XXL Nutrition

Wie wordt de volgende president van de States? (1 bezoeker)

Wie wordt de volgende president van de States?

  • McCain

    Stemmen: 34 25,4%
  • Obama

    Stemmen: 76 56,7%
  • Geen flauw idee, toon me de resultaten maar

    Stemmen: 24 17,9%

  • Totaal stemmers
    134

Bezoekers in dit topic

Ik zou je eigen posts nog maar even goed door lezen, en die van mij ook. Volgens mij lopen we een beetje langs elkaar heen te lullen, maar je begrijpt me totaal niet.
 
Ik denk dat Mc Cain aan het langste eind zal trekken. Zijn keuze wat betreft running mate was strategisch gezien briljant.

Obama had maar enkele procentjes voorsprong na het congres van de Democraten. Ik denk dus dat Mc Cain hem in de komende dagen definitief zal voorbij steken.

Dat "change"-verhaaltje van Obama begint trouwens danig te irriteren.
 
Als de democraten dat chickie aanvallen op hetgeen de republikeinen Obama al tijden aanvallen, nl geen ervaring en vooral veel mooie woorden dan denk ik dat het erg positief kan worden voor Obama. Verder is de keuze voor dat vrouwtje ook een regelrechte aanfluiting. burgemeester geweest van 6500 man, anderhalf jaar gouverneur en dan the next in line worden achter een 72 jarige president...
 
Ik denk dat Mc Cain aan het langste eind zal trekken. Zijn keuze wat betreft running mate was strategisch gezien briljant.

Obama had maar enkele procentjes voorsprong na het congres van de Democraten. Ik denk dus dat Mc Cain hem in de komende dagen definitief zal voorbij steken.

Dat "change"-verhaaltje van Obama begint trouwens danig te irriteren.

Palin kiezen briljant? Ok het is een vrouw en trekt waarschijnlijk de Hillarystemmers aan en een gedeelte van de jongere bevolking maar verder is het natuurlijk een politieke nitwit vergeleken met zelfs Obama. McCain en co vielen Obama aan op zijn gebrek aan ervaring en wat doet McCain zelf? Iemand binnenhalen met nog minder politieke ervaring.

Sarah Palin ligt trouwens aardig onder vuur vanwege een zwangerschap die mogelijk nooit heeft plaatsgevonden. I.p.v. daarvan zou haar tienerdochter zwanger zijn geweest en dat wordt nu verdoezeld. Er zijn in ieder geval weinig foto's van een zwangere Sarah Palin te vinden terwijl haar dochter wel opeens met een buikje rondliep tijdens de vermeende zwangerschap van Sarah Palin.

--edit, het laatste schijnt een hoax te zijn :

[Link niet meer beschikbaar]
 
wapxj8.png
 
Palin kiezen briljant? Ok het is een vrouw en trekt waarschijnlijk de Hillarystemmers aan en een gedeelte van de jongere bevolking maar verder is het natuurlijk een politieke nitwit vergeleken met zelfs Obama. McCain en co vielen Obama aan op zijn gebrek aan ervaring en wat doet McCain zelf? Iemand binnenhalen met nog minder politieke ervaring.

Sarah Palin ligt trouwens aardig onder vuur vanwege een zwangerschap die mogelijk nooit heeft plaatsgevonden. I.p.v. daarvan zou haar tienerdochter zwanger zijn geweest en dat wordt nu verdoezeld. Er zijn in ieder geval weinig foto's van een zwangere Sarah Palin te vinden terwijl haar dochter wel opeens met een buikje rondliep tijdens de vermeende zwangerschap van Sarah Palin.

--edit, het laatste schijnt een hoax te zijn :

[Link niet meer beschikbaar]

En toch blijf ik bij m'n stelling. Obama moest sowieso de volgende weken/maanden zeer veel energie gaan steken in het voor zich winnen van de Hillarystemmers. Met de keuze van de Republikeinen voor Palin zal die taak er niet makkelijker op worden.

En wat die ervaring betreft, of het gebrek eraan, dat is volgens mij toch vooral iets dat kan wegen op de frontman en minder op de tweede in rang.

Palin is een frisse verschijning en die had de oude Mc Cain nodig achter zich. Het feit dat het dan nog eens een vrouw is, kan dat beeld alleen maar versterken. Beide kampen zijn nu eigenlijk elkaars spiegelbeeld.

Het is wel duidelijk dat de Republikeinen met hun een keuze een schokeffect hebben willen bekomen, zo van "jullie een zwarte, dan wij een vrouw".

Beiden partijen willen hiermee laten zien dat ze oog hebben voor de zwakkere groepen in de maatschappij.:D
 
Obama, fo sho'!
 
En toch blijf ik bij m'n stelling. Obama moest sowieso de volgende weken/maanden zeer veel energie gaan steken in het voor zich winnen van de Hillarystemmers. Met de keuze van de Republikeinen voor Palin zal die taak er niet makkelijker op worden.

En wat die ervaring betreft, of het gebrek eraan, dat is volgens mij toch vooral iets dat kan wegen op de frontman en minder op de tweede in rang.

Palin is een frisse verschijning en die had de oude Mc Cain nodig achter zich. Het feit dat het dan nog eens een vrouw is, kan dat beeld alleen maar versterken. Beide kampen zijn nu eigenlijk elkaars spiegelbeeld.

Het is wel duidelijk dat de Republikeinen met hun een keuze een schokeffect hebben willen bekomen, zo van "jullie een zwarte, dan wij een vrouw".

Beiden partijen willen hiermee laten zien dat ze oog hebben voor de zwakkere groepen in de maatschappij.:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar] :nowai:

van de eerste moment dat ik haar zag, dacht ik 'wat voor een puriteinse tang hebben ze nu weer vanonder het stof gehaald' :D
het verwonderde me zelf dat ze 4 koters rondlopen had, de conservatieve slet.

de rest klopt wel wat je schrijft, al heb ik het meer voor Bamaboy :P
 
ik denk McCain, obama is een zwarte (zonder conotatie) er is iets van 20% zwarten in amerika. Stel dat obama al zijn stemmen haalt dan moet hij nog een pak blanke stemmen halen en of de blanke amerikanen dat willen...McCain heeft alleszins een pak stemmen binnengehaald met zijn running mate weer.

haha, alsof het een hele logische kansenberekening is. Belachelijk dat men een president verkiest op zijn eigen kleur.
Overigens stemt wel het overgrote deel van de zwarten op obama, maar niet het overgrote deel van de blanken op McCain. vooral veel blanke vrouwen zullen op Obama stemmen.
tjah, het blijft koffiedikkijken...
 
van de eerste moment dat ik haar zag, dacht ik 'wat voor een puriteinse tang hebben ze nu weer vanonder het stof gehaald' :D
het verwonderde me zelf dat ze 4 koters rondlopen had, de conservatieve slet.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Lekkere dochter wel!
 
haha, alsof het een hele logische kansenberekening is. Belachelijk dat men een president verkiest op zijn eigen kleur.
Overigens stemt wel het overgrote deel van de zwarten op obama, maar niet het overgrote deel van de blanken op McCain. vooral veel blanke vrouwen zullen op Obama stemmen.
tjah, het blijft koffiedikkijken...

Je vergeet de latino's, wat ondertussen de grootste minderheid is in Amerika.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar] :nowai:

van de eerste moment dat ik haar zag, dacht ik 'wat voor een puriteinse tang hebben ze nu weer vanonder het stof gehaald' :D
het verwonderde me zelf dat ze 4 koters rondlopen had, de conservatieve slet.

de rest klopt wel wat je schrijft, al heb ik het meer voor Bamaboy :P

Op die foto moet ze precies gaan solliciteren voor een rol in Milfhunter 3:D
 
Waar is de mongool ?
 
Vraag: zijn we niet allemaal een beetje naïef om te denken dat Obama president zal worden? Ik heb een beetje het John Kerry deja vu gevoel. Heel de media hemelt de democraat op, en de Amerikaan pikt de bemoeienissen uiteindelijk niet en kiest toch weer conservatief als altijd. Ik vrees dat McCain een grotere kans maakt.
 
Vraag: zijn we niet allemaal een beetje naïef om te denken dat Obama president zal worden? Ik heb een beetje het John Kerry deja vu gevoel. Heel de media hemelt de democraat op, en de Amerikaan pikt de bemoeienissen uiteindelijk niet en kiest toch weer conservatief als altijd. Ik vrees dat McCain een grotere kans maakt.

Denk toch dat het aardig close zal worden, ook al kan ik het zelf ook niet echt bevatten. Als je streng religieus of/en-dus conservatief bent, stem je gewoon weg niet Obama. Al is het alleen al omdat hij voor (verantwoord) abortus is. Dit zijn een hoop mensen, maar de andere kant is ook een grote groep en die zijn de republikeinen door Bush natuurlijk helemaal zat. Denk dat de boel wel 50/50 is.
 
ja er zijn veel extreme gelovigen in Amerika.
("I've seen them on tv",dat is dichtbij genoeg,oh ja en twee mormonen gesproken in NL dan.maar das weer een apart slag,niet minder fanatiek overigens)

en ik vind ze behoorlijk 'eng' die mensen.zoals ook in andere landen zijn dat de gevaarlijkste mensen.
ze denken dat hun God in alles wat ze denken en doen aan hun zijde staat.er is geen twijfel.
en mensen zonder twijfel vertrouw ik niet.

de nazi's hadden dat ook wel.die hadden op de gesp van hun riem"Gott ist mit uns".

en bij hun is het "God loves America".

natuurlijk Amerika,niet de rest van de wereld ,alleen Amerika.
bwèh !griezels.
 
Back
Naar boven