AndroidHealthClinic

Wie wil daten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Natuurlijk lokt zo'n OP bepaalde reacties uit en natuurlijk moet je wel ergens tegen kunnen op het internet, maar dat ik vind ik geen vrijbrief om zomaaar alles te kunnen roepen. Er lijkt tegenwoordig geen grens meer te zijn op internet en (fatsoens)normen en waarden lijken niet meer te bestaan. Reacties die IRL door bijna de gehele maatschappij worden afgekeurd, blijken op internet volkomen normaal te zijn. In feite maak jij met die meme een grapje over iets als verkrachting, maar hé, het is maar internet hè en het was maar een meme/grapje, dus dan is het volkomen normaal. Als je er nuchter over nadenkt, is het eigenlijk best gestoord om zoiets te posten enkel om de lachtertjes op je hand te krijgen. Ik zou volgende keer toch even nadenken voordat je op enter drukt met zo'n grapje. Misschien stel ik mij heel erg aan, moet ik dingen wat meer relativeren of is mijn percepie van een normale reactie overdreven, maar ik vind zo'n grap gewoon triest, niets meer, niets minder. Als dat absurd is, verbeter mij gerust.

Overigens ga ik mijn handen absoluut niet in onschuld wassen, want ik heb ook vaak genoeg dingen gezegd en geroepen wat ik niet had moeten doen (en daar heb ik doorgaans middel DM dan ook mijn oprecht excuses voor aangeboden als ik dat op zijn plaats vond), maar ik vraag me weleens af waarom we niet gewoon wat normaler tegen elkaar kunnen doen. Ik zal met deze post nu genoeg negatieve reacties over mij afroepen en te horen krijgen dat ik mij wellicht aanstel of druk maak om niets (geloof me, zo druk maak ik mij niet, ook al komt dat misschien anders over met bovenstaand betoog:); ik ben de rust zelve). Uiteindelijk is niemand gebaat bij dat soort reacties en doorgaans leidt het nergens toe. Slechts mijn bescheiden mening; het staat iedereen vrij hier anders over te denken.

Ken jij toevallig de partij vóór de pedo's al? Super chille mensen
daar ik ga er ook wel eens heen samen met mn dochtertje dat vinden wij echt heel leuk. Lekker samen spelen 💦
 
Ken jij toevallig de partij vóór de pedo's al? Super chille mensen
daar ik ga er ook wel eens heen samen met mn dochtertje dat vinden wij echt heel leuk. Lekker samen spelen 💦
Oei bertje mis keta gooit vuur op je.
 
Serieuze vraag, je vorige foto lijkt op een opvanglocatie of zo, woon je in zoiets?
 
Zal het nog eens voor iemand opnemen. :roflol:
 
Zal het nog eens voor iemand opnemen. :roflol:
Neem maar op hoe jij jouw pocketpussy destroyed. Dat zou de beste troll zijn die we in jaren hebben gehad.
 
  • Haha
Waarderingen: BB_
Neem maar op hoe jij jouw pocketpussy destroyed. Dat zou de beste troll zijn die we in jaren hebben gehad.
Hoe beslis je met wie je wel of geen discussie ivm normen en waarden op het internet aangaat? De aan- of afwezigheid van een vagina of is pedofilie gewoon minder erg dan verkrachting :trollface:
 
  • Haha
Waarderingen: BB_
Hij doet t weer ik ben weer blij
Als jij blij bent ben ik dat ook! M'n keta wacht nog steeds op een gewillig neusje, voor mij alleen is het net wat te veel :$
 
Als jij blij bent ben ik dat ook! M'n keta wacht nog steeds op een gewillig neusje, voor mij alleen is het net wat te veel :$
Zei doet alleen slechte keta. De joune is te goed voor haar
 
Back
Naar boven