MuscleMeat

Wie weet er een geschikte GYM in Utrecht-C?

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Ik ben op zoek naar een geschikte gym in Utrecht-centrum om een boardgenoot onderricht te geven in succesvol trainen :D

Het gaat om een dagkaart, voor 2 personen, liefst met veel losse spullen aanwezig.

Iemand een suggestie?
 
Om een boardgenoot vol dubieuze pillen te proppen en jezelf dan een hernia te trainen om hem bij te kunnen houden bedoel je zeker :D

Ontopic: Nee, ik weet niks ???
 
MightyDuck zei:
Om een boardgenoot vol dubieuze pillen te proppen en jezelf dan een hernia te trainen om hem bij te kunnen houden bedoel je zeker :D

Ontopic: Nee, ik weet niks ???

Zit je er iets dwars Duckie? :roflol:
 
een idee zou fitness/firts galgenwaard zijn, kun je 3x gratis trainen, losse gewichten tot 48kg, sauna,stoombad,onbeperkt drinken en fruit.
is wel een beetje nichterig maar, gratis!!!!
 
Link? En is het stadion niet een beetje uit de NS route?
 
DBC01 zei:
Link? En is het stadion niet een beetje uit de NS route?

Wat dpet dat er nou toe, afstand maakt niks uit, bereíkbaarheid daar gaat het om. Als het 1 buslijn is die er rechtstreeks naartoe gaat zowat is het geen moeite :scratch:
 
MightyDuck zei:
Wat dpet dat er nou toe, afstand maakt niks uit, bereíkbaarheid daar gaat het om. Als het 1 buslijn is die er rechtstreeks naartoe gaat zowat is het geen moeite :scratch:

Ho ho ho! In de rui kwakerd?
Read again: Het zou gayminded zijn begreep ik...
 
Healthclub van der Goes/Paul Pessel op loopafstand van het CS (500m) kijk ff google voor info. Maar verwacht hier niet teveel van. Net buiten het centrum veeeel betere, All-Inn en Sportcentrum Frans Jansen (waar AdrBeest ook traint).
 
Zazen lijkt me wel wat. :thumb:

Leuke naam ook Zzzzzzzzzzazzzzzzzzzzzennnnn! :roflol:

Oh wat ben ik grappig vandaag zal het door de tren komen?
 
Zazen is gebeld en confirmed. Let the battle begin. :devil:
 
Back
Naar boven