Fitness Seller

Wie weet waar ik online poppers kan kopen?

Bezoekers in dit topic

Popper zijn lache man. Je kop staat op ontploffen en je hebt een smile van oor tot oor. hehe
 
Nee dat is stoer maar andersom is gay.

Snap dat dan.

Nouja ik kan me voorstellen dat je als gozer niet graag in je kont geboort wordt, of het nu door je vriendin gedaan wordt of niet. Zou het beiden niet willen.
 
Nouja ik kan me voorstellen dat je als gozer niet graag in je kont geboort wordt, of het nu door je vriendin gedaan wordt of niet. Zou het beiden niet willen.

Er zijn mannen die het lekker vinden, net als dat er vrouwen zijn die het lekker vinden. En andersom. Wil niet gelijk zeggen dat het gay is, toch?
 
Er zijn mannen die het lekker vinden, net als dat er vrouwen zijn die het lekker vinden. En andersom. Wil niet gelijk zeggen dat het gay is, toch?

Nee idd, als je het fijn vind om door een vrouw anaal genomen te worden is er niets mis mee. Andersom ook niet.
 
Beetje op eem hamddoek als je voelt dat je gaat komen en op het moment supreme die handdoek op je harses en diep diep inhaleren...

Je weet echt niet wat je overkomt!!!!!!!!!!!!!!

Lang geleden trouwens thnx voor de opfrisser topic opener!!
 
Trouwens niet meer gewoon in de coïtusshop te krijgen?? En als dat niet zo is zeker wel onder de toonbank.. gewoon vragen!
 
Wat is een popper?:dunno:
 
mm.. wat riek ik nu toch? ???

...


...


:aai::heart::suckit::bukkake::facial::verneder::hornyna::doggy::ds::trio::bj::kiss:
 
Laatst bewerkt:
Oke, dit topic is niet voor mij bestemd. Mzzl
 
Beetje op eem hamddoek als je voelt dat je gaat komen en op het moment supreme die handdoek op je harses en diep diep inhaleren...

Je weet echt niet wat je overkomt!!!!!!!!!!!!!!

Lang geleden trouwens thnx voor de opfrisser topic opener!!

Je kan het beter zo direct uit het flesje snuiven, anders doe je niet zo lang met een flesje. En je hoef ook niet echt te wachten op het moment supreme, je kan van te voren ook al paar keer goed aan snuiven :)
 
Iedereen is zo bekrompen, homofoob en rechts op dit forum.

fantastischhhhh!
 
Bestel niet ineens 5 flesjes zoals ik.. heb er nu nog 1 staan na 2 jaar ofzo :D geen idee of tie nog goed is..

Ik heb het toen ergens online besteld en kreeg het wel van binnen de eu toegestuurd. Leek me een legale site..

Dat het gay spul zou zijn slaat natuurlijk nergens op. Kan je vertellen dat vrouwen het ook waarderen. Ik vind het ook wel wat hebben.. niet teveel en tevaak anders hou ik er goede koppijn aan over.. ff dat ene flessie opzoeken :p
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Trouwens niet meer gewoon in de coïtusshop te krijgen?? En als dat niet zo is zeker wel onder de toonbank.. gewoon vragen!

kan best
 
Back
Naar boven