AndroidHealthClinic

Wie wint Parijs-Roubaix?

Bezoekers in dit topic

Manny Ribera

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 jan 2006
Berichten
5.223
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
93kg
Voor mij is dit de mooiste koers van het jaar, al die kasseien en hen zien zwoegen in de slijk schitterend:D
1. Boonen of Van Petegem
2. Hincapie
3. Hoste
 
Prachtige koers idd. Zijn toch twee mooie zondagnamiddagen die van de ronde en van P-R.

Winnen? Normaal gezien Boonen opnieuw zeker. Alhoewel er zoveel mis kan gaan, een lekke band op een slecht moment en het is gedaan.
 
Bonen of een underdog.

Had trouwens de indruk dat bonen zicht bewust minder gaf vandaag voor zonder.
 
Santino88 zei:
Bonen of een underdog.

Had trouwens de indruk dat bonen zicht bewust minder gaf vandaag voor zonder.
Kerel, je mag BOONEN toch eens beginnen juist te schrijven, je hebt al in elke quote het verkeerd geschreven:mad: , we zijn hier niet bezig over groenten é, maar over de beste renner van de wereld op dit moment en de komende jaren:D
 
Laatst bewerkt:
Today The Big Day... :)

Laten we hopen dat Bonen goeie benen heeft :)

...en hopelijk is het slecht weer in France :evil:
 
waarschijnlijk Boonen maar ik hoop op Hincapie
 
Whopper zei:
waarschijnlijk Boonen maar ik hoop op Hincapie

Hincapie heeft al gevallen deze morgen, maar zonder veel erg.
 
Hopelijk heeft Bonen veel boonen gegeten zodat hij
goed kan fietsen
 
Cancellara wint, een prachtige wielrenner in wording, jammer van die stuurbreuk van Hincapie, maar iedereen reed voor de ereplaatsen vandaag:p
 
Bonen heeft me teleurgesteld vandaag :( al heeft hij toch nog de 2de plaats te pakken, goed voor wat extra punten :)
 
Santino88 zei:
Bonen heeft me teleurgesteld vandaag :( al heeft hij toch nog de 2de plaats te pakken, goed voor wat extra punten :)
Ik vind dit een belachelijke beslissing, ze moeten maar geen spoorweg traject erin stoppen op 10km van het einde, jammer voor zo'n grootste wedstrijd
 
Manny Ribera zei:
Ik vind dit een belachelijke beslissing, ze moeten maar geen spoorweg traject erin stoppen op 10km van het einde, jammer voor zo'n grootste wedstrijd

Tja, regels zijn... regels :)
 
Santino88 zei:
Tja, regels zijn... regels :)
Nja, zou er niet in de regelmenten van wielerwedstrijden staan dat dit verboden is zo dicht bij de finish? Neen? jammer:mad: , ze zouden ze beter in voeren:D
 
cancellara was echt wel de beste in koers vandaag;) . Vandaag is ook gebleken dat boonen maar een mens van vlees en bloed is khoop da de belgische pers hem nie direct afbreekt omdat hij is één koers niet wint. en ivm die spooroverweg,wat zever,vind dit echt spijtig voor hoste hij verdiende die ereplaats. als ik daar sta rijd ik zelf ook door na 6u koers denk je er niet snel aan : oei overweg ff stoppen :mad:
 
Tom Boonen verdient diskwalificatie.
 
EricR zei:

Als ze die andere renners diskwalificeren ivm met die spooroverweg moeten ze boonen ook diskwalificeren. Overrijden als de slagbomen nog neer zijn als de trein al is voorbijgereden is een even erg misdrijf als overrijden als ze net zijn neergegaan.
 
Daar heb je gelijk in, maar de wegen van de UCI zijn ondoorgrondelijk.
 
Back
Naar boven