AndroidHealthClinic

Wie weet waar ik online poppers kan kopen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Poppers waren voor augustus 2001 vrij verkrijgbaar. Een popper was tot die tijd een niet geregistreerd geneesmiddel. Smartshops mochten poppers verkopen. De Europese Unie besloot in 2001 dat poppers te gevaarlijk waren om zomaar te verkopen. Het Ministerie van Volksgezondheid verbood het middel en sinds die tijd vallen ze onder de wet van de geneesmiddelenvoorziening. Dit houdt in dat poppers alleen op recept verstrekt mogen worden. De Keuringsdienst van Waren controleert het regeringsbesluit. Op het zonder vergunning verkopen kan een boete of zelfs een gevangenisstraf volgen.

online zul je ze imo niet kunnen kopen. binnen eu dan.
 
Poppers store shop winkel

Je kan ze toch ook gewoon in een coïtus shop kopen, zal je hoogstens 5 a 7,5 schelen.

edit: oh ik weet trouwens niet of het rembours heeft.
 
gay as the day is long
 
Jullie vinden alles gay.

En dan noemen jullie mij bekrompen en niet-openminded als ik coïtus met real dolls 'apart' vind.

:rolleyes:
 
:gay: het wordt veel gebruikt in die kringen daarom is het :gay:
 
Wat een gelul. Sommige dudes zijn zo bekrompen dat het bijna zielig is. Omdat veel homo's poppers gebruiken wil niet zeggen dat je gay wordt als je het ook neemt. Maarja de meeste hier denken ook dat je gay wordt als je je vriendin anaal wil nemen :rolleyes:
 
:gay: het wordt veel gebruikt in die kringen daarom is het :gay:

Cocaïne en crystal meth wordt ook veel gebruikt in die kringen, is dat dan ook gay? Ben je dan gelijk gay als je het gebruikt?

Gasten hier zijn gewoon zo bekrompen en homofoob... zucht.
 
Wat een gelul. Sommige dudes zijn zo bekrompen dat het bijna zielig is. Omdat veel homo's poppers gebruiken wil niet zeggen dat je gay wordt als je het ook neemt. Maarja de meeste hier denken ook dat je gay wordt als je je vriendin anaal wil nemen :rolleyes:

Helemaal met jou eens :thumbs: en vooral dat laatste! Die topics over anaal ontvangen van je meisje tijdens de coïtus... iedereen is er ZO BANG voor dat ze gelijk 'gay' zijn als ze dat wel eens doen of lekker vinden... OMG!!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ga naar een breezah forum. doei oke
later
 
ook wel paar keer gebruikt
 
Helemaal met jou eens :thumbs: en vooral dat laatste! Die topics over anaal ontvangen van je meisje tijdens de coïtus... iedereen is er ZO BANG voor dat ze gelijk 'gay' zijn als ze dat wel eens doen of lekker vinden... OMG!!

je vriendin anaal nemen is toch nix mis mee?
 
Back
Naar boven