Fitness Seller

Wie wordt wereldkampioen Formule1? (1 bezoeker)

Wie wordt wereldkampioen Formule1?


  • Totaal stemmers
    35
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Natuurlijk zijn er nu een paar die stemmen op Alonso, wel grappig.
De daders zijn: Christg, zoutzak, outer, v1nce
 
Het is hopen op een wondertje, over twee weken....maar zie jij dat nog gebeuren..? :(

Nou ja, het was in principe een gelopen koers het eerste deel van dit seizoen. Schumacher heeft dat weer even spannend weten te maken en hád vandaag z'n slag kunnen slaan. Die kans is voorbij en ach, 7 wereldtitels en vele mooie GP's...dat kan niemand hem (en ons) meer afnemen. Ik denk dat we Schumi in de Formule 1 sowieso snel weer terugzien, dan lángs het circuit de strategiëen uitdenkende. :)
 
Voor dat het seizoen begon had ik al gezegt dat Alonso hem weer ging pakken.
 
Alonso verlengt titel, Schumacher eindigt in sT

zo 22/10/06 - Fernando Alonso is voor de tweede keer op rij wereldkampioen Formule 1 geworden. De Spanjaard nam geen risico's en werd tweede in Brazilië, achter Felipe Massa. Michael Schumacher toonde in zijn laatste wedstrijd nog eens zijn klasse door uit een geslagen positie toch nog naar de vierde plaats te rijden.


Michael Schumacher moest winnen en hopen dat Fernando Alonso geen punten zou pakken om het WK alsnog in zijn voordeel te beslechten.

De Duitser startte vanaf de tiende plaats en ging als een gek te keer.

Al snel viel hij Alonso's ploegmaat Giancarlo Fisichella aan, maar zijn agressiviteit werd hem fataal. Hij liep een klapband op bij het manoeuver.

Schumacher moest de pits in en begon op de laatste plaats aan een onvoorstelba re inhaalrace die nog eindigde op de vierde plaats.

Vooraan reed Felipe Massa het ene ererondje na het andere tussen de Braziliaanse fans. Ook voor Fernando Alonso was er geen vuiltje aan de lucht. Hij eindigde zorgeloos tweede.

De Spanjaard kroont zich zo voor de tweede maal tot wereldkampioen. In 2005 was hij de jongste wereldkampioen ooit.
 
tja mooie race, al had ik het schumi wel gegund.
 
Back
Naar boven