XXL Nutrition

Wie van jullie woont er in een appartement? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

leuke kindjes op dbb :D
 
Ik woon in een peeskamer, heb nu uitzicht op een shemale en een ladyboy.

Wat is het verschil?

Ben er nu al veel te lang over aan het nadenken lig. en durf het ook niet op te zoeken.
 
Niemand die hem maakt?

3 jaar mijn vriend uitgewoond, nu op zoek naar iets met minder ruimte...
 
Tijdje op appartement gewoont moslims als onderburen nooit meer dus ramadan fucking hell
 
Appartement? Penthouse natuurlijk..:flex:

---------- Toegevoegd om 06:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:51 ----------

Can agree.. jezus wat kunnen die lui zeiken en zeuren zeg

Ik zie hier maar weinig moslims zeiken, alleen een stelletje lamlullen die hier dagelijks hun ei over moslims kwijt moeten raken.. wat irl durven ze natuurlijk niet :)
 
Ik woon boven een winkel in het centrum.. wel chill midden in de winkelstraat, maar qua uitzicht niet bijzonder. Kijk tegen de turk aan die je telefoon simlock vrijmaakt voor weinig :p
 
Drie jaar op een appartement gewoond met m'n vriend, was eigenlijk wel chill.

Na een tijd kwamen er teveel mensen bij, de orgies werden mij wat te hardcore.
 
  • Like
Waarderingen: mat
ja, in Porto, alleen wel op het gelijkvloers. Op het dak kon ik het stadion van fc porto zien, alleen niet zien spelen.
Mn huisgenoot heeft het ook in de fik gestoken :roflol:

Ik heb niks meer nodig dan een appartement/studie met slaapkamer/wc&douche/al de rest in 3 verschillende kamers.

Nu aan het wachten tot die tering wervingsstop aan de overheid weg is, dan appartementje close to where I work.
 
Tijdje op appartement gewoont moslims als onderburen nooit meer dus ramadan fucking hell
Ik heb op dit moment ook een islamitisch gezin als buren (tussenwoning) Moet zeggen dat ik nog nooit zo'n fijne buren heb gehad. Zo was ik een keer aan het 'klussen' en vader kwam meteen tips geven en gereedschap aanbieden. De beste man heeft ook zo'n 3 kwartier meegeholpen zonder dat ik er om vroeg? Zijn vrouw stond ook plotseling met een bordje eten aan de deur toen ik de opmerking maakte dat het zo lekker rook.. En het respect.. dat ben ik gewoon niet meer gewend. Altijd vriendelijk gedag zeggen en altijd een praatje willen maken... En ja, soms is het wel eens feest en dan hoor je wel eens wat. Maar wat maakt dat uit? Het stoort mij niet, ik denk ook dat je wat meer van een ander kan hebben als het contact beter is.
 
Ik heb op dit moment ook een islamitisch gezin als buren (tussenwoning) Moet zeggen dat ik nog nooit zo'n fijne buren heb gehad. Zo was ik een keer aan het 'klussen' en vader kwam meteen tips geven en gereedschap aanbieden. De beste man heeft ook zo'n 3 kwartier meegeholpen zonder dat ik er om vroeg? Zijn vrouw stond ook plotseling met een bordje eten aan de deur toen ik de opmerking maakte dat het zo lekker rook.. En het respect.. dat ben ik gewoon niet meer gewend. Altijd vriendelijk gedag zeggen en altijd een praatje willen maken... En ja, soms is het wel eens feest en dan hoor je wel eens wat. Maar wat maakt dat uit? Het stoort mij niet, ik denk ook dat je wat meer van een ander kan hebben als het contact beter is.
Een maand lang snachts feesten is niet af en toe ;) Zijn ze allemaal hetzelfde?nee maar er zijn er wel andereEn jij woont in Nederland niet in Antwerpen ;)Toevallig vrijdag zen Marrokkaanse man doe ex boxer was en leuk gesprek mee gehad tot er 2 zatte Belgen ons begonnen uitdagen om 11 smorgens dronken met een halve liter in hun handen meeste Belgen had hier zeker niet een onbekende "verdedigt" verbaal.Hij kwam dan ook niet van Antwerpen ^^
 
Een maand lang snachts feesten is niet af en toe ;) Zijn ze allemaal hetzelfde?nee maar er zijn er wel andere

Dat stoort wel ja :) Dit is ook best extreem, komt denk ik niet veel voor bij de meeste gezinnen?
Vaak is het gewoon laat eten, naar bed, vroeg opstaan om te eten en dan werken/school. Ik denk niet dat de meeste gezinnen zich dit kunnen permiteren.

---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:10 ----------

Een maand lang snachts feesten is niet af en toe ;) Zijn ze allemaal hetzelfde?nee maar er zijn er wel andereEn jij woont in Nederland niet in Antwerpen ;)Toevallig vrijdag zen Marrokkaanse man doe ex boxer was en leuk gesprek mee gehad tot er 2 zatte Belgen ons begonnen uitdagen om 11 smorgens dronken met een halve liter in hun handen meeste Belgen had hier zeker niet een onbekende "verdedigt" verbaal.Hij kwam dan ook niet van Antwerpen ^^

Ah.. je hebt er nog wat bijgezet in de tijd dat ik aan het reageren was :)

Word eigenlijk niet zo wijs van je post.
 
Dat stoort wel ja :) Dit is ook best extreem, komt denk ik niet veel voor bij de meeste gezinnen? Vaak is het gewoon laat eten, naar bed, vroeg opstaan om te eten en dan werken/school. Ik denk niet dat de meeste gezinnen zich dit kunnen permiteren. ---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:10 ---------- Ah.. je hebt er nog wat bijgezet in de tijd dat ik aan het reageren was :) Word eigenlijk niet zo wijs van je post.
Dat er 2 dronken Belgen smorgens op de tram ruzie begonnen zoeken tegen mij en hij ermee tussen kwam ik kende hem amper 15min en hij was 51 jaar ^^
Veel Belgen zouden niets gedaan hebben uiteindelijk toch in de lach geschoten toen we ze lieten afstappen wel erg dat er mensen zijn die om 11u smorgens dronken zijn tijdens de week.
 
Dat er 2 dronken Belgen smorgens op de tram ruzie begonnen zoeken tegen mij en hij ermee tussen kwam ik kende hem amper 15min en hij was 51 jaar ^^ Veel Belgen zouden niets gedaan hebben uiteindelijk toch in de lach geschoten toen we ze lieten afstappen wel erg dat er mensen zijn die om 11u smorgens dronken zijn tijdens de week.

Ah op die manier :) Ja soms komt hulp uit een hoek waar je het niet verwacht. En soms komt er geen hulp van de hoek waarvan je het wel verwacht.
 
Back
Naar boven