XXL Nutrition

Wie wilt mij sponsoren? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2003
Berichten
3.963
Waardering
5
Wie wilt mij sponsoren?

Ik wil as kopen maar heb geen geld, wie wil mij sponsoren? :D
 
Originally posted by Big Steve
Wie wilt mij sponsoren?

Ik wil as kopen maar heb geen geld, wie wil mij sponsoren? :D

dan ga je bij een paardenvetmester toch gewoon hormonen halen, werkt allemaal even goed hoor.

is alleen véél goedkoper!

:D
 
uhm... ik wil je niet sponsoren want ik heb zelf ook helemaal geen geld!!!!!!

maar ik kan je wel een goeie tip geven!!!! wordt hoer!!! nooit zonder coïtus, je verdient knaken met je fav hobby, ennnnn nog veel ook... geen last van werkeloosheid, arbeidsongeschiktheid en noem het maar op!!!!!!!!

offem....

kijk hier eens:

http://denationalevacaturebank.nl/
 
hahahaha :D ik zal erover na denken
 
gewoon in delen betalen doe ik ook.......

Ik heb deze maand 30 ampullen test ent , hcg gekocht.En de volgende maand sla ik winny dep en primo op in me voorraad:D
 
Als hoer verdient hij het ook niet bij elkaar hoor.
Steve pijpt al voor 3 positieve karma's :D
 
Je kan ook gaan dealen voor beginners en vraag dan belachelijke hoge prijzen. En geef ze maar de helft. Dan heb je geld en as.
 
ik wil je wel sponseren op een voorwaarde, dat je voor 1 dag naar china gaat (retour-ticket krijg je van mij), daar krijg je een pakketje van gen-Lei:D die dezelfde avond trug meeneemt, dan sponser ik je in de vorm van AS.:)

8)akkoord?

in plaats van China, mag je ook naar Curacao of suriname, als je meer van de caribische stranden houd, daar krijg je een pakje van Regilio Balasing:D , dan betaal ik je in geld of in het witte goud en kan je daarmee je AS kopen.

Ik denk dat het carabisch gebied makkelijker is voor jouw, daar spreken ze Nederlands en heb je ook nog lekkere latina's rondlopen.

aan jouw de keus.

Met vriendelijke groeten,
FERD. Pieterson Paulus van Vlietbergen
 
Originally posted by fer

Ik denk dat het carabisch gebied makkelijker is voor jouw, daar spreken ze Nederlands en heb je ook nog lekkere latina's rondlopen.


alleen jammer dat je homo ben;)
Dan kan je ook bolletjes slikken? dat lijkt me dan wel wat voor jouw, als je ooit een bolletje ziet, dan schrik je van de formaat ervan!
3srdUaTgQcSM3J-a36FsiInudMLKbWSi.gif
maar jij zal het dan wel met plezier slikken en eruit penetreren :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by fer


alleen jammer dat je homo ben;)
Dan kan je ook bolletjes slikken? dat lijkt me dan wel wat voor jouw, als je ooit een bolletje ziet, dan schrik je van de formaat ervan!
CLsXV6CSR4rkfV0vx37i16xP8LjHshvy.gif
maar jij zal het dan wel met plezier slikken en eruit penetreren :p

is het caribische gebied niet bekend dan om de 'lamme flikkers' die er rondlopen? allicht dat steve zich daar dan ook kan vermaken? :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja hoor jimmy maar zullen we dan wel samen gaan, je hebt
me de laatste tijd zulke lieve pm-tjes gestuurd dat ik je wel
lief ben gaan vinden.
 
Originally posted by Big Steve
Ja hoor jimmy maar zullen we dan wel samen gaan, je hebt
me de laatste tijd zulke lieve pm-tjes gestuurd dat ik je wel
lief ben gaan vinden.

oja is goed hoor, ik heb niet zo`n erge homofobie als andere lui hoor.. ik neem wel een kurk mee ;) maar zuipen en feesten met die lekkere caribische dames.... heerlijk!!!!
 
:D dat is dan bij deze afgesproken, wanneer gaan we?
 
Geef je op voor medische onderzoeken/testen voor nieuwe medicijnen...kun je een leuke cent voor vangen.
Ik bedoel als je AS neemt, wat vaak uit de handelgehaalde medicamenten zijn, dan zullen die onderzoeken geen verschil maken....
 
Jup Big Steve tha guinea pig .... :lol:

+ punten: misschien wordt je wel door de verkeerde dosering The Hulk


- punten: misschien gebeurd er dit ... :splat:

Greetz and go for it ... :thumb:
 
Originally posted by Big Steve
:D dat is dan bij deze afgesproken, wanneer gaan we?

uhm koop maar tickets en hotelovernachtingen enzo.. dan ga ik wel mee :D dan gaan we feesten met de inheemse dames, die je gaan bekeren dude, dan kom je terug en mischien mag je dan nog wel op stap met purple!!!!
 
Proefkonijn ja , dat zou een goede zijn !
Als je er zeker van was dat het goed spul is....
Doe nog maar een beetje, kan ik wel aan joh ;)
 
Back
Naar boven