Fitness Seller

Wie zien jullie het liefst weggekicked worden!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Eerlijk he, niet bang zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een gelul zeg, snap niet waar je je druk over maakt, trouwens je stelt een vraag, maar noemt zelf geen namen.
Dit is een forum, dat wil zeggen discuseren met elkaar, ongeacht of je het met de ander eens bent, kun je toch respect naar elkaar tonen, elkaar afkraken is niet zo moeilijk hoor, maar iemand met respect behandelen is een ander verhaal.
 
Originally posted by Geurt-G
Wat een gelul zeg, snap niet waar je je druk over maakt, trouwens je stelt een vraag, maar noemt zelf geen namen.
Dit is een forum, dat wil zeggen discuseren met elkaar, ongeacht of je het met de ander eens bent, kun je toch respect naar elkaar tonen, elkaar afkraken is niet zo moeilijk hoor, maar iemand met respect behandelen is een ander verhaal.

mmm zelf een n aam noemen, bij deze dan: Geurt-G, omdat ie vraagt waar ik me zo druk om maak terwijl ik me niet druk maar maar hij wel
 
Thanx bro, maar ik denk dat jij niet bij machte bent om eea te regelen.
 
Nee, dat klopt
 
Hmm ik vind jou een beetje irritant bodyman
 
Originally posted by Bodyman
Eerlijk he, niet bang zijn.


Mezelf! Maar ach, laat maar... Moet ik mijn IP weer gaan veranderen en dat is dan weer zo'n gedoe :D
 
waar gaat dit echt over... :rolleyes:
lijkt mij eerlijk gezegd een duidelijk begin van een flame-thread...
 
Eigenlijk, zolang er gewoon een komische noot toegevoegd wordt heb ik er geen probleem mee, maar GEEN HELE SYMPHONIE asjeblieft mensen.

Dit is nog altijd niet het lolbroekenforum, maar het lijkt wel of er elke dag meer onzinthreads verschijnen...


Zo, en de frustratie is weer een beetje weg - kunnen we nu gewoon gezellig over BB praten? ;)
 
Originally posted by Big Byron
Eigenlijk, zolang er gewoon een komische noot toegevoegd wordt heb ik er geen probleem mee, maar GEEN HELE SYMPHONIE asjeblieft mensen.

Dit is nog altijd niet het lolbroekenforum, maar het lijkt wel of er elke dag meer onzinthreads verschijnen...

Klopt!! More BB, and cut the shit!!
 
Originally posted by Geurt-G
Wat een gelul zeg, snap niet waar je je druk over maakt, trouwens je stelt een vraag, maar noemt zelf geen namen.
Dit is een forum, dat wil zeggen discuseren met elkaar, ongeacht of je het met de ander eens bent, kun je toch respect naar elkaar tonen, elkaar afkraken is niet zo moeilijk hoor, maar iemand met respect behandelen is een ander verhaal.
goed zo geurt! dit levert je heel veel karma op :D, maar je bent ook een charismatisch persoon :D
 
Bodyman... :rolleyes:
Je post bijna alleen maar bullshit. Dit doet Olimantado ook voor een groot deel maar om hem kan ik tenminste nog lachen en hij weet tenminste nog wat van de sport. Als ik zo zie wat jij allemaal post lijkt het er sterk op alsof je hier alleen maar bent om hatelijk te gaan lopen doen.
 
Laatst bewerkt:
Hoe kan je nou weten dat hij niks van de sport weet?
Hij heeft een leuter van meer dan 25cm en daar moet je best wel hard voor trainen!!
 
Originally posted by FraGGo
Bodyman... :rolleyes:
Je post bijna alleen maar bullshit. Dit doet Olimantado ook voor een groot deel maar om hem kan ik tenminste nog lachen en hij weet tenminste nog wat van de sport. Als ik zo zie wat jij allemaal post lijkt het er sterk op alsof je hier alleen maar bent om hatelijk te gaan lopen doen.

Ik zal het nou maar toegeven eigenlijk ben ik Mister X!!
 
grapje
 
Back
Naar boven