MuscleMeat

Wie van de aas gebruikers, is het rijtje afggeaan? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Riki

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 apr 2003
Berichten
262
Waardering
0
Uit nieuwsgierigheid,

ik ben na 6 jaar intensief trainen door ziekte gestopt en train nu net zelf weer en ben net nieuw op het forum. Zes jaar geleden dacht ik erover om aas te gebruiken. Echter ion tegenstelling wat ik hier veel lees ben ik iemand die alles zeer grondig nagaat, ik zou dan ook:

1. Een goede sportarts zoeken, die je begrijpt

2. Mijn bloedwerk regelmatig doen

3. Alleen aas vanuit een apotheek in de beneluxe gebruiken

4. Met mate gebruiken

Wie van jullie heeft het op deze manier aangepakt?
 
1.Een arts zoeken is al wat je moet doen. De rest ga je zoiezo zelf moeten leren want als je in je buurt een dokter moet vinden die het fijne van AAS weet ben je wel een paar jaar zoet.

2.Dit is een vereiste die ik stel aan athleten.

3.Waarom ?

4.Met mate is ook nogal subjectief. Toen ik hier toekwam, en nu eigenlijk nog een beetje waren de dosissen hier VEEL te laag. En waar 400 mg test per week voor iemand van 1m85/90kilo/15% misschien met mate is, is 800-1000 mg test dat voor iemand van dezelfde grootte maar aan 110 kilo en 8%.
 
Big cat, ik ben zelf nu sinds 2 weken net weer begonnen. Na een ernstige ziekte heb ik vier jaar niks meer gedaan. Ik ben 1.92 en weeg 99kg. Ik woog vier jaar geleden 109 kg met een vetpercentage van 12-14% (geen aas gebruikt).

Aangaande punt 3, ik zou alleen die gebruiken omdat ik niet het risico wil lopen op een infectie/bloedvergiftiging, en omdat er veel, heel veel rotzooi op de zwarte markt is.

Aangaande punt 4 zou ik idd met mate gebruiken en zou starten met primobolan, ik zou meer voor het estetische fysiek gaan, dan de massfreak.
 
Originally posted by Big Cat
1.Een arts zoeken is al wat je moet doen. De rest ga je zoiezo zelf moeten leren want als je in je buurt een dokter moet vinden die het fijne van AAS weet ben je wel een paar jaar zoet.

2.Dit is een vereiste die ik stel aan athleten.

3.Waarom ?

4.Met mate is ook nogal subjectief. Toen ik hier toekwam, en nu eigenlijk nog een beetje waren de dosissen hier VEEL te laag. En waar 400 mg test per week voor iemand van 1m85/90kilo/15% misschien met mate is, is 800-1000 mg test dat voor iemand van dezelfde grootte maar aan 110 kilo en 8%.

Ik ben het met big cat eens, als je gebruikt doe het dan ook gelijk goed, het gaat je toch veel tijd, geld, en veel eten kosten.
:grinny:
 
Originally posted by Riki
Aangaande punt 3, ik zou alleen die gebruiken omdat ik niet het risico wil lopen op een infectie/bloedvergiftiging, en omdat er veel, heel veel rotzooi op de zwarte markt is.


Is geen slecht advies hoor, maar je kunt je ook informeren en scholen op dat gebied zodat je dat niet tegenkomt ...

Aangaande punt 4 zou ik idd met mate gebruiken en zou starten met primobolan, ik zou meer voor het estetische fysiek gaan, dan de massfreak.

Eeek, nee. Als je veilig wil spelen moet je elke kuur baseren op testosterone. Desnoods lage dosis testo alleen. Ik raad je ten sterkste aan mijn post 'de sane cycle' te lezen. Die veilig en correct gebruik adresseert.
 
Big cat,

ik dacht juist dat je primobolan ook in tabs hebt. Bij mijn weten wordt dianabol wereeld wijd bijna niet meer geproduceerd, dus de kans dat je rotzooi zou krijgen is dan ook groot. Aangaande punt 3 heb ik me er nog niet genoeg in verdiept. Ik me nl wel voorstellen dat je aas in een apotheek/groothandel in bulgarije kan krijgen. Maar ik zou toch een belgische arts zoeken, die een recept zou willen uitschrijven. Kost misschien wat meer moeite qua tijd ed, maar er zitten belangrijke voor delen aan:

1. 100% de stof, laag risico om te over/onderdoseren

2. prima prijs, aangezien de prijzen op de "zwarte" markt niet in verhouding staan.

BC, aangezien je er nogal van afweet en een ervaringsdeskundige bent (ik niet dus ik respecteer je meneing), had ik nog wel een vraag aan je:

Heb gisteren even gesurfd, na het browsen hier en moets idd wel lachen om de vele thaise dianabol (ik zou zeggen 99% nep) die ik tegenkwam op het net. Maar 1 site had idd naar mijn idee echte dianabol, maar de prijzen zijn redelijk hoog 100 tabs voor 60 euro. Ik denk dat ze in hte land van herkomst nog geen 10 pleuro kosten moest je het daar bij de groothandel kopen.

Grtz
 
Originally posted by Riki
Big cat,

ik dacht juist dat je primobolan ook in tabs hebt. Bij mijn weten wordt dianabol wereeld wijd bijna niet meer geproduceerd, dus de kans dat je rotzooi zou krijgen is dan ook groot. Aangaande punt 3 heb ik me er nog niet genoeg in verdiept. Ik me nl wel voorstellen dat je aas in een apotheek/groothandel in bulgarije kan krijgen. Maar ik zou toch een belgische arts zoeken, die een recept zou willen uitschrijven. Kost misschien wat meer moeite qua tijd ed, maar er zitten belangrijke voor delen aan:

1. 100% de stof, laag risico om te over/onderdoseren

2. prima prijs, aangezien de prijzen op de "zwarte" markt niet in verhouding staan.

BC, aangezien je er nogal van afweet en een ervaringsdeskundige bent (ik niet dus ik respecteer je meneing), had ik nog wel een vraag aan je:

Heb gisteren even gesurfd, na het browsen hier en moets idd wel lachen om de vele thaise dianabol (ik zou zeggen 99% nep) die ik tegenkwam op het net. Maar 1 site had idd naar mijn idee echte dianabol, maar de prijzen zijn redelijk hoog 100 tabs voor 60 euro. Ik denk dat ze in hte land van herkomst nog geen 10 pleuro kosten moest je het daar bij de groothandel kopen.

Grtz

Ben je juist niet in de war met Primo??
Primo is 99% nep. en als je Onder de 10 Euro p/a betaald is het meestal al nep. En Dianabol is nog goed bekrijgbaar hoor. En werkt volgens mij nog beter dan primo.
Neem anders i.p.v. Primo, Deca/Diana.

Maar dat zou je meer aan de Expoerts hier vragen die 'echt' verstand hebben van AS
 
Hopen dat bc dit ook ff leest:)
 
Back
Naar boven