AndroidHealthClinic

Wie veegt zijn pikkie af na het plassen?

Bezoekers in dit topic

Waarom zou ik 3 letters typen als er maar 1 nodig is? Word me hand moeier van en kan ik straks weer een keer minder afschudden na het pissen.

Het is je vergeven.
 
Doordat jij het woord 'niveau' niet goed kan spellen ;)


Nee ik schud hem liever af en de pis die dan op mn handen terecht komt veeg ik af aan mn vriendin ;)

Je steelt mijn strategie Dudette!
 
Wie veegt zijn pik nou af ??? Zijn hier dan geen echte mannen meer?
Straks vertellen jullie me nog dat jullie ook je reet afvegen na het schijten...

Nee veeg men reet ook niet af. laat hem 1 keer in de week schoon likken! Uit mijn reet komen tenminste geen druppels, valt dus ook niet veel te vegen..

Ben ook fel tegen WC-papier het is echt zo slecht voor het milieu!
 
Na verloop van tijd wordt dat stront gewoon hard, kun je er af schrappen en als hagelslagsurrogaat gebruiken.
 
Wat een niveau weer.
 
Ok "Ericr" haha, mijn god wat een avatar heb je hoe kom je op zoiets debiels haha.
 
Mars lijkt me een aardige pikkenzwaaier.
 
Natuurlijk, niets mis mee om zo nu en dan de slang te melken Emilio.
 
ik veeg em eigenlijk altijd wel af.
 
ik schud, trek (minimaal, maak je geen illusies) en veeg, ik vind niks goorder als dat ik op me stoel ga zitten erna en je voelt een druppel zeik je tak uitkomen.

hahaha echt heh
 
Wie veegt zijn pik nou af ??? Zijn hier dan geen echte mannen meer?
Straks vertellen jullie me nog dat jullie ook je reet afvegen na het schijten...

Me kont veeg ik nooit af nee. Dat is vies.
 
Hehe ik pis denk ik anders als d emeeste. Ik pis met mijn vel naar achteren dus ook geen last van die nare druppels!
 
Hmmz dan is het bij mij net de tuinsproeier. Dan krijg je een straal of 6, die elk een willekeurige kant heengaan.
 
Haha idd, ik kan me niet voorstellen dat iemand wel goed richt op die manier.
 
Ik plas altijd een beetje naar links.. dus mik tegenwoordig een beetje naast het potje...
 
Back
Naar boven