XXL Nutrition

Wie veegt zijn pikkie af na het plassen?

  • Topic starter KaLe
  • Startdatum
  • Reacties 148
  • Weergaven 8K
  • Volgers 7

Bezoekers in dit topic

Doe ik ook altijd. Vind het altijd klote als je in de kroeg bent en je moet in zo een trog zeiken waar dan geen papier is. Schud ik hem dan altijd maar een paar keer extra af.

Weet je zeker dat je niet gewoon staat te rukken?
 
Ik heb geen vriendin

Wtf!!:eek:

ist uit met jou en teddy?

Mijn eerste keer was met mijn teddybeer. Gat erin, verse kipfilet erin en nken maar. Die keer ging echt niet helemaal als ik gepland had. Die filetjes kwamen net uit de koeling vandaan, dus je raad het al. Ik kon 'm niet stijf houden. De 2e keer had ik ze opgewarmt in de magnetron. Toen was het echt een geweldige ervaring. We zijn nog steeds gelukkig bij elkaar.
 
En wie veegt zijn pikkie af nadat ie eeeeh.....nou ja, laat ik die vraag eigenlijk toch maar niet stellen.
 
Ik ben blij dat ik dus niet de enige ben..
 
gare hanehok toch??

ok nou dan


ik zuig hem altijd nog even schoon

wel zo lekker en zo
 
Ja, sinds vanmorgen. Ze was helemaal hard geworden van binnen. Dus die ligt in de vuilnisbak.

oeiii sorr , dat wist ik niet, .. maarja ,je moest de kipfilet wel vervangen he,,, weet niet of je dat gedaan hebt? Haal he manders nog Eruit!! oordat de vuilnismannen komen!!;)
 
oeiii sorr , dat wist ik niet, .. maarja ,je moest de kipfilet wel vervangen he,,, weet niet of je dat gedaan hebt? Haal he manders nog Eruit!! oordat de vuilnismannen komen!!;)

Nee, niet vervangen... waarom?
Maargoed, ik koop voortaan wel hele kippen. Verandering van spijs doet lekkerder klaarkomen.
 
Nee, niet vervangen... waarom?
Maargoed, ik koop voortaan wel hele kippen. Verandering van spijs doet lekkerder klaarkomen.

nja na tijdje worden de kipfilets hard..

ik zou iid ook gewoon voor hele kippen gaan... koop je gewoon per 5 ofzo o de markt.. huppa krijg je vaak nog wat korting ,dat geld kan je dan weer gebruiken voor een nieuwe teddybeer
 
Wat raad je me aan? Levende kippen of dooie? Levende flapperen wel, geeft weer een extra dimensie
 
om eerlijk te zijn

veeg hem ook altijd af

of flink schudden als het niet anders kan
 
Doordat jij het woord 'niveau' niet goed kan spellen ;)

Waarom zou ik 3 letters typen als er maar 1 nodig is? Word me hand moeier van en kan ik straks weer een keer minder afschudden na het pissen.
 
Wat raad je me aan? Levende kippen of dooie? Levende flapperen wel, geeft weer een extra dimensie

Levende en vlak voor je klaarkomt ze nek omdraaien. Schijnt geweldig te zijn die stuiptrekkingen die je dan voelt.
 
Alleen na rukken :)
 
Wat raad je me aan? Levende kippen of dooie? Levende flapperen wel, geeft weer een extra dimensie

ik zou levende kippen doen... als je zo volspuit dat geven ze zo'n geile kraai...
JAAA dat moet je doen!! :cool:


mijn voorkeur gaat uit naar:[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die bewegen echt goed.. en dat rooie dingetje bij hun kop, dat maakt het helemaal af..
 
Wie veegt zijn pik nou af ??? Zijn hier dan geen echte mannen meer?
Straks vertellen jullie me nog dat jullie ook je reet afvegen na het schijten...
 
Back
Naar boven