XXL Nutrition

Wie werkt nog door tijdens Corona? (1 bezoeker)

Werk jij door met Corona?


  • Totaal stemmers
    50

Bezoekers in dit topic

Nog tot volgende week dinsdag thuis (rugprobleem), dinsdag gewoon weer werken, werk in een drukkerij waar ze labels maken voor voedings producten dus ze hebben een excuus...
 
Het valt dus wel mee hier met de gevolgen.

Aangezien ik de enige ben....

giphy.gif
 
  • Sad
Waarderingen: LM
Vitale functie , afdeling opgedeeld in 2 locaties En in bezetting geminimaliseerd
 
Absoluut geen vitale functie maar ben gewoon gezond dus gewoon werken :headbang:
 
Werk voornamelijk thuis. Onderwijs op afstand en dinsdag toezicht bij centrale opvanglocatie voor kinderen uit de regio.
 
Ik ben bezig met afstuderen, maandag en vandaag thuis gewerkt, dinsdag, woensdag en donderdag wel op locatie gewerkt. Vanaf volgende week voornamelijk thuis werken denk ik, al heeft dat wel z'n nadelen.

In de weekenden ben ik beveiliger/portier, dat ligt nu helemaal stil helaas.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Al ruim 2 weken thuis en er zullen nog minstens 2 weken volgen. Ik mis vooral het sociale contact en het ‘sparren’ over bepaalde casussen met collega’s.
Vanmiddag een Skype VrijMiBo gedaan, was wel erg geslaagd.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Gaat vooralsnog door hier (onderzoek).
 
Ik zou eigenlijk nu moeten werken.
 
Gewoon aan het werk, vitaal beroep ergens in de keten van de levensmiddelenindustrie
 
Aan het werk, thuis. Drukker dan ooit.
 
Ik begin zelfs de files heen en terug te missen :(
Collega's die je normaal lastigvallen met vragen als het niet uitkomt, de wekker 's ochtends vroeg, het heel de dag in uniform lopen, vergaderingen, 's avonds nog op kantoor zitten, ouwehoeren bij de koffieautomaat, ik mis het allemaal. :(
 
I know the feeling, vanaf morgennacht weer gaan werken, etenswaren hebben blijkbaar nog steeds verpakkingen nodig :janken:
Ook in de verpakkingen dus :)
 
Tussen DBB & de kids door proberen te werken, de meeste in ons branch doen (bijna) niks meer dus dat scheelt...
 
Eerste nacht terug op het werk, meer dan 20% van de werknemers zit thuis wegens ziekte maar zolang we alles ontsmetten komt het goed zeker... :rolleyes:
 
1 maand vakantie. Nog tot 31 maart en dan terug werken. Had mn vakantie wel anders voorgesteld :)
 
Back
Naar boven