Fitness Seller

Wie vinden jullie de lelijkste bodybuilder? (1 bezoeker)

Wie vinden jullie de lelijkste bodybuilder?

  • Markus Ruhl

    Stemmen: 10 21,7%
  • Graig Dillit

    Stemmen: 1 2,2%
  • Troy Alves

    Stemmen: 1 2,2%
  • Juliette Bergman (is inmiddels ook een kerel)

    Stemmen: 8 17,4%
  • Synthol men

    Stemmen: 26 56,5%

  • Totaal stemmers
    46

Bezoekers in dit topic

Levrone@

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
1.639
Waardering
0
Dus de lelijkste qua:uitstraling,looks en de proporties/balans van de fysiek.:p
 
Ruhl: eigenljik alleen om z'n kop... en ik heb em in het echt gezien die gast IS bijna strea
 
Originally posted by the_ur
Ruhl: eigenljik alleen om z'n kop... en ik heb em in het echt gezien die gast IS bijna strea

bump
die mens moet iets doen aan zijn triceps, die blijven serieus achter
 
Aangezien ik synthol man niet als BB zie, kies ik voor Ruhl. die lelijke kop en mottige spuitplekken met littekens op zen schouder vol met synthol bah!
 
ben t eens met de steling van Still Strong als t aankomt op synthol. Alhoewel ik die Ruhl wel indrukwekkend massief vind ben ik met de rest van de criteria wel eens. en dan idd met name die rotkop, alhoewel je daar een BB'er niet op mag afrekenen.
hij moet zich wat mij betreft meer richten op zijn afscheidingen tussen de spieren.

daarentegen vind ik art Artwood zijn armen geheel buiten proporties tegenover zijn lichaam vooral tov zijn rugwijdte.
ik vind Levrone en Schlierkamp toch wel t mooist om naar te kijken, bodybuildingwijs dan he :D
 
Originally posted by dandyman
ben t eens met de steling van Still Strong als t aankomt op synthol. Alhoewel ik die Ruhl wel indrukwekkend massief vind ben ik met de rest van de criteria wel eens. en dan idd met name die rotkop, alhoewel je daar een BB'er niet op mag afrekenen.
hij moet zich wat mij betreft meer richten op zijn afscheidingen tussen de spieren.

daarentegen vind Ik art Artwood zijn armen geheel buiten proporties tegenover zijn lichaam vooral zijn rugwijdte.
ik vind Levrone en Schlierkamp toch wel t mooist om naar te kijken, bodybuildingwijs dan he :D

Helemaal mee eens, levrone is nummer 1, dexter jackson mag er ook wel zijn hoor:cool:
 
Originally posted by Levrone@


Helemaal mee eens, levrone is nummer 1, dexter jackson mag er ook wel zijn hoor:cool:

die zal zich er idd ook niet voor schamen om zijn t-shirt uit te moeten trekken;)
maar qua mooiste BB'er is de keuze toch een stuk lastiger.
 
Waarom sta ik er trouwens niet bij. ik heb ook een achterlijke rotkop:D.... alleen nog niet zo'n geweldig lijf:rolleyes:
 
Originally posted by dandyman
Waarom sta ik er trouwens niet bij. ik heb ook een achterlijke rotkop:D.... alleen nog niet zo'n geweldig lijf:rolleyes:

Bro , wat zijn je stats???

en heb je foto's???;)
 
ik had al een deal staan met Bracke om binnenkort fotootjes te plaatsen.:D
Ik ben 22 jaar en ongeveer 1.75 met ochtendgewicht van 78 kilo. bf% ?
ik ben nu een jaar echt goed bezig met trainen met schemaatjes. daarvoor was t maar aankloten en erop los leven en de voeding komt sinds een klein jaar pas om de hoek kijken. Ik heb ook eigenlijk nog niet echt goed gebulkt aangezien mijn doel was (en momenteel nog steeds is) om droog te worden.

ik was voorheen een iel mannetje met geen vorm in mn lichaam behalve een pens. Ik heb een maandje goed en veel gebulkt maar toen ik merkte dat mn pens weer toenam (logisch ja) ben ik na die maand weer langzaam gaan afbouwen. Zie er nu een stuk beter uit dan toen wat ik ook uit mn omgeving hoor en dat doet je dan goed en motiveert om door te gaan.
Doel is dus die buikspieren en er zodoende atletisch postuur aan over te houden. De fotootjes volgen in de zomer. en na de zomer ga ik weer een poging wagen met het groeiproces:lifter: + bulksmiley
 
Originally posted by dandyman
ik had al een deal staan met Bracke om binnenkort fotootjes te plaatsen.:D
Ik ben 22 jaar en ongeveer 1.75 met ochtendgewicht van 78 kilo. bf% ?
ik ben nu een jaar echt goed bezig met trainen met schemaatjes. daarvoor was t maar aankloten en erop los leven en de voeding komt sinds een klein jaar pas om de hoek kijken. Ik heb ook eigenlijk nog niet echt goed gebulkt aangezien mijn doel was (en momenteel nog steeds is) om droog te worden.

ik was voorheen een iel mannetje met geen vorm in mn lichaam behalve een pens. Ik heb een maandje goed en veel gebulkt maar toen ik merkte dat mn pens weer toenam (logisch ja) ben ik na die maand weer langzaam gaan afbouwen. Zie er nu een stuk beter uit dan toen wat ik ook uit mn omgeving hoor en dat doet je dan goed en motiveert om door te gaan.
Doel is dus die buikspieren en er zodoende atletisch postuur aan over te houden. De fotootjes volgen in de zomer. en na de zomer ga ik weer een poging wagen met het groeiproces:lifter: + bulksmiley

De deal ging samen met Rob G door.. Maar euh.. Is er nog niet van gekomen. De deal glipt ons steeds door de vingers door..

;) greetz :thumbs:
 
Originally posted by dandyman
Waarom sta ik er trouwens niet bij. ik heb ook een achterlijke rotkop:D.... alleen nog niet zo'n geweldig lijf:rolleyes:

Idd, je bent toch reeds bodybuilder wanneer je bodybuilt, nietwaar ??? ... Als dat zo is..

Ik krijg "Ik ben een bodybuilder" nog steeds niet over mn lippen..

:sad:
 
Originally posted by Bracke


De deal ging samen met Rob G door.. Maar euh.. Is er nog niet van gekomen. De deal glipt ons steeds door de vingers door..

;) greetz :thumbs:


Uhhhh, deal? Ik weet niets van een deal...?!


Maar ik vind het ok hoor, zal strax eens kijken of ik wat pics kan posten.
 
Uhhh, affermative mister Dandyman! :)

Ik doe wel mee, wel ff foto's nog bewerken om die botte kop van me te bedekken! Ze zullen snel tentoongesteld worden! :)
 
Die gasten met die bizarre armen/piek op biceps, synithol or whatever the stuff is called!
 
Originally posted by Rob G
Uhhh, affermative mister Dandyman! :)

Ik doe wel mee, wel ff foto's nog bewerken om die botte kop van me te bedekken! Ze zullen snel tentoongesteld worden! :)

1. Rob g
2. Dandyman..

Ik ga laatst.. :)
 
Ey Bracke, wat zijn je stats eigenlijk?
 
Originally posted by Rob G
Ey Bracke, wat zijn je stats eigenlijk?

Heb triestige stats hoor.. 1.80m 71kg ??%
:sad:

Wat zijn die van jouw? en dandy?
 
als je zegt dat jou stat triest zijn beledig je mij daar mee mafkees! ghehe

1,78 m
69 kg smorgens na schijten
ongeveer 7% bf
 
Back
Naar boven