MuscleMeat

Wie wordt de volgende president van de States? (1 bezoeker)

Wie wordt de volgende president van de States?

  • McCain

    Stemmen: 34 25,4%
  • Obama

    Stemmen: 76 56,7%
  • Geen flauw idee, toon me de resultaten maar

    Stemmen: 24 17,9%

  • Totaal stemmers
    134

Bezoekers in dit topic

Ja en stel dat het dus McCain wordt, wat niet onwaarschijnlijk is. Hij is niet van de jongste en sukkelt met zijn gezondheid. Stel dat hij sterft na een jaar. Dan krijg je dat geschift wijf dus meteen als president. Amerika helemaal naar de haaien. Het klotige is dat ze de rest van de wereld voor een stuk wel meesleuren. Al zal China er vooral beter van worden.
 
Ja en stel dat het dus McCain wordt, wat niet onwaarschijnlijk is. Hij is niet van de jongste en sukkelt met zijn gezondheid. Stel dat hij sterft na een jaar. Dan krijg je dat geschift wijf dus meteen als president. Amerika helemaal naar de haaien. Het klotige is dat ze de rest van de wereld voor een stuk wel meesleuren. Al zal China er vooral beter van worden.


Hij is al wel redelijk oud maar sterven na een jaar, ik hoop en denk het niet.
 
Ja en stel dat het dus McCain wordt, wat niet onwaarschijnlijk is. Hij is niet van de jongste en sukkelt met zijn gezondheid. Stel dat hij sterft na een jaar. Dan krijg je dat geschift wijf dus meteen als president. Amerika helemaal naar de haaien. Het klotige is dat ze de rest van de wereld voor een stuk wel meesleuren. Al zal China er vooral beter van worden.

ja dat is eigenlijk het ergste.
waren ze maar net zo machtig als Belgie.
maar nee die gedrochten hebben het sterkste leger van de wereld.
als je ook ziet hoe ze nu de Russen aan het provoceren zijn.
met dat marineschip in die haven,(was het Poti?)waar die Russen ook zitten.
ja Georgie is het vriendje van Amerika ,zoverre is wel duidelijk.
maar die yankees moeten niet alles op de spits gaan zitten drijven.
want straks vliegen de atoomraketten in het rond en zijn wij ook de lul door die indianenmoordenaars.
ik krijg geregeld een slechte smaak in mn mond van die Amerikanen.
en of Obama het gaat worden?
ik heb er een hard hoofd in.
daar zijn er nl teveel mafkezen/agressieve cowboys voor in dat land.alleen al die Bush die ze hebben gekozen.
tot twee keer toe.dan weet je al genoeg.
 
Hij is al wel redelijk oud maar sterven na een jaar, ik hoop en denk het niet.

Big T gaat uit van het rampscenario.het kan gebeuren.
ik zie het ook niet zo snel gebeuren.
maar toch...
4 jaar,dr kan een hoop gebeuren in 4 jaar.
en hij beweegt als een mummie die McCain.
 
Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat hier raketten op dit kleine kikkerlandje vallen, ze willen toch zeker hun eigen volk niet uitroeien ?
 
ja dat is eigenlijk het ergste.
waren ze maar net zo machtig als Belgie.
maar nee die gedrochten hebben het sterkste leger van de wereld.
als je ook ziet hoe ze nu de Russen aan het provoceren zijn.
met dat marineschip in die haven,(was het Poti?)waar die Russen ook zitten.
ja Georgie is het vriendje van Amerika ,zoverre is wel duidelijk.
maar die yankees moeten niet alles op de spits gaan zitten drijven.
want straks vliegen de atoomraketten in het rond en zijn wij ook de lul door die indianenmoordenaars.
ik krijg geregeld een slechte smaak in mn mond van die Amerikanen.
en of Obama het gaat worden?
ik heb er een hard hoofd in.
daar zijn er nl teveel mafkezen/agressieve cowboys voor in dat land.alleen al die Bush die ze hebben gekozen.
tot twee keer toe.dan weet je al genoeg.
Vandaag hoorde ik dat McCain de "change" (verandering) kreet van Obama alweer gestolen heeft en nu zelf gebruikt om zich te distantiëren van Bush... en al die domme republikeinen meteen juichen natuurlijk. Dat ze precies hetzelfde krijgen lijkt niet tot hen door te dringen. Obama is weer de lieveling van heel de wereld behalve van Amerika zelf. En als hij dan toch verkozen zou worden kan hij maar beter de beste bodyguards inhuren die er te vinden zijn. Want er zijn zat Amerikanen die hem geen president willen zien worden, laat staan laten blijven.
 
Big T gaat uit van het rampscenario.het kan gebeuren.
ik zie het ook niet zo snel gebeuren.
maar toch...
4 jaar,dr kan een hoop gebeuren in 4 jaar.
en hij beweegt als een mummie die McCain.

Hij loopt en beweegt indd een beetje raar.Maar laten we met z'n alle hopen dat Mccain het word.
 
Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat hier raketten op dit kleine kikkerlandje vallen, ze willen toch zeker hun eigen volk niet uitroeien ?
Jouw kijk op de wereld is echt ****ed up. Je hebt echt een te erge obsessie met allochtonen.
Denk maar niet dat Amerika erom gaat rouwen als Nederland naar de tering gaat door een zoekgeraakte bom.
 
Jouw kijk op de wereld is echt ****ed up. Je hebt echt een te erge obsessie met allochtonen.
Denk maar niet dat Amerika erom gaat rouwen als Nederland naar de tering gaat door een zoekgeraakte bom.

Ik heb het hier over de islamitische wereld die nederland niet zal bombarderen.Dus ik had het niet over amerika.

Obsessie met allochtonen ?

Wat bedoel je precies....
 
Geld precies hetzelfde voor de 'islamitische wereld', een paar moslims weerhoudt ze er echt niet van om het hier plat te gooien.
 
Dus jij denkt dat het amerika geen hol uitmaakt als nederland of europa iets overkomt ?

Weet je wel dat we al vanaf na de 2e wereldoorlog goede vriendschap hebben met de VS ?

Volgens mij is jou kijk op de wereld een beetje ****ed up.
 
Ja man super relatie met de VS, zolang we hun ballen blijven likken dan he.
Één woordje tegenspreken mag al niet, waar the **** praat jij over?
 
Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat hier raketten op dit kleine kikkerlandje vallen, ze willen toch zeker hun eigen volk niet uitroeien ?
ik heb het over Rusland en Amerika die in oorlog met elkaar kunnen raken vanwege dat agressieve Georgie.met name die sjaakasvili.of hoe die man ook het.

en als de kernwapens goed over en weer vliegen.reken maar dat we hier er dan ook last van hebben,
die dingen zjn tegenwoordig zo krachtig dat je daar alleen al aan kan zien dat de mensheid een suicidaal wezen is.
 
Ja man super relatie met de VS, zolang we hun ballen blijven likken dan he.
Één woordje tegenspreken mag al niet, waar the **** praat jij over?

:roflol: eerst moet ik even lachen om waar the **** praat jij over...

Over de relatie tussen de Vs en europa, de beste maatjes van de Vs zijn de europese landen.Er zijn genoeg europese landen die een eigen mening hebben over de oorlog in irak, afghanistan en de toestanden over iran, de VS accepteerde deze mening.

Maar europa blijft europa en bepaald zelf wat ze doen.als sommige landen hier geen of niet meer militairen willen sturen naar het gebied gebeurd dit niet.
Ik wil hier verder niks mee zeggen maar er zijn opvallend veel moslims ( met haat tegen de vs ) op internet die op jou manier over de Vs praten, valse smerige laffe informatie het net op gooien, en er zijn blanke europeanen die deze shit geloven.

Belachelijk.
 
Vandaag hoorde ik dat McCain de "change" (verandering) kreet van Obama alweer gestolen heeft en nu zelf gebruikt om zich te distantiëren van Bush... en al die domme republikeinen meteen juichen natuurlijk. Dat ze precies hetzelfde krijgen lijkt niet tot hen door te dringen. Obama is weer de lieveling van heel de wereld behalve van Amerika zelf. En als hij dan toch verkozen zou worden kan hij maar beter de beste bodyguards inhuren die er te vinden zijn. Want er zijn zat Amerikanen die hem geen president willen zien worden, laat staan laten blijven.
ja tis precies zoals je het zegt.
de hele wereld behalve een flink deel van de Amerikanen zelf wil Obama als president van Amerika zien.
en die republikeinen zijn leugenaars van het zuiverste water.ze doen net of ze zelf als eerste met het milieuplan zijn gekomen .change.my ass.let maar op.alles blijft hetzelfde of word nog erger onder McCain.

veruit het grootste deel van de mensheid wil denk ik toch vrede.
met een man als McCain is de kans op grote oorlogen gewoon groter ,denk ik.
buiten dat je krijgt hetzelfde beleid als Bush dus ook binnen Amerika.nog meer belanstingverlagingen.nog minder voor de mensen die al niet veel hebben maar er wel hard voor werken.
dat ze dat daar niet zien.dat geeft toch hun simpelheid van denken weer.

het zijn eigenlijk toch meestal de rotte appels onder de mensen die naar die macht proberen te grijpen.
(helaas)
en Obama is dan toch een goede appel,althans een betere vergeleken met die andere appels lijkt mij.
 
ik heb het over Rusland en Amerika die in oorlog met elkaar kunnen raken vanwege dat agressieve Georgie.met name die sjaakasvili.of hoe die man ook het.

en als de kernwapens goed over en weer vliegen.reken maar dat we hier er dan ook last van hebben,
die dingen zjn tegenwoordig zo krachtig dat je daar alleen al aan kan zien dat de mensheid een suicidaal wezen is.

Wie deze oorlog precies begonnen is en waar het over gaat is voor de meesten nog steeds niet duidelijk, je hoort veel meningen maar weinig mensen die het echt weten dus hier kan ik niet veel over zeggen.

Maar met kernwapens worden niet zomaar gegooid, die enorme wapens zijn zelden gebruikt, maar als je teveel games speelt kan ik me voorstellen dat je denkt dat het allemaal met een druk op het knopje kan/gebeurd.

Misschien in de toekomst als ik de president van iran soms extreme uitspraken zie doen vraag ik me af hoe ze in godsnaam zulke landen kernwapens kunnen laten bouwen.
 
:roflol: eerst moet ik even lachen om waar the **** praat jij over...

Over de relatie tussen de Vs en europa, de beste maatjes van de Vs zijn de europese landen.Er zijn genoeg europese landen die een eigen mening hebben over de oorlog in irak, afghanistan en de toestanden over iran, de VS accepteerde deze mening.
Natuurlijk jonge, jij word ook wel gehoord maak je geen zorgen. Tuurlijk geven ze om je.
Dat Amerika 'ja is goed' zegt tegen de EU maar daarna gewoon doet waar ze zin in heeft maakt niet uit.
Ze hebben toch geluisterd en netjes terug geantwoord?

Maar europa blijft europa en bepaald zelf wat ze doen.als sommige landen hier geen of niet meer militairen willen sturen naar het gebied gebeurd dit niet.
Ik wil hier verder niks mee zeggen maar er zijn opvallend veel moslims ( met haat tegen de vs ) op internet die op jou manier over de Vs praten, valse smerige laffe informatie het net op gooien, en er zijn blanke europeanen die deze shit geloven.

Belachelijk.
En zie hier het beste stukje. Overduidelijk komt hier je obsessie met allochtonen naar boven.
Jij hebt serieus problemen met jezelf. Train je eigenlijk ook of waarom ben je hier?
Om te proberen een DBB Jugend op te richten? :D
 
Wie deze oorlog precies begonnen is en waar het over gaat is voor de meesten nog steeds niet duidelijk, je hoort veel meningen maar weinig mensen die het echt weten dus hier kan ik niet veel over zeggen.

Maar met kernwapens worden niet zomaar gegooid, die enorme wapens zijn zelden gebruikt, maar als je teveel games speelt kan ik me voorstellen dat je denkt dat het allemaal met een druk op het knopje kan/gebeurd.

Misschien in de toekomst als ik de president van iran soms extreme uitspraken zie doen vraag ik me af hoe ze in godsnaam zulke landen kernwapens kunnen laten bouwen.
een oorlog ontstaat sneller en om onbenulliger dingen dan je denkt.(kijk maar een paar jaar teug nog ,tussen India en Pakistan,dat was ook bijna mis.en beiden hebben kernwapens)

wat dat betreft was de koude oorlog een veiliger tijd dan die nu is.het was meer een soort van status quo.
de situatie in de wereld is nu veel grilliger.lijkt niet zo gevaarlijk, misschien.
meer verschillende machtsblokken etc.
1 vonkje in dat kruidvat en boem !
 
:roflol: eerst moet ik even lachen om waar the **** praat jij over...

Over de relatie tussen de Vs en europa, de beste maatjes van de Vs zijn de europese landen.Er zijn genoeg europese landen die een eigen mening hebben over de oorlog in irak, afghanistan en de toestanden over iran, de VS accepteerde deze mening.

Maar europa blijft europa en bepaald zelf wat ze doen.als sommige landen hier geen of niet meer militairen willen sturen naar het gebied gebeurd dit niet.
Ik wil hier verder niks mee zeggen maar er zijn opvallend veel moslims ( met haat tegen de vs ) op internet die op jou manier over de Vs praten, valse smerige laffe informatie het net op gooien, en er zijn blanke europeanen die deze shit geloven.

Belachelijk.[/
QUOTE]
nou daar hoef je geen moslim of geindoctrineerde europeaan voor te zijn om zo te denken.
ook niet extreem links.
 
Het is gewoon valse informatie, De hele oorlog in het midden oosten heeft allemaal met de aanslagen te maken op 9/11.

Toen is het duidelijk geworden wat terrorisme aan kan richten, de aanslagen in europa opende de ogen hier ook en iedereen stond achter de oorlog tegen terrorisme, het is natuurlijk verschrikkelijk dat veel onschuldige burgers ook sterven, maar het probleem ( wat veel mensen niet inzien, niks uitmaakt omdat ze er toch niet wonen/niks mee te maken hebben) word door de VS en anderen landen die de oorlog steunen opgelost, het kost de vs en andere landen veel militairen die sterven en een hoop geld voor wapens en vervoer.
 
Back
Naar boven