MuscleMeat

Wie wordt de volgende president van de States? (1 bezoeker)

Wie wordt de volgende president van de States?

  • McCain

    Stemmen: 34 25,4%
  • Obama

    Stemmen: 76 56,7%
  • Geen flauw idee, toon me de resultaten maar

    Stemmen: 24 17,9%

  • Totaal stemmers
    134

Bezoekers in dit topic

Alsof de benzineprijs een goede graadmeter is hoe de economie er voorstaat. Dat de USA er beroerd voorstaat is gewoon een feit, zo beroerd dat het kapseizen nabij is.

zolang er nog vliegtuigen zijn, is er voor mij altijd nog een mogelijkheid om terug te keren naar het oude vertrouwde Nederland........
:D
 
Palin maakt slechte beurt in interview

De running mate van de Republikeinse presidentskandidaat John McCain wordt nog maar eens in verlegenheid gebracht door een video van een interview die op het internet circuleert.
In een interview met de nationale televisiezender CBS probeert ze zich te verdedigen tegen de kritiek dat ze geen ervaring met buitenlands beleid heeft. Een verwijt dat nog aan kracht won door haar repliek dat ze daar wel degelijk ervaring mee had, omdat de staat Alaska, waar ze gouverneur is, zo dicht bij Rusland ligt.

Een hapklare brok voor haar critici en ook de comedy show Saturday Night Live liet de kans om Palin nog eens aan te pakken niet liggen.

Palin, die nog nooit in Rusland was en naar verluidt tot vorig jaar nog nooit buiten Noord-Amerika was geweest, probeerde deze week in het interview met CBS-journaliste Katie Couric een en ander te redden. Maar dat lukte niet echt.

Toen Couric haar vroeg wat de 'nabijheid' van Rusland betekende voor haar ervaring met buitenlands beleid, kwam de kandidaat-vicepresident niet veel verder dan 'we hebben handelsmissies' en ' we delen ook een grens met Canada'. Daarmee slaagde ze er niet echt in haar critici de mond te snoeren.

Eerder deze week dook van Palin een video op waarin ze te zien was tijdens een kerkdienst waarin ze door een Keniaanse priester 'gezuiverd' werd van hekserij.


:roflol: Zalig!
 
Stel je voor dat dat mens president wordt (gezien die ouwe het niet lang meer trekt een reële kans) , die is nog erger dan Bush dan. We kunnen alleen hopen dat de Amerikanen eindelijk een wijze beslissing nemen en de democraten nu een kans geven. Al maak ik me daarover niet al te veel illusies. 6% van de democraten heeft al een probleem met Obama vanwege zijn huidskleur...
 
Als McCain president wordt en de pijp uitgaat krijgen de Amerikanen een echte psycho als president.

Ze moet besluiten nemen die de hele wereld beïnvloeden terwijl ze sinds een jaar nooit haar eigen land heeft verlaten! Ze gelooft nota bene dat de aarde pas 6000 jaar geleden is gecreëerd! Holy shit als zo iemand op zo'n machtige plaats terecht komt, zijn we de lul. Meer kan ik er niet van maken.
 
Ik heb in het begin gezegd dat Palin als running mate kiezen, tactisch gezien, een slimme zet was, maar ik moet mijn mening serieus beginnen herzien.

Obama ligt nu al een tijdje een aantal procenten voor, en behoudens ongelukken of witte konijnen uit de hoed van McCain, denk ik dat dit zo zal blijven.
 
Als McCain president wordt en de pijp uitgaat krijgen de Amerikanen een echte psycho als president.

Ze moet besluiten nemen die de hele wereld beïnvloeden terwijl ze sinds een jaar nooit haar eigen land heeft verlaten! Ze gelooft nota bene dat de aarde pas 6000 jaar geleden is gecreëerd! Holy shit als zo iemand op zo'n machtige plaats terecht komt, zijn we de lul. Meer kan ik er niet van maken.
:D

daarom kies maar voor Obama.............religie en politiek zijn als water en vuur!
;)
 
zolang er nog vliegtuigen zijn, is er voor mij altijd nog een mogelijkheid om terug te keren naar het oude vertrouwde Nederland........
:D

anders kan je altijd nog met de boot.
 
anders kan je altijd nog met de boot.
dan liever met vliegtuig naar Brussel, en dan sneaky de grens over...
:D

maar als Obama werkelijk president zou gaan worden kan ik het hier nog wel uithouden!
;)
 
dan liever met vliegtuig naar Brussel, en dan sneaky de grens over...
:D

maar als Obama werkelijk president zou gaan worden kan ik het hier nog wel uithouden!
;)

Brussel, mooi plekje om even kennis te maken met het nieuwe europa.
 
heb daarnet op tv in de gym even die stukjes over Palin gezien...
:eek2: o-m-f-g... te erg... het IQ van een dode rat gewoon...
 
:D

daarom kies maar voor Obama.............religie en politiek zijn als water en vuur!
;)
Tja Obama is ook christelijk natuurlijk. Een Amerikaanse presidentskandidaat zonder christelijke achtergrond is kansloos (helaas).
 
Tja Obama is ook christelijk natuurlijk. Een Amerikaanse presidentskandidaat zonder christelijke achtergrond is kansloos (helaas).
je zult als christen hoe dan ook VEEL water bij de wijn moeten doen om stemmen te winnen, ........niet bepaald mijn idee!
:o
 
Ik zie Obama als een zachte heelmeester m.b.t. het buitenlandse beleid, en men weet wat voor wonden er dan gemaakt worden dus :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik zie Obama als een zachte heelmeester m.b.t. het buitenlandse beleid, en men weet wat voor wonden er dan gemaakt worden dus :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En wat als je moet kiezen tusen Obama en Palin? Wie kies je dan?
 
En wat als je moet kiezen tusen Obama en Palin? Wie kies je dan?

Palin heeft dezelfde ideologie als McCain lijkt mij, dus een harde aanpak m.b.t. het buitenlandse beleid.
Dus ben er wel voor, ookal vind ik het jammer dat ze voorstander is van olieboringen in gebieden waar ijsberen leven. :(
 
De SGP voorman Bas van der Vlies is liberaal te noemen naast Sarah Palin.
 
Palin heeft dezelfde ideologie als McCain lijkt mij, dus een harde aanpak m.b.t. het buitenlandse beleid.
Dus ben er wel voor, ookal vind ik het jammer dat ze voorstander is van olieboringen in gebieden waar ijsberen leven. :(

Wat voor buitenlands beleid heb je het over?Guantanamo Bay? Democratie in Irak? Mogelijke aanval op Iran? Jacht op Osama bin laden?

Zachte heelmeester moet je niet verwarren met ondoordacht handelen.
 
Sarah Palin wordt in de Republikeinse rijen gezien als conservatieve soulmate, een vrouw die kan voorkomen dat de conservatieve principes van de partij verwateren.
Ze wil dat het creationisme (God als schepper van de Aarde) naast de evolutieleer op openbare scholen wordt onderwezen. Ze bepleit coïtusuele onthouding voor tieners, en is tegen coïtusuele voorlichting en abortus. Ze betwijfelt of de mens de opwarming van de aarde veroorzaakt.

Zo blijkt dat zij in de jaren negentig lid was van een hoogst wonderlijk politiek partijtje dat Alaska af wil scheiden van de VS. Ze is nog steeds bevriend met het clubje (video). Deze boodschap stuurde ze dit jaar naar hun partijconferentie:
http://nl.youtube.com/watch?v=F4iCD...08/09/02/drie-videos-met-palin-om-te-bewaren/

De mogelijk gevaarlijkste kwestie betreft machtsmisbruik: de beschuldiging dat Palin in Alaska een politieagent wilde ontslaan nadat hij was gescheiden van haar zuster.

Wie die zaak goed wil volgen moet het werk van deze verslaggever lezen, die eerder het Abramoff-schandaal ontrafelde.
Dat Palin de kwestie serieus neemt blijkt nu ze er een advocaat voor heeft ingehuurd. Er loopt al een onderzoek, en de lokale pers meldde dat daarbij persoonlijke e-mails van Palin zijn opgedoken.
In deze video van enkele maanden terug gaat ze in op de beschuldigingen (en vertelt ze wat ze weet van het vicepresidentschap):
http://nl.youtube.com/watch?v=oro2Y...08/09/02/drie-videos-met-palin-om-te-bewaren/
 
Back
Naar boven