MuscleMeat

Wie WinnieThePooh is..

Bezoekers in dit topic

WinnieThePooh

Novice
Lid geworden
31 dec 2019
Berichten
10
Waardering
8
Lengte
1m74
Hi allemaal,

Ik lees al een hele tijd mee op dit forum dus het leek me tijd worden om me eens te registreren.

Ik ben een vrouw, 28 jaar, 1.74 en weeg momenteel 68 kilo bij een vetpercentage van 25,2%.

Ik heb altijd actief aan sport gedaan. Zwemsport, kickboksen, en sinds mn 25e doe ik aan krachttraining. Helaas heb ik dat maar een jaar serieus kunnen doen, daarna kreeg ik een blessure aan mijn knie met kickboksen (knie uit de kom, complicaties, bijna een halfjaar gips). Toen dat over was tijdgebrek in verband met gezin, nieuwe baan, en ik zag er eerlijk gezegd tegenop om weer opnieuw te moeten beginnen.

Ik ben uiteindelijk sinds een aantal weken weer begonnen met thuis trainen. Ik heb redelijk wat materialen thuis (mede met dank aan mijn wederhelft ;) dus ik kan oefeningen doen met dumbells, barbell, ketllebells, etc.

Wat ik nu doe is 3 tot 4 x per week full body trainingen, met wat extra isolatie oefeningen voor mn billen. In mijn huidige schema zitten squats, deadlifts, bench presses, aangevuld met 2 tot 3 losse oefeningen per spiergroep. Ik merk en zie gelukkig al wat vooruitgang in mijn fysiek sinds ik weer ben begonnen. Natuurlijk gaat me dat veel te langzaam, maar als ik reeël kijk mag ik na 2 jaar alleen wat cardio niet klagen over de vorderingen tot nu toe.

Qua dieet doe ik aan intermittent fasting. Ik houd een macro verhouding aan van 50/30/20 kh, eiwit, vet. Ik eet momenteel zo’n 300 kcal onder onderhoud en val daarmee nog goed af. Dieper “cutten” kan wat mij betreft altijd nog.

Mijn eerste doel is om terug te gaan naar de 21% bodyfat. Dat is het niveau dat ik had toen ik stopte.

Thanx voor het lezen :)
 
Welkom en succes met je doelen.
 
Welkom en succes!

ps. ga in je voeding niet te laag in vetten zitten. 1 gr per kg bw heb je nodig voor je hormonen en vet stofwisseling.
 
Thanx voor de tip! Ik zal even goed gaan kijken of ik dat aantal grammen de afgelopen periode heb gehaald, en zo niet hoe ik dat aan kan passen :)
 
lees post 1 en gebruik de excel van post 2. Misschien kan je er wat mee.
 
Welkom. Succes met je doelen, klinkt goed!
 
Welkom! :)
 
Back
Naar boven