Fitness Seller

Wie zien jullie het liefst weggekicked worden!!

Bezoekers in dit topic

The people love me
 
Oli is leuk en zolang die ze grappen en onzin threads in het gedeelte plaatst waar dat hoort is er niks aan de hand. Een beetje humor kan geen kwaad, zolang die serieuze threads niet verziekt en geen onzin plaatst in de serieuze gedeelten..
 
Een beetje rare thread dit. Ik bedoel iemand moet pas gebant worden als hij echt heel het forum verziekt en dan is het nog met beraad.

Als je iemand niet mag of wat dan ook, dan hoeft hij/zij toch niet gelijk weg? Dat is voor simpele mensen die geen oplossingen kunnen bedenken en niet met anderen overweg kunnen. Respecteer hoe hij/zij is en laat hem links liggen verder. En ga er verder gewoon normaal mee om. Het is hier inderdaad een discussieforum, waar iedereen het recht heeft om mee te discussieren. Ook mensen die je dus eventueel niet mag.

Maar laat die dan gewoon in zijn waarde, en doe er niet moeilijk over. Dat is pas een kunst.

En Olimantado kan er zelf ook niks aan doen ;) j/k bro. Zo is hij gewoon, en zolang hij inderdaad serieuze threads niet verziekt zie IK het probleem niet. Ik kan er wel om lachen.
 
Tot nu toe niemand, er is nog niemand echt over de grens gegaan en als iemand wel over de grens gaat dan grijpen admin en de moderators wel in.

Maar ik vind bodyman de gene die het minst serieuze posts plaatst.
 
Originally posted by Elmar
Tot nu toe niemand, er is nog niemand echt over de grens gegaan en als iemand wel over de grens gaat dan grijpen admin en de moderators wel in.

Maar ik vind bodyman de gene die het minst serieuze posts plaatst.
Wat dacht je van Marcel36??
 
Hebben wij hier een marcel36 dan?
 
Back
Naar boven