Fitness Seller

Wie wilt mij uithelpen met mijn eerste Clen cycle ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

capricik

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
15 dec 2002
Berichten
964
Waardering
1
-Heb search gedaan en heb zeer goede info verzameld, however heb nog een paar onduidelijkheden-

Ik ga morgen beginnen met een clen cycle van 3 weken ( mijn eerste cycle )

Ik ga de schema gebruiken die admin aanbeveelt :

40/40/40/60/60/60/80..../80/80/100/100/100/80/80..../80/60/60/60/40/40/40 µg/dag

1* admin zei : "Clen verbrand namelijk vet in je lichaam maar tegelijkertijd ook eiwit uit je spieren, doordat het geen onderscheid kan maken tussen die 2." --------> Moet ik dus meer eiwit nemen ?

2* Is het waar dat ik mijn koolhydraten onder de 100 moet houden ? (ben 88 kg - 15% vet)

3* Ik doe momenteel max-ot cardio, dus eigenlijk interval cardio voor 16 minuten. Is dit af te raden bij een clen kuur ?

4* en het laatste, alle pillen in de morgen op een lege maag nemen ?
 
Staar je niet blind op de doseringen. Doseer naar reactie van je lichaam.

Opbouwen is goed. Wanneer je denkt meer aan te kunnen, up dan de dosis geleidelijk. De meesten kunnen wel hoger als 100mcg, 140 zou de max moeten zijn.

Ik zou de max-ot cardio vervangen door low-intensity cardio. De doel van je max-ot cardio is o.a je metabolisme post-cardio hoog te houden, met clen heb je al een opgevoerde stofwisseling.

Verder raad ik je aan om de dosering te verdelen, 25mcg per keer.
 
Gamer zei:
Staar je niet blind op de doseringen. Doseer naar reactie van je lichaam.

Opbouwen is goed. Wanneer je denkt meer aan te kunnen, up dan de dosis geleidelijk. De meesten kunnen wel hoger als 100mcg, 140 zou de max moeten zijn.

Ik zou de max-ot cardio vervangen door low-intensity cardio. De doel van je max-ot cardio is o.a je metabolisme post-cardio hoog te houden, met clen heb je al een opgevoerde stofwisseling.

Verder raad ik je aan om de dosering te verdelen, 25mcg per keer.

maar de laatste dosage voor 14.00 uur nemen, zodat ik nog kan slapen, correct ?
Neem ik dit voor of na het eten ?
 
De laatste dosis zou ik niet later dan 18:00 nemen. En voor het eten innemen is beter.
 
I see, thanks die vragen zijn nu uit de weg geruimd. Nu rest nog de twee laatste vragen:

Moet ik echt onder de 100 gr Koolhydraten gaan wanneer ik op clen zit ?

en

kan 's morgens een tablet Ephedrine/Caffeine kwaad om mij helpen wakker te maken ?
 
komaan manne, niemand die mijn laatste twee vragen kan beantwoorden ?
 
neen, maar ik vraag me wel af waar je geduld is?

88kg, 15%, nothing a good diet can't do...
 
capricik zei:
I see, thanks die vragen zijn nu uit de weg geruimd. Nu rest nog de twee laatste vragen:

Moet ik echt onder de 100 gr Koolhydraten gaan wanneer ik op clen zit ?

en

kan 's morgens een tablet Ephedrine/Caffeine kwaad om mij helpen wakker te maken ?


Ligt er ook maar net aan hoever je wil gaan bro.. Je moet niet onder de 100 gram carbs gaan zitten, maar tegenwoordig wordt clen vooral aan het eind van een cutting-cycle gebruikt en dan zit je zoiezo laag in carbs. Wil je dan die laatste dagen alles eruit halen dan zou ik wel onder de 100 zakken. Maar als je ineens van 350gram carbs ofzo naar 100 gaat zakt je stofwisseling ook wel in, en heb je geen reserves meer om er nog iets van vet te verbranden erna. Dus vraag zoiezo je zelf goed af of je dit wel nodig hebt voor je doelen. Ook afhankelijk van hoe snel je vet verliest uiteraard.
Bedenk ook dat clen geen wondermiddel is, je dieet speelt toch de sleutelrol, zeker tijdens clen.
Wil je toch het maximale eruithalen dan zou ik ook m'n vetten laag houden en clen pas de laatste 2-3 weken gebruiken.

Bijna zo effectief maar wel langer te gebruiken, ook niet perse beta2 specifiek is een combinatie van Ephedrine, cafeine, forskoline en yohimbine. Nadere info hierover kun je wel bij Big Cat inwinnen.

Die e/c 's ochtends kan ik je sterk afraden. Clen heeft een halfwaardetijd van ongeveer 1,5 dag, en is 's ochtends dus nog behoorlijk actief. En van die combinatie kan je aardig hyper worden...
 
Spike: heb een deadline dat ik moet behalen.
CQ_demolisher: idem
matthieu: Tnx voor het info, en al goed dat ik de ec niet heb gepakt want ik krijg al een lichte soort jitters ;)
 
Je wordt niet zo droog mogelijk in 4 weken. Ik pak gewoon 3 maanden en maak voor 3 maanden me dieet vooruit. Met altijd 2 mogelijkheden op elke dag. Voor als je trek in wat anders hebt. Daar hou ik me 3 maanden aan. Ik sla tijdig me supps. en vetverbranders in. En de laatste maand voeg je dan vetverbranders toe evt. je kan op 5-6% komen zonder chemische hulpmiddelen.
 
ik zou idd. naar je lichaam luisteren, het is geen speelgoed en best heftig spul. rustig opbouwen en kijken waar jou grens ligt. ik had bij 80-100 mcg. al flink de shakes en zat echt aan de max, terwijl patrick 160 mcg wegwerkte.. dat was in mijn geval R.I.P. geweest.
 
soulreaver zei:
ik zou idd. naar je lichaam luisteren, het is geen speelgoed en best heftig spul. rustig opbouwen en kijken waar jou grens ligt. ik had bij 80-100 mcg. al flink de shakes en zat echt aan de max, terwijl patrick 160 mcg wegwerkte.. dat was in mijn geval R.I.P. geweest.
i.d.d.
 
soulreaver zei:
ik zou idd. naar je lichaam luisteren, het is geen speelgoed en best heftig spul. rustig opbouwen en kijken waar jou grens ligt. ik had bij 80-100 mcg. al flink de shakes en zat echt aan de max, terwijl patrick 160 mcg wegwerkte.. dat was in mijn geval R.I.P. geweest.
Niet alleen dat, clen schijnt nog al uiteenlopende werking te hebben. Er zijn mensen die er voornamelijk een thermogene werking van merken, bij mij heeft het met name ook een anti catabole werking .... het is raar spul, maar het werkt wel.
 
Back
Naar boven