AndroidHealthClinic

Wie vind jij de leukste meid op het forum? (1 bezoeker)

Wie is de leukste meid van het forum?


  • Totaal stemmers
    63

Bezoekers in dit topic

Marcel3000
 
keun echt een geile slet
 
sanne
 
Killy
 
Hittegold is altijd wel liev tegen me. goeie BJ's enzooo





ot: stuitermeisje
:trollface:Marcel
 
Weet niet, kijk er nooit naar. De meesten laten hun gezicht niet zien ook, en degenen die dat doen vind ik er niet vrouwelijk genoeg uit zien, op die Sanne-chick ofzo na
 
Paris, ze geeft mij altijd karma voor posts waar irl meisjes me voor eeuwig voor zouden mijden:)
 
Wist niet dat er meiden op het forum waren :dunno:.
 
Paris doet altijd wel gezellig mee, dus mijn stem gaat naar haar. Goede tweede is Sanne omdat zij er lief uitziet. Allerlaatste stem gaat naar Maren omdat ik haar kapsel er niet uit vindt zien.
 
Patricia, lekker sarcastisch en gemeen altijd. Maar ze heeft vast wel een lieve kant, hoor! Maar deze heeft ze alleen nog nooit voor mij geopend..
 
Patricia, de slimste ook, en van ver ziet ze er goed uit, weet alleen niet van dichtbij, maar zal wel goed zitten ;)

---------- Post toegevoegd Wed 24 Aug 2011 om 22:48 ----------

Patricia, lekker sarcastisch en gemeen altijd. Maar ze heeft vast wel een lieve kant, hoor! Maar deze heeft ze alleen nog nooit voor mij geopend..

En ik geef haar groot gelijk :)
 
Ja slim is ze ook wel ja.. Topwijf eigenlijk, zou er wel een beschuitje mee willen eten.
 
Doet me terugdenken aan jaren terug toen er nog nauwelijks vrouwen op het forum waren.

Zou het nu niet weten, heb wel een poosje op Mikki gegeild, maar die is ook al weg ondertussen
 
zag een hele tijd terug een meid in het wit ben haar naam alleen kwijt
die zag er wel het mooist uit
 
Back
Naar boven