AndroidHealthClinic

Wie van jullie?

Bezoekers in dit topic

PjanoozManiac

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 aug 2008
Berichten
1.572
Waardering
109
Lengte
1m89
Massa
105kg
Vetpercentage
20%
Schept altijd als eerste zijn bord vol?
Wordt boos als mensen vragen of ze ook wat van je eten mogen proeven?
De koelkast leeg is?

Kortom, hoe erg ben je op je eten gesteld?
 
Sowieso, te weinig eten is te weinig kals, niks proeven.
 
Als de koelkast leeg is kan je gewoon niet plannen.
 
ik zorg gewoon dat mijn bord lekker vol ligt :D wat anderen doen maakt mij niet uit , als ik maar genoeg te fretten heb :D en nog een tweede keer ook!
 
Als je alleen woont heb je dat soort problemen niet.
 
Ik eet veel en deel niet, tenzij het om een geil wijf met dikke tieten gaat, dan wil ik nog wel een uitzondering maken :P
 
Dat wat ik eet eten de meeste andere mensen niet, dus dat is niet zo'n probleem. Na de eerste paar dagen van mijn rijst met kip geproefd te hebben hebben ze er genoeg van haha:D
 
Dat wat ik eet eten de meeste andere mensen niet, dus dat is niet zo'n probleem. Na de eerste paar dagen van mijn rijst met kip geproefd te hebben hebben ze er genoeg van haha:D

Herkenbaar,

in de kantine altijd, en wat eet je vandaag? rijst met kip zeker.
 
Ik tuf altijd in mn voedsel voordat ik het op eet
 
Ja en jullie weer brood met kaas zeker.

Haha best wel grappig, altijd dat gezeur dat een krachtsporter altijd maar shakes en rijst en alles eet.
Hun eten de hele week boterhammen en aardappelen.
 
nicolas doesn't share food!
 
Wat ik eet lust toch verder geen normaal mens dus weinig last van meeeters.
 
Mensen mogen van mij eten delen wat ze willen, alleen hoeven ze van mij echt niks verwachten qua delen. De troep die door andere mensen gegeten wordt moet ik ook niks van hebben. Als de koelkast leeg is koop ik nieuwe of verzin ik wat anders om het te compenseren, soms is het irritanter als de andere keer.
 
Als iemand wat van mij pakt, maak ik gewoon weer wat anders.
Eten is heerlijk, maar voor andere koken doe ik ook graag. Als mensen binnenkomen tijdens eettijd, maak ik gewoon wat extra erbij.
 
Back
Naar boven