Fitness Seller

wie weet dit?

Bezoekers in dit topic

@fired soul: volgens mij is oxymetholone het hardste steroid. Maar dit heeft serieuze bijwerkingen. Big cat's profiel: http://www.bodybuilding.com/fun/catanadrol.htm

@loo: je hebt helemaal gelijk over de locale omzetting van test naar DHT in weefsels (niet spieren) waardoor locaal een sterk androgeen effect wordt bereikt. Voor de testes geldt dit juist weer niet. Anders zou winstrol juist heel hard op je axis drukken en dat doet het niet. (Om hier niet teveel off topic te raken stel ik voor om via PM verder te gaan ;) )
 
Ik dacht anadrol.
 
:D Mensen bedankt voor de raad en ben weer een beetje wijzer geworden in het labyrint dat anabool het!
 
Wie gaat er nou test gebruiken alleen om zn libido tijdens zn kuur op peil te houden?

Ja met deca wordt het op den duur wat minder allemaal maar als je er mee stopt komt langzaam maar zeker je eigen test produktie weer op gang en ook je libido.

Dus je gaat een zwaar androgeen middel toevoegen met veel meer bijwerkingen dan deca alleen om een paar weekjes betere coïtus te hebben?

Met test tijdens je kuur heb je alleen tijdens je kuurweken een hogere libido, zodra je klaar bent met je kuur stort het net zo goed in en ik denk nog wel harder ook.
 
Back
Naar boven