XXL Nutrition

Wie van de DBB'ers draagt een bril?

Bezoekers in dit topic

Thuis bril, buiten lenzen
 
zou het liefst van die oversized nerd glasses halen. zwart kunststof: ladykiller als je het mij vraagt.

haha ja zat ik zelf ook al aan te denken wel merk moet je beetje daarvoor hebben ?
 
Ik heb -0,5 en -0,75. Niet echt nodig dus:)
 
haha ja zat ik zelf ook al aan te denken wel merk moet je beetje daarvoor hebben ?

goeie vraag, ben al in de typische brillenzaken gaan kijken (pearl), maar het mag wel iets excentrieker. Heb jij enig idee qua merk?
 
ik zal eens ff kijke

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 17:12 ----------

http://www.brilonline.com/

haha hier kan je brillen online passen :P
 
lol

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 17:19 ----------

2ewfvbq.jpg
 
haha zet er een come at me bro onder
 
goeie vraag, ben al in de typische brillenzaken gaan kijken (pearl), maar het mag wel iets excentrieker. Heb jij enig idee qua merk?

Maat van me heeft zo 1 van ray-ban

mtt5yv.jpg


---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 17:24 ----------

lol

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 17:19 ----------

2ewfvbq.jpg


:roflol:
 
Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Bril kan zeker een chickmagneet zijn als het je staat en je er een goed lichaam en goede kledingstijl bij hebt.

Ja, ik vind brillen zo nice bij kerels haha:o
 
-4 lenzen specsavers filcon nogwat, topdingen en zelfs een beetje shampoo kunnen ze hebben. (nee heb geen aandelen)
 
Lensjes

Uitdaging: Je lenzen indoen na een aantal supersets voor biceps.
 
alleen tijdens rijden en als ik thuis ben
 
Heb nu lange tijd lenzen ingehad maar ben er 1tje kwijtgespeeld op tml en draag nu al een paar dragen gewoon mijn bril. Ook tijdens het trainen enzo; maakt mij echt niet zoveel uit. Het is wel iets irritanter bij het trainen vind ik. Maar ga hem waarschijnlijk eens wat meer beginnen dragen. Handig iig.
 
alleen tijdens PS3, tv kijken en voetbal kijken, can't see shit zonder maar kan niet tegen lenzen
 
Back
Naar boven