XXL Nutrition

Wie wordt wereldkampioen Formule1? (1 bezoeker)

Wie wordt wereldkampioen Formule1?


  • Totaal stemmers
    35
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Manny Ribera

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 jan 2006
Berichten
5.223
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
93kg
1. Alonso 108Ptn
2. Schumacher 106Ptn

Nog 3 gp's te rijden ( China, Japan, Brazilië)

Nog een detail Alonso vertrekt morgen vanaf de pole, schumachter pas vanop de 3de rij ( 6de plaats).

Dus wie wordt wereldkampioen? Volgt Alonso zichtzelf op of neemt schumacher afscheid van het formule1 met een wereldtitel?
 
Sam Gooris
 
Schumacher flikt het hem weer. Tevens mooie afsluiting van zijn carriere!
 
Alonso pakt die knakker.
 
Pfff...m'n hart zit nog in m'n keel....wat een prachtrace weer, de spanning zal er zijn tot de laatste GP..!:eek: :D

De stand:

Schumacher________116 punten
Alonso_____________116 punten

Madre mia,.......:cool:
 
Schumacher was meesterlijk vandaag, maar wel geholpen door een foutje bij Renault. Hoe Schumacher voorbij ging aan Alonso was ouderwets, gelijk even het gras gemaaid.

Renault ging in de pits in de mis bij de bandenwissel van Alonso, dat was een dure misser op het laatst.
 
Volgende week krijgen we al de gp van Japan.
 
Schumacher, hij verdient het in sT afscheid te nemen:cool:
 
Ik opteer ook voor schumi daarna kan het tijdperk van Alonso beginnen.
 
Schumi ligt zwaar voor op deze peiling :D
 
Schumacher doet het een laatste keer. Hij heeft tenminste meer 'heilig vuur' dan den Fernand (nee geen typfout :p ).
 
Schumacher reed aan de leiding tot 17 ronden van het einde toen blies hij zijn motor op. In die tijd had Alonso al trulli, R. schumacher en Massa voorbij gestoken zodat die de leiding overnam en niet meer afstond! Drama voor Michael Schumacher dus die de wereldtitel zo goed als zeker schenkt aan Alonso, want die heeft nu maar aan één punt meer genoeg om wereldkampioen te worden! Schumacher kan nu alleen maar wereldkampioen worden door te laatste gp in Brazilië te winnen en als Alonso 0punten pakt! Zo komen ze uit op gelijke punten, maar Schumacher heeft zo dan 1gp meer gewonnen hebben. Nu staat het 7-7 in de gewonnen gp's!


1. Alonso 126Ptn
2. Schumacher 116Ptn
 
:o Je kunt niet altijd geluk hebben...
 
Dat is nu wel duidelijk:mad:
 
Yep, das wäre es,................................:treuren: :treuren: :treuren:

Nog één weekend genieten van Schumacher en dan ga ik afscheid nemen van een tijdperk en een vaste traditie, ik heb de man namelijk altijd en elke GP gevolgd en gesteund. Wat een diep gat dat ik in ga vallen zeg,...:(
 
hmm wat spijtig om zo een fantastische carrière te moeten afsluiten...
 
Back
Naar boven