AndroidHealthClinic

Wie werkt nog door tijdens Corona? (1 bezoeker)

Werk jij door met Corona?


  • Totaal stemmers
    50

Bezoekers in dit topic

Onslow

Gelsenkirchen
Elite Member
Challenge x5
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2005
Berichten
13.029
Waardering
7.138
Wie doet nog wat in deze weken?
 
Alsof er niks aan de hand is. Heel druk.
 
stukje van ons interne nieuws.

1584709013422.png
 
Thuis, opleiding gepauzeerd maar voor hoelang...
Ik sta op de vrijwilligerslijst van het lokale ziekenhuis en reken erop dat ik volgende week kan beginnen. Dit thuis zitten trek ik geen weken en gedacht dat het laatste beeld van mijn oma en opa (beide 90+) over mij is dat ik hier werkeloos thuis zit word ik niet vrolijk van.
 
In principe op het HQ aanwezig, maar heb de mogelijkheid vanuit waar dan ook te werken. Maar je kunt verder al geen reet meer, dus kun je overdag net zo goed naar het werk gaan imo, zolang je een beetje op jezelf en anderen (hun gedrag) let. De snelwegen zijn een genot op het moment, dat wil ik ook niet aan me voorbij laten gaan :emo:
 
Mijn werk gaat door, ik zit alleen snotterend en hoestend thuis. Daarnaast is de bezetting nu geminimaliseerd en zitten er een aantal collega’s thuis. Ook als ik me weer beter voel zit ik gewoon (als back-up) thuis volgende week.
 
Laatst bewerkt:
Momenteel thuis aan het werken.
De bedoeling is dat ik volgende week wel terug aan de slag op het bedrijf.
Maar we zullen zien of het bedrijf tegen dan nog open is.
Tal van leveranciers en klanten sluiten nu al de deuren in onze sector.
 
Ik zit stiekem te wachten op een telefoontje van de baas, dat ik maandag niet moet gaan, normaal wel.
 
Werk van huis. Nog tot zeker 6 april. En dan zien we wel weer.

Maar het is allemaal stil aan het vallen.
 
Het zou best kunnen zijn dat er in bepaalde sectoren zaken gaan veranderen na de corona crisis. Mensen merken nu dat bepaalde zaken helemaal niet zo nodig zijn.

PS Pakketbezorger loopt de benen uit zijn lijf. Mensen bestellen meer online dan anders. Scheelt wel dat ze nu vaak bij de 1e bezorging al thuis zijn :roflol:
 
Gaat gewoon door in de fabriek. 0,0 extra maatregelen lol. Echt te absurd voor woorden.

Bij mijn moeder zitten ze in fase 3. Wat dat inhoud idk.
 
Ik werk gedeeltelijk thuis (transport sector).
Helaas wordt het wel met de dag rustiger...
 
Ik werk gedeeltelijk thuis (transport sector).
Helaas wordt het wel met de dag rustiger...

Vanmorgen was de eerste dag van de hele week waarin er beduidend minder vrachtwagens te zien waren.. Gaat zeker nog een stuk erger worden als alle winkels en openbare gelegenheden de deuren gaan moeten sluiten...
 
  • Sad
Waarderingen: GJX
Mijn seizoen is er helemaal aan, mocht alles in oktober (wat ik niet verwacht) weer langzaam open gaan dan begint het voor mij pas weer rond maart. Zit dus letterlijk een jaar zonder inkomen. hoop zelfs al dat alles in maart 2021 weer normaal is, dan teken ik daar nu voor.

Ik heb 2 weken terug ook een stuk grond gekocht na 3 keer de optie te hebben verlengd. De bank duurt maar en komt na 4 maanden nog niet met antwoord, na alle cijfers te hebben ontvangen is mijn inkomen eindelijk vastgesteld en dat is nu 3 weken geleden. De grond heb ik in principe gekocht, maar moet nog tekenen. Kan deze wel betalen, maar als de hypotheek niet door gaat kan ik er niks op bouwen.

Dus lastige kwestie, probeer nu nog te rekken met tekenen tot die klote bank eindelijk een ja of nee geeft. Maar gaan die nu een ondernemer nog een hypotheek verstrekken? Ik heb geen idee.
 
Mijn seizoen is er helemaal aan, mocht alles in oktober (wat ik niet verwacht) weer langzaam open gaan dan begint het voor mij pas weer rond maart. Zit dus letterlijk een jaar zonder inkomen. hoop zelfs al dat alles in maart 2021 weer normaal is, dan teken ik daar nu voor.

Ik heb 2 weken terug ook een stuk grond gekocht na 3 keer de optie te hebben verlengd. De bank duurt maar en komt na 4 maanden nog niet met antwoord, na alle cijfers te hebben ontvangen is mijn inkomen eindelijk vastgesteld en dat is nu 3 weken geleden. De grond heb ik in principe gekocht, maar moet nog tekenen. Kan deze wel betalen, maar als de hypotheek niet door gaat kan ik er niks op bouwen.

Dus lastige kwestie, probeer nu nog te rekken met tekenen tot die klote bank eindelijk een ja of nee geeft. Maar gaan die nu een ondernemer nog een hypotheek verstrekken? Ik heb geen idee.
Wat voor sector werk je dan?
 
Wat voor sector werk je dan?

Catering en events :roflol:

Mijn spaarpot is goed gevuld, maar als die hypotheek niet door gaat dan gaat dit de komende jaren dus niks meer worden. Dat zou ik erger vinden dan dit jaartje niks verdienen.
 
Catering en events :roflol:

Mijn spaarpot is goed gevuld, maar als die hypotheek niet door gaat dan gaat dit de komende jaren dus niks meer worden. Dat zou ik erger vinden dan dit jaartje niks verdienen.
Even focus leggen op afhaal en levering?
Geen tussenkomst van de overheid?
 
Vakken moeten gevuld blijven worden
 
Werk thuis en tussendoor schoolmeester spelen.
 
gewoon lekker werken ,mijn werkgever gaat nog liever dood dan omzet te missen
 
Back
Naar boven