AndroidHealthClinic

Wie veegt zijn pikkie af na het plassen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jezus man
haha
wat een heerlijk onderwerp
overigens wie heeft er wel is diaree als je een tijdje van de proteine shakies af gebleven bent en dan weer begint?

bij mij loopt het er uit als water en me reet brand alsof ik spaanse pepers heb gevreten XD jumjum

Ja ik had het laatst idd!!!!!

Ech terg!!!!

Wat had ik een last zeg.. kon de hele avond op de wc hangen..:eek:
 
nog nooit diarree gehad van eiwit poeder. ik schijt altijd van die prachtige niet harde / niet heel zachte bruine winterpenen.
ik veeg mnn pik niet af, vel naar achter...schudde, helemaal schoon
ik veeg bij het poepen , edit: na het poepen...
ik pis staand
ik schud staand

poll van maken!
 
haha, en toch draait 't topic weer op een poeptopic uit. Komaan mensen, ontopik blijven graag!
 
offtopic;
Ik kak water na inname van meer dan 500ml melk in 1 keer.
 
ohwjah, ik kan makkelijk 1ltr melk drinken zonder water te schijten...

Ik veeg trouwens niet, beetje schudden does the thing
 
Ik kak water na inname van meer dan 500ml melk in 1 keer.

dan zou je best eens lactose intolerant kunnen zijn. als het altijd zo is, en bij yoghurt, kaas, karnemelk heb je geen last, dan is het waarschijnlijk zo.
 
Neejoh, gewoon ff slingeren aan die anaconda! Maar onthoud, meer dan 2x afschudden is spelen!
 
Voor het ppen veeg ik hem wel af maar ja dat is helaas al lang geleden dus heb hem al lang niet meer afgedroogd na het plassen, schudden moet volstaan:D
 
when you shake him more than twice, you're playing with it
 
ik kan daar ook zo van balen, soort halve squat beweging maken bij de laatste druppels wil er ook nog wel eens zorg voor dragen dat net die laatste drup afscheid van je pisbuis neemt.


EDIT:
ik pis zittend (thuis), maar schudt staand uit.


Ik pis thuis ook zittend, lekker op je gemakt met een boekje erbij!
Tijdens het schijten lees ik weer niet, dan wil zo snel mogelijk van de pot af anders terkt die bagger geur in mijn kleren.
 
Ligt eraan als ik onder de douche plas dan was ik hem erna. Als ik op de wc plas dan veeg ik hem af.
 
Ik doe het altijd staand (pissen).. staand scheiten is trouwens geen succes is gebleken :o ;)

maar zoals ik al eerder heb gezegd "the Spinning Helicopter" blijft mijn favoriet daar kan ik niet overuit!
 
Ik lig in een scheur :roflol:

Edit: He mars je hebt je post verwijderd :P
 
Back
Naar boven