halen want kost geen kloot
 
The Family Gym Amsterdam....heerlijke old school hardcore no nonsense gym. Helaas door de komst van basic fit aan de overkant een leegloop aan leden. Einde van de maand verlaat ik het zinkende schip en ga naar David Lloyd, Amsterdam. Top of the bill apparaten en faciliteiten, maar of het de gezelligheid zal halen als bij de Family vraag ik me af.
 
The Family Gym Amsterdam....heerlijke old school hardcore no nonsense gym. Helaas door de komst van basic fit aan de overkant een leegloop aan leden. Einde van de maand verlaat ik het zinkende schip en ga naar David Lloyd, Amsterdam. Top of the bill apparaten en faciliteiten, maar of het de gezelligheid zal halen als bij de Family vraag ik me af.


Toch alleen maar mooi zo'n leegloop?

Hadden wij ook toen er een BigGym kwam, iedereen vertrok daarheen. Werd ineens stuk rustiger, totdat 01-01-2016 kwam:(
 
Toch alleen maar mooi zo'n leegloop?

Hadden wij ook toen er een BigGym kwam, iedereen vertrok daarheen. Werd ineens stuk rustiger, totdat 01-01-2016 kwam:(

Ghehehe die opleving is helaas uitgebleven, doodzonde, heb er altijd heel fijn getraind.
 
Is dit chill?
Ik heb tijdje niet gelift, maar woon nu Nijmegen. Ga maandag ff langs om te kijken.
Denk wel zo'n sportkaart halen want kost geen kloot
'Langs om te kijken' als in 'eens een uurtje trainen om te proberen' kan wel, maar kost €7.95 meen ik. lol

Afhankelijk van jouw schema kan ik de gym zeker aanbevelen. 4 squatracks, 4 plaatsen om te dead/olyliften, 3x bench press, 1x incline bench, overdaad aan bankjes en dan nog het nodige kabelwerk + machines. Echter, als je de drukte door jouw planning niet kunt vermijden (sport 07:00-15:00 uiterlijk of 21:30-23:30) dan zou ik een ander plekje zoeken. De drukte is op de piektijden gruwelijk. Misschien overdrijf ik met 'gruwelijk', maar denk aan 5-10 min wachten voor je weer iets kunt doen. Dat ervaar ik als gruwelijk :P

Buiten de piektijden kun je 9/10 keer gewoon lekker doen wat je wilt. Zelf train ik dus 's ochtends of 's avonds laat en ik zoek nog een vaste trainingsbuddy, dus laat maar weten via PM of het wat wordt.
 
Fit for free capelle en straatweg Rotterdam
 
Basic Fit Hengelo OV
 
Sportja - Leiden
 
Homegym, Amsterdam

The Family Gym Amsterdam....heerlijke old school hardcore no nonsense gym. Helaas door de komst van basic fit aan de overkant een leegloop aan leden. Einde van de maand verlaat ik het zinkende schip en ga naar David Lloyd, Amsterdam. Top of the bill apparaten en faciliteiten, maar of het de gezelligheid zal halen als bij de Family vraag ik me af.
Tijdje getraind bij David lloyd. Wel een mooie locatie met mooi spul, maar 1 squatrack en 1 benchpress die best druk zijn maakte het er niet echt beter op. Misschien voor dat geld eens kijken bij Vondelgym, lijkt me wel een mooie gym.
 
Laatst bewerkt:
Homegym, Amsterdam


Tijdje getraind bij David lloyd. Wel een mooie locatie met mooi spul, maar 1 squatrack en 1 benchpress die best druk zijn maakte het er niet echt beter op. Misschien voor dat geld eens kijken bij Vondelgym, lijkt me wel een mooie gym.

Beide waar, krachtgedeelte david lloyd te beperkt in verhouding met de rest, vondelgym ledenstop :eyes: wachtlijst :eek2:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven