AndroidHealthClinic

Wie van de bodybuilders neemt wel eens Crystal Meth (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
28.248
Waardering
5.505
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Iemand bekend met de drug Methamphetamine? Ik las er heftige verhalen over, schijnt nogal stevige amphetamine te zijn die ook behoorlijk verslavend is. Voor mensen die eens willen proberen, hier wat voor en na foto's van gebruikers:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sterk spul die crystal meth!
 
Jezus man, wat is dat voor iets goors
 
Whehehe, misschien een leuk idee voor de volgende DBB meeting, een gezellige crystal meth party! :D

Oh jah, die wonden op hun kop komen van 'picking at imaginary bugs' whaha :roflol:
 
volgens mij was hier een tijdje terug een docu over op tv.

van die county's waar een zeer groot deel van de jongeren aan de meth waren geslagen alsof t de meest normale zaak van de wereld is.

echt zieke shit dit
 
sommige zijn er precies op vooruitgegaan :P
 
Vet gephotoshoped ja!!

Zie [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bij de haar grens....
 
Whehehe, check ook de ingredienten van die shit:

Iodine
Red Phosphorous
Acetone
Ephedrine Tablets
Pseudoephedrine Tablets
Muriatic Acid
Sulfuric Acid
Battery Acid
Anti-Freeze
Coleman Fuel
Lye
Drain Cleaner
Hydriotic Acid

Hitler was trouwens ook aan de crystal meth!

En je wordt er schijnbaar ook rete geil van, misschien een idee om na je kuur je libido weer een beetje op te krikken...? :)
 
Sulfuric Acid
Battery Acid
??? ??????


Coleman Fuel :meal:
 
Er is een docu over crystal meth in de gay scene. Het is ergens in de VS helemaal hot om op de meth via internet dudes bij je thuis uit te nodigen om te pompen. Een gast vertelde dat ie in een weekend met 40 kerels had gepompt op de crystal meth. Uiteraard allemaal onveilig, de beste man was inmiddels seropositief,
 
Sommige dingen moet je niet willen uitproberen. Curiosity killed the cat.
 
Van chrystal meth krijg je van die tweaks, dat je ergens mee begint en daar úren mee doorgaat zonder tussenpauzes. Als je moeite hebt om zin te maken voor cardio raad ik het aan om het te nemen vlak voordat je de loopband opgaat ;)
 
MmS zei:
Van chrystal meth krijg je van die tweaks, dat je ergens mee begint en daar úren mee doorgaat zonder tussenpauzes. Als je moeite hebt om zin te maken voor cardio raad ik het aan om het te nemen vlak voordat je de loopband opgaat ;)

hahaha :roflol:
 
MmS zei:
Van chrystal meth krijg je van die tweaks, dat je ergens mee begint en daar úren mee doorgaat zonder tussenpauzes. Als je moeite hebt om zin te maken voor cardio raad ik het aan om het te nemen vlak voordat je de loopband opgaat ;)

Als je dan toch aan de crystal meth gaat, hoef je al helemaal geen cardio te doen als ik die gebruikers-foto's zo bekijk.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik begin nu wel nieuwsgierig naar het goedje te worden.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

eerst: :nope:
later: :yes:


dus dikke meisjes, kijk naar haar en ga aan de crystal meth :thumbup:
 
Ze ziet er erna wel beter uit.
 
Back
Naar boven